Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.871
    2.553
    113
    Pff meiden
    Morgen afspraak bij de huisarts voor nog iets van therapie en gelijk dus gevraagd of ik wat kan overleggen over mijn cyclus. Dat van die spotting week ervoor al maar zul je net zien. Nu 8dpo en nog niks.
    Normaal begon het 7 dpo gelijk nu nog niet eens wat met afvegen.(sorry details)
    Ennnn mijn dramaqueen brein denkt natuurlijk weer zwanger. Tijdens mijn ovulatie waren we weekendje weg en hebben we het heeeel gezellig gehad.. Wel voor zingen de kerk uit maar toch ;)

2. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Haha nou wie weet Liz ;) Maar zul je altijd zien!

Ik zie de familie-gyn volgende week ;) Zal eens kijken of ik het kan vragen.

3. Rozenquartz

Rozenquartz Actief lid

4 apr 2017
    123
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op die manier. Jammer dat dat niet kan. Hopelijk gaat de tijd toch redelijk snel voorbij. En met minder pijn.
    Het gaat wel wat beter dan afgelopen donderdag ja. Nog steeds niet helemaal de oude, maar gelukkig niet meer zo heftig allemaal.

4. Rozenquartz

Rozenquartz Actief lid

4 apr 2017
    123
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend! Ben heel benieuwd hoe het is gegaan.
    Idd zul je net zien, ga je voor klachten naar de ha en dan zijn ze ineens weg!? Maar hee, wie weet he. ;)

5. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    En hoe is het gegaan Lizme?

6. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Iknzit hier op een wacht bankje zonder bankje:(! Dus mag gewoon op m'n mensteuatie wachten! Gggrrrrr!
    Vd week echt bij manlief allerlei hintjes enz laten vallen. Hij snapt ze allemaal! Maar helaas er wordt nog niet voor het eggie geschoten:(.
    Frustreert me steeds meer helaas.

7. Rozenquartz

Rozenquartz Actief lid

4 apr 2017
    123
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Lizme; Hoe is het gegaan?

@Mar18; Misschien duidelijker zijn? I.p.v hintjes geven? Of het gesprek openen? Ja... mijn vriend bv heeft liever dat ik dingen direct zeg dan met een omweg, omdat hij me nog wel eens niet begrijpt. Wie weet is dit bij jou ook het geval? En als hij er eigenlijk nog niet aan toe is kan het maar beter uitgesproken worden toch?

8. Rozenquartz

Rozenquartz Actief lid

4 apr 2017
    123
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is stil hier..
    Met mij gaat het wel. Ik voel me nog steeds niet mezelf. Watten gevoel in mijn hoofd. Niet helder zijn. Niet goed kunnen nadenken. Alles gaat een beetje langs me heen. Geen emoties of gevoel. Tenminste niet heel sterk aanwezig. Dat voelt allemaal best wel belabberd zo. Wil gewoon weer mezelf zijn, helder en vrolijker dan dit.
    Maar het is langgg niet zo erg meer als vorige week. Dus ik ben eigenlijk ook wel allang blij. Maar ja om de volgende stap te kunnen maken met afbouwen wil ik me toch wel wat beterder voelen. Ben bang dat als ik nu een stap zeg het weer slechter word dan dit en dat is gewoon geen doen voor mij.
    Heb gelukkig wel mijn dagelijkse dingetjes en het lukt ook om alles te blijven doen. Dat scheelt enorm!

Ben nu een lekker taartje aan het maken. Ik bak altijd van alles en nog wat, maar wel gezond! Dus geen toegevoegde suikers of andere dingen. Maar echt from scratch. Vind dat zo leuk! Vooral omdat het altijd een verassing is hoe het dan smaakt. Verder loop ik regelmatig hard en dat doet me ook wel goed. Ipv dat ik dan in me hoofd zit me zorgen te maken ga ik nadenken over mijn lopen. Word ik ook wel iets helderder van. Gedachten op wat anders. En natuurlijk gewoon werken. Vanmiddag invallen voor de collega die mij vorige week verving (toen ik dus thuis zat door die ontwenningsverschijnselen) en dan heb ik dat dus weer "afgelost" voor mij gevoel. :)

Ik wens iedereen een rustige, fijne en goede dag.
    Liefs!

9. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    @rozenquartz... Fijn dat het beter gaat net je in vergelijking v vorige week! Hoop dat je je snel weer de oude voelt!
    Heb het al aangegeven en besproken;). Staat in de club;).
    Komt er op neer dat hij nog wilt wachten en heb geen idee hoe lang:(.

