We wachten nog even het weer en mijn gezondheid af (ik ben nog steeds niet fit, al 2 weken aan de gang dit... pfff). Jij weer helemaal opgeknapt? We gaan waarschijnlijk even naar Breda, dus ik hoop dat het zonnetje zijn best gaat doen. Ik kan me voorstellen dat het niet heel leuk is die twijfel van je man, heel vermoeiend en dat kan je zeker niet hebben net voor je menstruatie. Ik ben momenteel goed onder controle al zeg ik het zelf (ik ben nog niet eens naar de psycholoog geweest). Ik heb het redelijk geaccepteerd dat ik even alle onderzoeken moet afwachten en dat we waarschijnlijk pas in september kunnen gaan proberen. Al heb ik nog steeds moeite met zwangerschapsmeldingen enzo. Hopelijk is je man toch in de zomer of er na om kunnen we tegelijk gaan proberen...
Ja vakantie bevalt goed! Leuke dingetjes gedaan en vrijdag gaan we een weekje weg Morgen geen plannen echt misschien even de stad in afhankelijk van t weer Ooh das een goeie met die auto! Twijfel zal altijd wel blijven vanuit de man denk ik vaak ik zeg ook steeds tegen Mn man Ooh nog heel eventjes.... en dan zegt hij heel droog ja en dan?! Hahaha maar hij is t niet vergeten hoor maar is er niet zo mee bezig als ik. Wij beginnen ergens in juni want wil niet dec of jan uitgerekend zijn Hopelijk kan je man snel een datum benoemen en dan er voor gaan Roseline wat vervelend dat je al zo lang niet dit bent
Wij duiken altijd onder met Koningsdag, haha. Hebben alle boodschappen meestal al in huis en blijven de hele dag binnen of in de tuin. Wij gruwelen van die drukte Vorig jaar waren we iets voor het avondeten vergeten, wilden we even snel halen in de supermarkt om de hoek, maar daar stonden we vervolgend tot achterin de winkel voor in de rij. Héél gezellig, kchm. Het is best lastig meepraten hier, jullie kennen elkaars verhalen al zo goed Ik ken aleen Leraje, hahah, wij hebben eerder samen in een club gezeten. Misschien goed om te vertellen dat ik net gestopt ben met de pil en rond 14 mei ongesteld moet worden. Dat wacht ik even af. En dan gaan mijn vriend en ik nadenken over of we eraan beginnen of niet. Ligt ook aan onze werk- en woonsituatie. Ik ben aan het solliciteren en we zoeken een huis in een andere stad. Ik wil de gok wel wagen, uitgerekend zijn in februari voelt voor mij wel safe genoeg om dan alles op orde te hebben, maar hij vindt meer zekerheid wel fijn. Dus: lastig. Het kriebelt bij mij al jaren, en de laatste tijd enorm, en het wordt alleen maar erger. Lastig, hoor!
Lastig is dat he maansneeuw. Mijn vriend/man wou ook veel meer veiligheid hebben. Ik had het geluk dat ik in de zorg werk en hierdoor een vast contract heb gekregen waardoor we huisje konden kopen. Dit vond meneer genoeg veiligheid Gruf volgens mij zei jij het maar we beginnen deze maand nog niet. Vanaf 31 mei nog een maandje ik ga vandaag zwangerschapstesten bestellen en heb weer nieuw potje vitamines besteld. Eerste twee maanden zijn bijna op hihi Hoe is het met de rest? Ik lees alles wel maar druk met verbouwen. Ik heb privé van lill ook niks gehoord. Had haar berichtje gestuurd.
Mijn man wil het liefst ook nog meer zekerheid dan we nu hebben. Maar het is nooit goed genoeg volgens mij, ja misschien als we allebei een muurvaste baan hebben in een heel veilige, groeiende sector hihi. Maar goed we hebben allebei werk en een huis en het wachten op zekerheid houdt een keertje op vind ik
Haha nee het is nooit goed Lastig hoor! Ben benieuwd hoe lang mijn eerste cyclus na de pil duurt en hoe we er dan tegenaan kijken.
