Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Whahah typisch, mannen en auto's :')

2. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    waaaahhhh 1548 wat fijjjnnn! haha zit te stuiteren op mijn stoel hahaha
    Wel fijn dat je even de tijd voor jezelf hebt genomen om er even goed over te denken, of niet? (Nu wil ik ook :))

3. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

hahaha, dat doet die van mij de laatste tijd dus ook; zoeken naar een grotere auto :D

4. Gruffalo

Ik ook, ik ook, ik ook!! :D
    Superspannend 1548!

5. 1548

1548 Niet meer actief

Wat zijn jullie lief!!

@ Kiewie; ja dat weekje verschil was wel nodig. Het ging even te snel ;).

@ Gruffalo; haha, echt ja? Dat is een goed teken :D, je laat af en toe toch wel een opmerking vallen he? "Joh, schat zo grote auto hoeft toch helemaal niet met 2 kids ;)".

6. Gruffalo

Hahaha, ik lach me slap! Ik heb dus jouw subtiele grapje meteen toegepast op m'n hubby, zegt ie: jawel hoor, dan hebben we meer ruimte voor bagage enzo. Had ie dus niet eens door dat ik zinspeelde om een derde kind. Half uur later, na het derde 'subtiele' grapje, viel pas het kwartje 'ooooo, je bedoelt ivm een derde kindje! '. Kerels...

7. Gruffalo

Ik zit te denken.... Misschien moet ik mijn man maar meenemen naar een autodealer om naar wat grotere occasions te kijken. Kijken hoe snel hij dan overstag gaat😁

8. Roseline

Roseline Niet meer actief

Spannend meid :p

9. 1548

1548 Niet meer actief

Hahaha, echt mannen!

Misschien op een dealtje gooien 😂..

10. 1548

1548 Niet meer actief

Spuit elf 🙄😁

11. 1548

1548 Niet meer actief

Ja, echt hoor! Dit keer ben ik er heel anders en bewuster mee bezig dan bij de vorige 2 😊

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Whahha oh echt :') geweldig

13. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    Zooo even een update van mij :)
    Heel druk geweest laatste weken.
    We kwamen twee weken terug ineens een huis tegen waar we helemaal verliefd op worden. De wens om volgend jaar een huis te kopen is ineens wat naar voren geschoven. Super fijn maar wat druk! er is veel belangstelling voor dit huis dus de kans is klein dat we het krijgen maar toch :) ze zijn positief over ons qua hypotheek en dat is fijn :)
    Dit zorgt nu wel voor dat ik alleen maar meer denk aan kinderen want het huisje is voor mijn vriend echt een doel voordat er kinderen komen. Zijn gevoel van: ik ben er klaar voor zal er niet sneller van gaan maar zo voelt het voor mij wel.
    Ik heb een cadeautje gekocht voor hem hoe ik hem ga vertellen als ik ooit zwanger ben (oeps laten verleiden haha)
    dus ik draaf weer eens door ;)

14. 1548

1548 Niet meer actief

Wat leuk LizMe! Je bent al wezen kijken neem ik aan? Nog geen bod uitgebracht?

Wat voor cadeautje heb je gekocht :D? Lief zeg!

Hier heb ik hem de 1e keer gebeld en door de telefoon geschreeuwd IK BEN ZWANGERRRR (was de laatste maand dat we probeerden ivm uitzending) en de 2e keer was hij de oudste de fles aan het geven. Geen idee hoe ik het dit keer ga vertellen.

Het lijkt me wel echt fantastisch om het aan de kinderen te vertellen, kan ik vast fantaseren hoe we dat gaan brengen :D

15. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    Haha ik ben ook bang dat hij het al zal zien aan mijn gezicht hoor haha
    Ik snap het telefoontje helemaal.. Owhh vertellen aan je kids lijkt me ook super!!!
    Mijn vriend heeft altijd als grapje gezegd dat ik maar op de knieën moet want hij zal het niet doen. Dus ik doe dit speentje in een speciaal sieraden doosje en ga hem ten huwelijk vragen als ik zwanger ben.. Twee vliegen in 1 klap :D

16. 1548

1548 Niet meer actief

Aaaah, wat een lief speentje :D, en ik vind je idee super leuk!!

17. 1548

1548 Niet meer actief

Ik kon het niet laten :);)

Bijgevoegde bestanden:

18. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    Awhhhhh die is zooo leuk!!

19. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    1548: geweldig ik las dat je spiraal er uit is!! Wat gaaaaf en spannend!
    Sorry, ik ben erg slecht in reageren geloof ik. Ik lees wel steeds alles mee. Wij hebben besloten nog 1 maand te wachten en er dan voor te gaan. Heel veel succes iedereen!

20. 1548

1548 Niet meer actief

Schattig he LizMe!

Jaa, het is echt zó spannend Willemijntje, kan niet wachten :D. Wat leuk dat jullie er volgende maand ook voor gaan.. Succes ermee! Enne gewoon reageren wanneer je zin en tijd hebt..

Deel Deze Pagina