Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Dat is vervelend Lil! En hoe weet je nu al dat je een traject in moet? Als ik te veel vragen stel gewoon negeren hoor ;)

2. Roseline

Roseline Niet meer actief

Welkom. En gezellig dat ook mee komt kletsen..:)

3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Nee hoor, vraag maar raak. We gaan proberen of we via PGD (embryo selectie) een kleine kunnen krijgen. Ik heb een erfelijke oogzenuwafwijking die ik liever niet doorgeef

4. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    I feel you, 1548! Ik schiet meteen in de paniek :')

5. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Sterkte! I feel you! Ik heb ook 3 jaar moeten wachten voordat mijn vriend er klaar voor was.
    Je mag hier altijd komen klagen hoor! :)

6. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43

Ohh heel herkenbaar hoor! Herken het ook niet van mezelf dat ik zo ben! Vind dat ook helemaal niet leuk dat ik dat zo ervaar. Ken iemans die denkt dat ze de dag na eisprong al zwanger is. Wordt dus beetje gek v der. Dat wordt nog wat als het langer gaat duren. Al hoop ik voor der v niet natuurlijk. En af en toe wil ik gewoon weer zwanger zijn. We moeten maar gewoon nog ff wachten😉 Bleeh! Sorry ladies

7. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    ow dat jaloerse, zo herkenbaar! Ik vindt het vreselijk van mezelf. Heb het vooral bij mensen die zwanger zijn. Denk dan echt ja tuurlijk die wel en ik niet...
    Kan me er ook wel overheen zetten hoor maar soms die dip momentjes...

8. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Duidelijk Lill, hopelijk kunnen jullie er binnenkort samen uitkomen! :)

Hier wacht ik nogsteeds op mijn eisprong. Had eigenlijk gehoopt vandaag al iets van verkleuring op de ovulatietest te zien en dan morgen een knaller maar niets..

Hopelijk morgen?:(

9. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Hebben jullie ook wel eens het omgekeerde? Voor degenen zonder kinderen dan (of misschien ook wel met). Dat je dan juist in de paniek schiet: weet ik wel echt zeker waar ik aan begin? Blijft mijn relatie wel zo fijn als hij nu is? Houd ik nog tijd over voor de andere dingen die ik belangrijk vind?

10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Whahaha. Ja dat heb ik ook nog regelmatig. Iedereen zegt dat dat moedergevoel vanzelf komt als je een kleine hebt. Maar wat als dat bij mij niet xo is?

11. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Het moedergevoel etc maak ik me niet zo druk om hihi, het is vooral dat ik denk dat het ook mét moedergevoel gewoon heel zwaar en kut kan zijn. En dan is het 'mijn schuld', want ik moest zo nodig :p

12. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Gruffalo het is juist goed dat je het even van je afschrijft ivm jaloezie!
    Ik had dat ook heel erg nadat Levi was geboren.
    Ik was zo jaloers op iedereen in mijn omgeving die een kindje kreeg waarbij de relatie goed bleef gaan en de vader en moeder gewoon fijn samen konden zorgen voor de baby.. ik kon dan ook echt zo verdrietig worden dat mijn vriend toen bij ons weg is gegaan.. :(
    Dat is wel een struikelblok voor mij, om voor een tweede te gaan. Gelukkig kan ik dit wel met hem bespreken en begrijpt hij dit ook.

NicoleAM hopelijk komt jouw ei snel!

Lill en Leraje haha ik geloof dat iedereen dat heeft :) Dat is denk ik ook wel goed! Ik was hoogzwanger en toe bedacht ik me dat ook.. of ik wel een goede moeder zou zijn en of ik dit ook wel echt wilde ;)
    Maar je kunt zeker tijd overhouden voor andere dingen! Het is ook goed om tijd voor jezelf te hebben en nog belangrijker; voor jou en jouw partner! Quality time in de tijd dat je nog een baby'tje hebt is ook echt belangrijk! En vaak vinden opa en oma het ook leuk om op te mogen passen ;)

@hier we zijn afgelopen weekend begonnen met het verhuizen van mijn spullen... pfffff wat een ZOOI :$ Ik merk wel dat ik wat makkelijker ben geworden met het wegdoen van spullen.. heb volgens mij al 4 dozen voor de rommelmarkt en 1 doos wat op marktplaats kan :D Wel handig zo'n verhuizing en een aanstaande vakantie.. zorgt ervoor dat ik wat afgeleid ben mbt zwangerschap enzo ;)

13. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    ShampooL oef 3 jaar is ook lang zeg! wel fijn dat jullie er nu voor gaan! :)

14. 1548

1548 Niet meer actief

Mijn spiraal is eruit!

15. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Wiehoe tóch!
    Eerst veilig doen met condooms nog? Of gewoon maar zien wat er gebeurt?

16. 1548

1548 Niet meer actief

Nee eerst met condooms, geen idee hoelang we dat gaan doen maar dan heb ik in ieder geval een idee van mijn cyclus.

17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Toch doorgezet? Twijfels weg? :)

18. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Woehoe 1548! Spannend weer!

19. 1548

1548 Niet meer actief

Ja, ik vind het ook spannend :D..

Mijn man is al druk bezig met het zoeken naar een geschikte auto hahah ;)..

20. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    1548 super! spannend maar oh zo leuk!!

hier nog altijd ah wachten tot manlief er ook voor wilt gaan...als t er ooit van komt...we zullen zien.
    Maar intussen dus ook vaak zoals Gruffalo het idee: " misschien is het toch raak?" alleen denkt manlief dan echt bij dat idee: "oh nee" en dat wil ik nu ook weer niet...
    dus voorlopig is hij er precies nog zeker niet aan toe

Deel Deze Pagina