@Suus83, lekker dat je vrijdag een week op vakantie gaat. Waar gaan jullie naar toe? Fijne vakantie alvast... @LizMe, jammer dat je niets meer van Lill heb gehoord. Ik ben erg benieuwd hoe het met haar gaat. En succes met het klussen logisch dat je er druk mee bent. Volgens mij hebben mannen altijd wel redenen om nog even te wachten. Dat dingen niet nog helemaal in orde is volgens mij gewoon onzekerheid of ze het wel aan kunnen, maar dat is mijn gevoel... Wij zijn even naar Breda geweest vandaag, maar het was best heel koud.. brr. We hebben even op het terras gezeten, maar wat had ik spijt van mijn zomerjas... En nog even in de kroeg gestaan, dat was lang geleden hihi (ik denk dat de gemiddelde leeftijd de helft was van mijn leeftijd, gelukkig zie ik er nog jong uit)! We zijn maar 3,5 uurtjes weg geweest, maar voor mij was het voldoende. Wat een drukte....
Even ego post: vandaag heel licht spotting begonnen dus het zal wel weer niet deze maand. Vanmorgen wel even flink verdrietig maar nu wel weer ok. Even tijd om weer te focussen op mezelf en niet alleen deze wens. (Tot eisprong hahaha dan shift mijn prioriteit weer ...) Wel raar, de laatste dagen opeens super gevoelige tepels. Dat heb ik normaal echt nooit, borsten wel, tepels niet. Daarom had ik toch wat hoop... Maar nu is het blijkbaar gewoon een nieuwe in de al uitgebreide lijst pms kwalen zucht. Klaag klaag soms wilde ik wel een man zijn zonder rammelende eierstokken en een bloederige baarmoeder.
@Leraje Heel lichte spotting zou eventueel kunnen met zwangerschap toch? Heb je ook een zwangerschapstest gedaan of dat niet? Anders zou dat duidelijkheid kunnen geven natuurlijk. Of morgen een bloedvloedgolf, maar dat hoop ik niet voor je. Laat je weten of het doorzet? Man zijn lijkt me soms ook wel fijn ja. Die rammelende eierstokken zijn bizar vervelend om mee te dealen. Ik wil NU!
Op dag 10 niet meer denk ik. Menstruatie zal pas zondag of maandag doorzetten, we zullen zien. Mocht het niet zo zijn dan maandag testje.
Hé Leraje, we lopen gelijk met onze cyclus. Ik moet ook rond maandag ongesteld worden. Ben zoo ontzettend moe vandaag, jij ook? Ik had juist voor het eerst last van mijn boobs, nooit eerder opgevallen. Hoop voor je dat het niet doorzet, maar zowel: geen nood aan de vrouw! Was anders ook wel heel snel geweest toch? Al zijn we hier allemaal heel ongeduldig en snappen we dondersgoed hoe jij je voelt Ik heb goed gescoord op de vrijmarkt. Allemaal tweedehands merkkleding voor mijn dochter en wat mooi speelgoed voor beiden. Zo zijn ze weer een paar dagen zoet O mijn man vroeg gisteravond "puur hypothetisch" of ik bij een derde ook zo lang alleen maar borstvoeding wilde geven (niet afwisselend kunstvoeding ofzo), want dat heeft me echt gesloopt de laatste twee keren (ik wilde het zelf graag maar in combi met slaaptekort door beide kids haalde het me compleet onderuit). Ik heb eerlijk antwoord gegeven dat ik nu wel meer open stond voor flesvoeding als ik daarmee mezelf kon 'redden' omdat ik dan ook twee andere kids voor heb om voor te zorgen. Hij vond het fijn dat ik daar zo serieus over na wilde denken. Dus... Laten we maar zeggen dat de deur nog steeds niet dicht is
Ik ben de hele tijd al moe de bedden op onze vakantie adressen laten wat te wensen over :') Grappig, ik heb elke maand gevoelige borsten, dat is bij mij standaard pms. Maar die tepels zijn nieuw. Super irritant ook. En het is de vijfde ronde denk ik dus niet zó snel hoor Fijn dat je man die deur open laat staan! En goed dat je om je gezondheid denkt...
Spannend @Leraje , ik hoop nog steeds voor je dat het vals alarm was en je een test nodig hebt maandag die je goed nieuws geeft
Ja denk je? Haha, ik hoop het! Net weer (bijna) ongesteld geworden, dus de app had helaas mijn onvruchtbare dagen goed
O nee ronde vijf zou wel wenselijk zijn idd. Ik dacht dat jullie niet echt serieus aan het proberen waren die eerste rondes. Mijn fout!
Nou ja wat heet nou ja wat heet serieus, we laten het er op aankomen Maansneeuw ik hoop het ook, maar denk het niet. Nu al derde dag licht spotting. Wel raar, heb steeds ook gloeiende wangen. Als ik de spotting niet had, zou ik wel iets verwachten.