Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Fijn, hopelijk biedt de mri eindelijk duidelijkheid! Stom dat dat zo lang moet duren!

2. Roseline

Roseline Niet meer actief

Ja de vorige keer zei de gynaecoloog dat ze een mri niet nodig vond, omdat dat al eens eerder was gedaan en er toen niets zinvols uit was gekomen (wat niet klopt, want er werd toen wel een plekje gevonden, maar onduidelijk blijft of het om endometriose gaat). Ik denk dat het team toch heeft besloten om nog een mri te willen doen, maar ach het maakt niet uit... beter laat dan nooit:p!

3. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    #2343 Leraje, 29 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2017
    Ik duim dat ze het goed kunnen zien en vervolgens een behandelplan maken! Wat zou het worden dan, een kijkoperatie om het stukje te verwijderen?

Hier trouwens ondertussen een mega ongesteldachtig vol gevoel in mijn onderbuik, maar beetje oud bloed is vanmorgen weer opgehouden. We houden het nog even spannend, maar ik heb alle pms-symptomen al weer afgevinkt dus ik ga er maar vanuit dat ik dit weekend ongesteld word.
    Edit: nevermind, nu weer roze. Zal 'm niet worden dus. Op naar de vakantie ;)

4. 1548

1548 Niet meer actief

Nou Roseline wat fijn om te horen dat ze je serieus nemen.. Hopelijk wordt de mri op kort termijn gepland en krijg je duidelijkheid. Knuf

5. Roseline

Jammer meid. Hopelijk is het toch niet het geval, maar vaak herken je wel bepaalde dingen waarvan je denkt: de menstruatie komt eraan. Maar lekker dat jullie op vakantie gaan, is het aftellen begonnen?

Ik weet niet wat ik hierna kan verwachten. Een kijkoperatie is al eens gebeurd en toen konden ze niet bij deze plek. Ik denk dat ik gewoon afwacht wat de mri uitwijst en dan verder ga vragen....

6. Roseline

Hoe gaat het ermee meid??

7. Roseline

Hoe is het met jou en de babe?? Kan je al wat minder werken enzo?

8. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Sorry was een tijdje afwezig... lekker genoten van t weer dit weekend. Druk op werk😒

Maar Roseline wat goed zeg en fijn dat je niets hoefde te zeggen maar de gyn t zelf al zag. Denk dat t fijn is eindelijk begrepen te worden!

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Nou dames. Ik heb een punt gezet achter mn relatie. Dus we gaan uit elkaar...

10. 1548

1548 Niet meer actief

Neee Lill, echt? :( Sterkte, dikke knuffel!

11. 1548

1548 Niet meer actief

Met mij gaat alles goed hoor, ik heb energie voor 10! Wat een verschil met vorige week.

Ik werk momenteel gewoon mijn eigen 3 dagen.

Van het weekend de kinderwagen gekocht :D

12. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Wat fijn dat ze je serieus nemen Roseline!
    Hoop dat je snel een afspraak hebt.
    Gaat weer goed hoor, was ff heel moe.

Echt Lil?? Wat k*t! Sterkte en een dikke knuffel!

13. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Oh Lill wat klote :(:( Veel sterkte gewenst!

14. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Heel veel sterkte Lill! Jeetje, het kan verkeren. Zo begonnen we hier allemaal met een kinderwens en zo anders is het voor sommigen van ons nu; positief en minder.
    Rosaline, al schiet ik meteen in de stress bij het horen van het woord MRI ;) voor jou is het super fijn. Ik wacht met je mee. Ik hoop natuurlijk dat een kindje er nog in zit voor ons, maar eerst samen gezond worden. Deal? ;)

Oh wat fijn voor je 1548; nu keihard aan het genieten zeker? Super joh! Leuk die voorpret hè? Met een kinderwagen wordt het ècht echt. :)

Knuffels voor de rest! xxx

15. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Thanks allemaal. Sorry dat ik niet heel uitgebreid reageer op iedereen

16. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    @ Roseline: Wat super fijn voor je meid! en wat goed dat je je wens even kan parkeren en voor je gezondheid gaat :)

@Lill: owh nee :( wat is er gebeurd meid? heel veel sterkte de komende tijd, je mag hier altijd kletsen <3

@ 1548: Owhh wat spannend joh kinderwagen gekocht <3 en wat fijn dat je je iets beter gaat voelen :)

17. Roseline

@ Lill, knap dat je toch de knoop heb doorgehakt. Hopelijk geeft het de rust die nodig hebt meid. Een hele dikke knuffel voor jou
    (en logisch dat je nu even niet op ons reageert, pak je rust).

@ Mar, gelukkig dat je je weer wat beter voelt, het zonnetje helpt denk ook mee.. ik was ook extreem moe de laatste tijd, gaat gelukkig weer wat beter.

@ Suus, groot gelijk lekker genieten en succes met je werk en de drukte..

@ 1548, wat fijn dat je je weer beter voelt en ook dat je weer minder werkt. En wat leuk een nieuwe kinderwagen... :)

@ Gruffalo, inderdaad meid, de gezondheid staat voor op. We gaan zorgen dat we eerst beter worden. Ik wil mijn kindje ook niet een moeder geven die waarschijnlijk amper voor hem/haar kan zorgen en dat alles bij mijn vriend komt te liggen. Dikke knuffel voor jou..
    Oh en zo'n mri is ook niet mijn hobby de vorige keer moest ik ook echt tot rust komen in dat ding. Ok ontspan Roseline.. hihi, maar ja het zal wel even moeten :p.

Bedankt meiden. Ik ben zo opgelucht dat ik eindelijk het gevoel krijg dat er iets zinvols gaat gebeuren. En nu nog hopen dat het met duidelijkheid gaat geven (maar dat denk ik wel, kan gewoon niet anders).

18. 1548

1548 Niet meer actief

Rustig aan Lill, dikke knuffel!

19. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    Pff even een topic geopend omdat mijn innerlijke drama queen met me op de loop gaat..
    Staat bij ovulatietesten etc..
    Ik heb sinds vorige week donderdag op en af lopende ovu testen, geen ovulatiepijn gehad. Ik dacht dat ik ziek werd toen had ik ook een lange cyclus maar ook dat niet...
    AAAHHHH wat is er aan de hand?!
    En ik deed voor mijn gemoedsrust (what was I thinking?!) een zwangerschapstest zit er verdomme een opdroogstreepje op (kan niet anders) en krijg ik dat weer niet uit mijn hoofd want wat als?!

zucht

20. Roseline

Ik ga even je topic lezen *zo terug*:D

Deel Deze Pagina