Herkenbaar. Ik ben ook erg moe, dus ik tel de dagen ook af naar onze vakantie nog een maandje... jeh (ik heb nog in de club op je bericht gereageerd). En natuurlijk ga je niet scheiden.. foei . Ooit komt het goed zegt mijn vriend altijd heel optimistisch. Ik vraag dan altijd, maar wanneer dan? Heel snel liefje is dan zijn antwoord... Laten we het hopen.
Ooh lekker nog even doorbijten tot de vakantie hopelijk doet t jullie goed! En natuurlijk zonder scheiding 😊 Hier er ook aan toe nog een goede week werken Lizme we hadden bij de eerste een speen voor mijn ouders gekochte als kadootje en bij de tweede waren we nogal verrast zelf We hebben toen een shirtje gekocht voor de oudste dochter met op de voorkant : psst en op de achterkant: ik word grote zus Nou dat duurde echt wel lang voor ze t doorhadden Bij meer trouwens hahaha Iedereen reageerde trouwens enthousiast beide keren t is erg spannend dan hoor Bij een volgende keer weet ik nog niet hoe we t gaan doen maar wel iets anders denk ik😊
Lekker hoor allemaal op vakantie! Goed vooruitzicht. Aangezien ik nog niet zwanger ben geweest heb ik ook nog niets hoeven vertellen aan mijn ouders. Ik denk ook niet dat er heel enthousiast gereageerd gaat worden, aangezien ze nog aan het verwerken zijn dat ik überhaupt een relatie heb. Dit is niet de man die ze voor ogen hadden zeg maar... Maar ik ben wel al aan het fantaseren over hoe ik het mijn vriend ga vertellen. Ik wil hem sowieso thuis opwachten en dan verassen. Maar hoe en wat weet ik nog niet helemaal.
Ik kan nu al wel enorm genieten van het idee om het aan mijn ouders te vertellen ooit. Mocht mijn broer niet opeens de geest krijgen (zijn vriendin is wat jonger dan ik dus ik hoop van niet ), dan zouden we het eerste kleinkind afleveren. Denk dat ze het hélemaal geweldig gaan vinden Mijn schoonouders hebben al heel veel kleinkinderen dus voor hun zal het niet spannend zijn hihi. Denk zelfs dat ze het wel fijn vinden dat we nu géén kinderen hebben, want dan kunnen we fatsoenlijk helpen en kletsen zonder dat er altijd kinderen tussendoor komen (Ze zouden er wel stapelgek mee zijn hoor! Maar het is niet zo nieuw.)
Haha ik denk al zou jou broer eerder zijn, dat je ouders alsnog het helemaal te gek zouden vinden. Of het nou hun 1e of 2e kleinkind is. Het is alsnog wel jou eerste kind! Denk dat er niet heel veel verschil in zit. Maar het is idd super leuk andere mensen er ook blij mee te maken.
Bijna Pasen hebben jullie nog leuke plannen in dit lekkere lange weekend (helaas wordt het weer niet super)? Vanavond gaan we naar een vriendin van mij ze heeft een ander huisje. We hebben geholpen met de verhuizing, maar ik heb het eindresultaat nog niet gezien dus ik ben erg benieuwd. Morgen komen mijn schoonouders en gaan we uiteten (ik heb trouwens leuke schoonouders, hihi). Zondag gaan we gourmetten bij mijn ouders, we werden uitgenodigd altijd lekker toch... Maandag lekker een dagje rust en samen genieten. Als de zon nou nog een beetje zijn best gaat doen, hihi!! Fijn paasweekend allemaal...
Oh en wat betreft je ouders/schoonouders het nieuws vertellen. Ik kan over zulke dingen niet echt mijn mond houden, maar als het me toch lukt dan zou ik een nijntje-boekje kopen met opa en oma pluis en die cadeau geven, dan weten ze genoeg.. hihi.
Hahah ja dat is ook zo, maar de allereerste, die ze opa en oma maakt, pfoe ik denk dat dat wel het bijzonderst gaat zijn! Ik ben ook benieuwd hoe lang ik mijn muil kan houden, ik ben bang dat ik ze de eerste weken zal moeten vermijden Heb sowieso al laten vallen tegen mijn moeder dat we het er op aan laten komen Dat had ik dus ook niet willen doen, want nu gaat het sowieso geen verrassing zijn én denk ik dat ze stiekem steeds er op zitten te wachten, 'zou het al zou het al'. Ze zeggen er keurig niks over trouwens. Hoewel, mijn vader begint af en toe te zeggen dat het tijd wordt om opa te worden Hij ziet dat bij zijn vrienden en vindt het vreselijk leuk @Roseline: Klinkt gezellig!! Wij gaan dus reis voorbereiden en dan weg!
Jaa iedereen fijne dagen! Wij hebben ook leuke dagen met de familie op de planning. Gelukkig niet te druk, dus ook even lekker relacen hoop ik. Hihi dat over het vertellen.... is ook erg leuk om er over na te denken. Ik wilde het zo graag alles als een verrassing houden. M'n man en ik hebben allebei bij onze ouders voor t eerste kleinkind gezorgd en ook bij m'n oma voor de allereerste achterkleinkind! Maar goed we wilden het allemaal als een verrassing houden, ook dat we bezig waren. En ook de eerste zoveel weken maar goed dat konden wij dus niet! Ga het hier niet beschrijven. Kan wel evt in de club
O wij hebben het mijn ouders de tweede meer met een paasei verteld! Zo'n hol ei en daarin een klein papiertje gedaan met: je wordt opa/oma! Dat was een leuke verrassing De eerste keer een foto van de test laten zien. Dachten ze dat het een waterpas was
Mijn eierstokken rammelen als de kerkklokken met Pasen... Volgens mij kan heel de stad het horen. Nu mijn man eigenlijk heeft aangeven dat hij zeer waarschijnlijk wel wil, en ik denk dat hij in de zomer wel overstag gaat, kan ik bijna niet meer wachten. Dat ik vandaag of morgen mijn eisprong heb, helpt ook niet. Die buikpijn die daarbij hoort is een constante reminder: kindje maken NUU!!
Mag ik me ook bij jullie aansluiten? Ben er eigenlijk al jaren klaar voor, of in elk geval: die eierstokken zijn al jaren af en aan een soort luidruchtige drumsticks, maar het was elke keer toch niet handig ivm school, werk of financiën. Nu nog steeds niet, ik wil eerst een baan en verhuizen, maar op zich denk ik dat dat binnen 9 maanden wel goed moet komen. Vriend is daar iets minder van overtuigd. Dus we wachten nog heel even af maar mijn eierstokken en ik zijn ongeduldig Wij zouden trouwens sowieso onze beide ouders hun eerste kleinkind 'geven', heel bijzonder dus aan beide kanten Heb daar ook nu al zin in, om het te vertellen dan, lijkt me ontzettend bijzonder!
Er komt binnenkort een nieuwe site en dan gaan de clubs verdwijnen, dus onze cluppie ook en je kan geen nieuwe aanmaken.. best wel een beetje balen vind ik.
Jeetje, ja dat is echt jammer! Misschien moeten we dan toch naar uitwijken naar een clubbie op Facebook? Evt met onze avatars voor de privacy?
De clubs op de site blijven wel, toch? Alleen die privégroepen niet? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Welkom maansneeuw😊 Volgens mij zijn de clubs straks verleden tijd hoor. Wanneer gaat de nieuwe site dan in de lucht?