10. Rozenquartz

Rozenquartz Actief lid

4 apr 2017
    123
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit niet bij een club. Weet ook niet hoe dat werkt nog. ;)
    Maar goed dat je het hebt aangegeven. Wel erg jammer dat hij nog wil wachten en jij zo graag wilt!!

11. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.871
    2.553
    113
    mar18: dikke knuffel meid <3 ik voel de frustratie.
    Ik had het vorig jaar ook zo erg. En proberen om goede antwoorden uit hem te krijgen: Wat als er dit gebeurd wil je het dan wel?! wat als er dit gebeurd? etc etc. Doodvermoeiend :(

Gesprek met de huisarts was goed het is een fijne vrouw :) Ze begon te stralen toen ik vertelde dat we eind mei gaan beginnen met proberen. Super leuk om zo'n reactie te zien. Ze vond het super dat ik al begonnen was met foliumzuur.
    Ze gaf aan dat het echt hormonaal is en dus niks om me nu zorgen over te maken. Ze verwachte niet dat het problemen zou geven voor innesteling. Dus daar vertrouwen we dan maar op.
    Bloeden is ook voor begonnen nu dus 8 dpo ipv 7 dpo.
    Zo bizar om te denken dat dit misschien wel één van mijn laatste menstruatie zal worden voor het beginnen...
    nog 50 dagen (en ja heel zielig maar ik ben aan het aftellen haha)

Lill hoe is het met jou? :O

12. Rozenquartz

Rozenquartz Actief lid

4 apr 2017
    123
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat goed om te horen zeg! :D Zo leuk! Ik ben zo blij voor jullie. En dat de dokter ook zo enthousiast is, is natuurlijk super!
    Gelukkig kon ze je geruststellen. Echt heel fijn.
    Ja raar idee he. Ik heb net mijn laatste ontrekkingsbloeding achter te rug. En bij mij mag mijn lichaam het nu dus weer zelf gaan doen. Ook zoiets raars... Je laat de pil achter je en gaat een stap vooruit in het krijgen van een kindje. Elke stap die je zet kom je dichterbij en dat is idd bizar. Nu word het echt ofzo. Hihi vind het spannend voor je!

Liefs

13. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ik voeg je toe!

14. Rozenquartz

Rozenquartz Actief lid

4 apr 2017
    123
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gezien! Ben er ook al even geweest. Dank je wel.
    Ga ik daar lekker spuien haha

15. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Wat fijn dat je zo'n leuke huisarts hebt Liz! Ooooh ik voel met je mee; het is zooooooo ontzettend leuk om voor een kindje te gaan! Vooral bij de eerste, vond ik. Het is zo spannend allemaal; je weet niet echt wat je kan verwachten, maar het is zo leuk! Lekker van die kriebels genieten. Lijkt wel een beetje op verliefdheid vind ik, wachten op je kindje (maken). Het is bijna zover! super leuk joh!
    En dat is echt niet zielig hoor, aftellen! Ik denk dat wij dat allemaal zouden doen :D

16. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    @Lizme... Wat fijn dat de dokter zo enthousiast is en dat ze je gerust stelt! Top! En spannend he.... straks voor het eggie haha. Leuk! Ik vond het de eerste keren echt heel spannend;).

Komt hier wel weer goed hoor maar ppff wordt er af en toe gestoord van. En zeker als ik bij mn eisprong ben. Dan wordt ik echt een dramaqueen;).

17. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Wat een leuke reactie van de dokter en fijn dat je je nergens zorgen om moet maken!

18. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.871
    2.553
    113
    Jullie zijn zo lief!
    Ben de hele dag al emotioneel haha
    Word leuk met pasen super ongesteld zijn haha
    Het lijkt idd op verliefd zijn als ik er aan denk krijg ik zoveel kriebels in mijn buik.
    Ik keek filmpjes dat mensen vertellen dat ze zwanger zijn. Geweldig vind ik dat van die hysterische oma's haha

Voor de meiden die al kids hebben hoe reageerden jullie ouders/schoonouders? :)

19. Roseline

Roseline Niet meer actief

#2459 Roseline, 12 apr 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 apr 2017
    Hoi meiden,

voor de degene die hem nodig heeft een dikke knuffel...

@ Lizme, spannend dat het nu gaat opschieten.

En met de rest alles goed?

(sorry ik ben een beetje afwezig, dus als jullie me missen ik leef/lees wel mee:D).

20. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Gaat het nog Roseline?

Ik ben zó toe aan vakantie, echt niet normaal. We zijn allebei hartstikke moe. Kijken of we de reis overleven zonder een scheiding :D

Deel Deze Pagina