Lastig meid, ik kan er ook niet veel uit ophalen. Daarnaast ben ik niet bekend met van de ovulatietesten. Voor een zwangerschap lijkt het ook wat te vroeg, als je ei op de 25ste was. Ik denk dat je gewoon nog even geduld moet hebben.. hoe moeilijk ook . Ik zag ook altijd allemaal spoken net voor de menstruatie..
Wat vaag Liz. Ik zou het gewoon even aankijken. Of je eisprong is er toch niet geweest, of (Heel kleine kans) je had een heel vroege innesteling en bent toch stiekem zwanger
Het zet weer eens lekker niet door Telkens even bloedverlies (ook helderrood, zodat je denkt dat het echt begint) en dan de rest van de dag niet. Zó irritant, ik wou dat mijn lijf daar eens mee ophield :x Een dezer dagen zal het er wel door knallen, dan is het een dag of anderhalf flink bloeden en daarna stopt het weer zoals het begon Bewaren
Nu dan toch een positieve ovulatietest en de bekende buikpijn... En deze doet zeer mijn god. Een week later dan normaal... Goede nieuws is dat als we het 31 mei echt graag proberen ik in mijn vruchtbare periode zit als het zo blijft Pfff maar het heeft de kinderwens vreselijk aangewakkerd weer dat ik zo laat was...
Dank je Rosaline! Dit hele gedoe is een mooie levensles voor mij. Miss controlfreak, liefhebber van lijstjes , hard werken en plannen. Hoe naïef.... Ik had wel even gedacht dat ik zo keihard door kon gaan, carrière, kinderen en steeds maar door. Het is ergens wel ironisch hoe hard mijn eigen lichaam me nu tot stilstand brengt. Ik ga er maar eens naar luisteren. Ik zal wel moeten
Nou idd Gruffalo! Doet je weer even wakker schudden en alles goed bekijken en beseffen wat je allemaal wel hebt. @Lizme... Toch een late ei dan! Nou op naar de maand mei voor jullie. Ik maak steeds opmerkingen enz, en manlief valt het heel erg op. Vd week klein beetje over gehad maar ppfff.... moed zakte me weer in de schoenen. Waar doen we goed aan? Baahh! Ik zet wel even wat in de club!
Absoluut hoor ik ben er nog. Ik lees ook alles wel, maar kan even de energie niet vinden om op iedereen te reageren. Er gebeurd hier momenteel heel veel en ik twijfel aan alles...
Heel veel sterkte Lill, kan me voorstellen dat je leven compleet op kop staat... lastig om zo'n knoop door te hakken.. We denken aan je <3
Hoe is het verder met iedereen?? Met de zwangere meiden ook goed Kiewie en 1548 en de baby's?? Ik had het al in de club geschreven, maar na 1,5 week bare ellende voel ik me eindelijk weer wat beter (opgelucht).