Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Gewoon blijven kletsen Lill, wie weet hoe lang wij nog moeten wachten. Misschien ben jij wel eerder! Je weet nooit wat er gebeurt.
    Hier enorme onderbuikpijn. Vandaag toch eisprong denk ik. Opeens weer alle hoop verloren dat mijn man binnenkort gaat zeggen dat ie voor een derde wil gaan. Vooral omdat hij zei dat hij geen kadootje voor me heeft voor moederdag. Dus ook geen 'suprise! Je mag een baby!' neem ik aan. Misschien op mijn verjaardag dan maar? Nog een paar weken wachten...
    Wel super goed nieuws, een vriendin die al 4 jaar in de medische molen zit voor een kind is eindelijk zwanger!! Ik hoop zo dat het blijft plakken!

2. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Lekker blijven kletsen hoor Lil!!
    Duurt hier denk ook nog een tijdje!
    Bij zo'n echo smelt je he? Gelukkig is ze bewust van jouw gevoelens enz.
    Blijft allemaal bijzonder! En nu voor jou even shit!! Bleehh!

Ohhneeee Gruffalo!! Mannen he? Poeh! Je zou ze af en toe even onderste boven willen houden en het goede antwoord dan zo uit ze schudden.
    Ik zet in op achtergebleven zwemmers!
    Wat fijn voor je vriendin dat ze zwanger is! Slopend traject is het en dan al 4jr bezig poeh. Ik hoop dat het een plakker is!

Zo vandaag ook lekker weer he!! Heerlijk genoten van die zon, die melk flessen moeten ook weer wat licht krijgen;)

3. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Je hebt het waarschijnlijk gemist, maar wij wachten ook nog weer een tijdje toch :) Dus je kan me nog altijd inhalen, je weet nooit hoe het loopt ;)

4. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    @Lill je lekker blijven kletsen meid <3 Dat het verder weg lijkt betekent niet dat de wens er niet is. :) Ik blijf straks ook gewoon mee kletsen ondanks dat ik mag.

@Gruffalo Verbouwen gaat goed, alles is klaar voor de nieuwe keuken die komt 22 mei. Dan nog paar dagen goed opruimen en dan is alles klaar gelukkig :)
    Ik vind het heel lastig dat lijf van mij haha Ik hoop gewoon dat het goed gaat komend jaar en dat ik 2017 zwanger eindig :) maar ik ben ook wel bang voor lang traject. Misschien beetje zelfbescherming? Maar ik heb er super veel zin in om te beginnen haha. Moet morgen ongesteld worden en dan nog 2 weken tot eisprong ongeveer aaaah!! haha

5. Roseline

Roseline Niet meer actief

@Gruffalo ik zou helemaal gek worden van die man van jou... pfff kan je hem niet gewoon een pak rammel verkopen en dan antwoord krijgen.. :p En wat fijn voor je vriendin.

@LizMe gelukkig dat het goed gaat met de verbouwen en gelukkig schiet het al aardig op. En spannend dat het volgende maand gaat beginnen :D.

@Leraje hoe is het met jou? Een goede keuze gemaakt?

@Mar18 wat een heerlijk weertje hè daar zijn we echt wel weer aan toe. Hopelijk blijft het een beetje zo, al neemt de kans op buien ook weer toe..

Hoe is het verder met de zwangere meiden? Die heb ik al even niet voorbij zie komen...

Ik ben een beetje uit mijn doen. Ik weet niet precies wat er aan de hand is. Van de week weer zo'n behoefte aan een baby dat ik er verdrietig van was. Iedere vrouw met een kinderwagen geeft me een jaloers gevoel. Waarom jij wel en ik niet? Hormonen zijn volgens van slag ofzo..:( zou dat gevoel zo graag even willen uitzetten, want ik gun het een ander net zo erg als mezelf. Ik gun mijn ouders ook echt een kleinkind die kunnen wel wat afleiding gebruiken. Sorry even een klaagmomentje hoor:p.

6. Gruffalo

Kom je me helpen rammelen Rosaline ;)
    Ja heel vermoeiend. Maar misschien lees ik gewoon teveel in wat hij zegt en doet. Dat ik het als ik een teken zie en hij gewoon maar wat zegt, zonder er bij na te denken..
    Sterkte met deze periode. We kennen het allemaal! Het is je zo gegund, je moet al zo lang wachten...

7. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ja heel goeie beslissing. Sowieso hier toch nog enige onzekerheid mbt werk ivm niet beloftes nakomende werkgevers enzo (grr grr), dus heel fijn dat babystress er niet bovenop komt. Daarnaast ben ik nu bezig die eerder genoemde studiezaken uit te zoeken voor mezelf en ik heb er héél veel zin in dus als dat allemaal gaat lukken heeft het echt wel even voorrang. Het gerammel is dus op het moment heel erg op de achtergrond. Zelfs op kraambezoek laatst nergens last van hihihi. Kan nu ook heel bewust genieten van tijd samen, dus dat is heel fijn.

8. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    herkennen jullie dat ook, dat je soms heel geduldig wacht en soms echt heel ongeduldig bent en bijna in huilen kan uitbarsten omdat je zo graag een kindje wilt maar weer niet zwanger bent....ik kan het vandaag wel redelijk loslaten en ben blij voor de moeder in de straat die bijna gaat bevallen...maar er zijn dagen....elke maand weer ongesteld...soms zo ongeduldig....

9. Roseline

Ik kom wel even naar het Noorden hoor... :p

10. Roseline

Mooi zo. Ik zou willen dat ik dat gerammel ook even kon uitzetten...

11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Pfff. Ik ben zo klaar met de hele. Situatie hier thuis. Wil er iemand mijn (ex)man ook even een pak rammel verkopen? XD

12. Roseline

Ja stuur hem maar langs...;):p sterkte met de hele situatie meid. Dikke knuf

13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Dank je :)

14. Roseline

Een fijne dag voor iedereen met z'n eigen moeder en voor degene die zelf al moeder zijn.
    En sterkte voor degene die geen moeder meer hebben of zelf graag moeder zouden willen zijn... dikke knuf!
    Ik vind het een mooie dag, maar mijn eigen moeder is op vakantie dus vieren we het later nog een keertje. Dankbaar dat ik nog een moeder en schoonmoeder heb...

15. Gruffalo

Dankjewel Rosaline! Ik ben schandelijk verwend, vooral met uitslapen (ik was al half 7 wakker...  maar mocht zo lang blijven liggen als ik wilde), ontbijt op bed (met verse wafels, roerei met bacon enzovoort, heeeeeeerlijk) en de hele dag door lekkers :D
    Statusupdate: mijn man zei tegen me, dat hij nog geen ja tegen een derde kindje durfde te zeggen, maar dat hij wel heel erg naar een ja neigde (dit was echt een big deal voor hem, om dit te zeggen). Ik heb gezegd dat hij zijn tijd moest nemen. Ook al ben ik zo ontzettend ongeduldig. Maar ehm, dit is goed :)

Roseline vindt dit leuk.
  16. Roseline

Dat is mooi nieuws Gruffalo, en fijn dat je zo verwend bent... wees er dankbaar voor!!:)

17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Klinkt als een fijne dag Gruffalo :) ik heb lekker met mn moeder op stal rondgehangen. Hoefde voor t eerst in jaren niet naar mn (ex)schoonloeder xD

18. Gruffalo

Elk nadeel heb z'n voordeel ;) Gezellig met je mams! Wat vind zij van jouw situatie?

19. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Mja ze zei in t begin wel van: moet je het niet nog een kans geven. Is het echt zo dramatisch?
    Toen ging ik wat dieper in op het gevoel dat hij me gaf, of niet gaf, en toen begreep ze het wat beter. Ze vind dat ik mn eigen keuzes moet maken en steunt me daarin.

20. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    Pff Lill wat lastig allemaal joh :(
    Gruffalo wat fijn joh dat je man er wat opener over word dat is al prettig.

Zaterdag ongesteld geworden en ik ben dus officieel mijn eerste ronde ingegaan <3
    Super spannend..
    Super leuk mijn ouders weten niet dat wij gaan beginnen maar sinds maand of 3 hebben ze het steeds over kleinkinderen en zien ze continue leuke kleertjes etc. Super grappig.
    Mijn ouders weten hoe graag ik moeder wil worden en zeiden juist altijd van doe maar rustig aan, komt vanzelf etc
    1 keer heel goed gesprek met mijn moeder gehad dat ik het niet zomaar uit kon zetten en dat het niet zo werkt en toen begreep ze me eindelijk wat beter.
    Maar op 1 of andere manier is dat paar maanden geleden ineens gedraaid en lijken ze er zelf ook aan toe te zijn om opa oma te worden.

Misschien hebben ze meer door dan ik denk ;) of omdat we nu huis hebben, geregistreerd partners zijn. Geen idee.

Roseline vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina