Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Spannend Liz!! Het kan zomaar meteen raak zijn <3
    Voor ouders is het ook wennen om opeens opa en oma te worden. Een hele nieuwe rol! Maar wel een hele leuke, lekker verwennen enzo.

2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Wat spannend zeg. Ik duim voor je.
    Mijn moeder is al een tijdje wel klaar om oma te worden. Dat merk ik heel duidelijk aan haar. Maar ja, helemaal nu moet zij het ook maar ff aan de kant zetten.. misschien wordt ze het wel nooit meer xD
    Deprimerende gedachte

3. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Mijn moeder begon er laatst ook al over, dat ze het wel héél leuk zou vinden. Maar dat ze me beslist niet wilde pushen :')

Klinkt als een fijne moederdag, Gruffalo!

4. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Hier zijn de kriebels even helemaal weggevallen trouwens, vind het totaal niet erg om te wachten (als ik maar het vertrouwen heb dat het over een jaar of twee ook nog wel lukt). Nu ongeveer eisprong en ben er eigenlijk helemaal niet mee bezig, omdat er als het goed is toch geen kans is. (Nou ja, vzku ;) Dus er is altijd een minieme kans, maar we zijn er wel goed in hahaha dus zal wel niet). Mijn man zegt, als je klaar bent met je studie, krijg je van mij een baby.

Maar goed, dan lees ik artikelen als deze: http://www.volkskrant.nl/buitenland/nergens-is-opwarming-van-de-aarde-zo-sterk-hoe-ziet-de-noordpool-er-over-tien-jaar-uit~a4494036/

Over 50 jaar gaat de aarde er zó anders uit zien. We kunnen die paar vluchtelingen van een oorlog hier en daar al niet handelen in Europa. Als straks 40% van de mensheid weg gaat trekken vanwege optrekkend water of juist droogte, wat dan? Dat leidt tot angst en oorlog, dat kan niet anders. Wil ik echt een kind in zo'n wereld zetten? Pfffffff.

LeonieDA vindt dit leuk.
  5. Roseline

Roseline Niet meer actief

Hoi meiden, ik vertelde jullie toch ongeveer 2 weken geleden dat ik het vermoeden van een eisprong had? Nou inmiddels weet ik dat ik inderdaad een eisprong heb gehad. Van het weekend werd ik opeens ongesteld, wtf:eek:... hoe kan dat nou weer? Ik had gewoon zwanger kunnen raken. Online staat er wel beschreven dat de pil er voor zorgt ondanks een eventuele eisprong dat een eitje niet zo makkelijk kan innesteling, omdat mijn baarmoederslijm dun is door het gebruik van de pil. Maar dit is zo niet de bedoeling ook niet dat ik ongesteld ga worden. Straks zit ik weer met de pijn ellende:(. Ik ga ook niet stoppen met de pil om de boel te resetten, want dan komt de pijn zeker weten.. dus het is afwachten hoe het gaat lopen. Ik ben wel een beetje nerveus nu, want vrijdag gaan we op vakantie en ik kan er niets meer aan de anderen dat dit is gebeurd. Ik heb echt met stip op nummer 1 het gekste lijf ooit:mad::confused::p..

6. Roseline

@LizMe, wat spannend. Ik wil ook, ik wil ook....;) (ik weet natuurlijk wel dat ik nog geduld moet hebben).

@Lill, het komt vast goed meid. Ik leerde mijn vriend ook pas kennen toen ik 36 jaar was. Voor mijn gevoel ook veel te laat. En mijn andere partners waren achteraf echt niet geschikt voor deze taak, dus ik moest gewoon veel geduld hebben...:p (en nog steeds). Hou vast aan je droom, dat heb ik altijd gedaan. En op een dag zal je echt een goede fantastische moeder worden..

@Leraje, ik snap de gedachten over een steeds slechter worden de aarde, maar toch laat ik me er nooit door beïnvloeden. Je weet namelijk nooit zeker hoe het allemaal gaat lopen. Er kan ook altijd wat met jou of je partner gebeuren of de aarde verdwijnt gewoon. En wie weet gebeurd er wel een wonder:D (laat we dat maar hopen). Fijn dat je geen kriebels meer heb. Bij mij waren ze er gewoon weer, omdat ik er een eisprong was geweest en daarna krijg ik altijd die kriebels:cool:..

7. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Lizme spannend zeg!!!

Roseline das wel apart zeg dat je dan toch een eisprong hebt gehad je hoort t wel eens natuurlijk ondanks de pil raken mensen zwanger

Leraje ik vind t echt slecht wat er gebeurt met de aarde maar laat me er niet door beïnvloeden.
    Ik blijf hopen dat we wat kunnen doen om het misschien te stabiliseren.

8. Gruffalo

Suus, hoe gaat het met jou? :)

9. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hier gaat t goed hoor! En met jou?

10. Gruffalo

Heel goed. Ben wat rustiger. Vruchtbare dagen zijn achter de rug, dat scheelt ook altijd. Door wat mijn man gezegd heb, ben ik ook rustig. Heb weer hoop op de derde en ben nu veel aan het denken over een handige tijd om ermee te beginnen. Tijdens of na de vakantie dan maar? Merk dat we nog even moeten bijkomen van dat gedoe met de MRI uitslag. Was jouw man al overtuigd? Ik ben het ff vergeten...

11. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Wat spannend Lizzme!! Vond het in het begin ook echt heel spannend allemaal!

Wat gek Roseline! Werkt hij dan niet helemaal goed? Of komt wel eens voor?

Hier ook wat rustiger moet ik zeggen.... misschien ook omdat mn man zei dat t wel goed komt met een tweede. Ik laat hem nog maar ff;).

Ik mis die prive club wel hoor!

12. Roseline

Geen idee meiden heel vreemd in ieder geval. Ik snap er niets van...
    Fijn dat jullie het weer wat meer geaccepteerd hebben. Ik ook...

13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Sorry lieve dames. Ik lees alles hoor, maar ik reageer ff niet overal op. Hopelijk vergeven jullie me

14. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    Lill doe niet zo gek joh! Tuurlijk snappen we dat.
    Hier net weer begonnen met werken.. Pff valt me nog best zwaar na de verhuizing.
    Maandag beginnen ze met de keuken.. Kan niet wachten tot dat klaar is.

15. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Jouw man zei toch dat een derde er toch wel komt toch? Gruffalo
    Tis dan alleen ff wachten wanneer maar de derde komt er zeker. Dat geeft dan wel weer zekerheid en rust lijkt me. En das ook fijn. Hopelijk snel een datum dan kan je daar een beetje naar toe leven

Ja mijn man was wel overtuigd. Moet over paar dagen ongesteld worden en dan was t plan van actie en er voor gaan. Maar denk soms dan ook ik vind maart ook een mooie maand We zien t nog wel even

Pff warm vandaag hè! Kids heerlijk in zwembadje bij de buren gespeeld. En zelf ook dan genieten van het fijne weer. Jammer dat de temp snel omlaag gaat weer

Gruffalo vindt dit leuk.
  16. Gruffalo

Super leuk Suus, vind je het spannend? Kijk je er naar uit? Hoe was het bij je twee kids: meteen raak, of duurde het even? Leuk joh!
    Ik heb de afgelopen twee dagen buikpijn; bandenpijn en rare darmen (you know....steeds naar de wc) en dat heb ik nooit op dit punt in mijn cyclus. Ik heb gewoon een virusje overgenomen van mijn kids, maar het zet de dramaqueen-denktank wel weer in beweging. Want het kan natuuuuuuurlijk ook een innestelling zijn, hahaha!

17. Gruffalo

Even zeuren op mijn schoonloeder hoor: heb ik mijn man tegen haar laten zeggen dat mijn dochter om 1 uur op bed moest, is het al een half uur later en maakt ze nog geen aanstalten om haar op bed te brengen! Hoe ik dit weet; ik werk thuis, in mijn werkkamer. Ik kan hier dus echt niet tegen....

18. Gruffalo

Met als gevolg, een nu hysterisch huilend kind.... zucht....

19. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ja zeker spannend hoor Hier was t bij allebei meteen raak. Ik zat van de week lekker inde tuin en dacht als je nu verlof hebt das ook wel lekker. Je zit dan meer buiten. Mijn andere twee zijn in de winter geboren.
    Als mijn geduld t toelaat denk ik dat we misschien iets langer wachten.

Ooh wat vervelend waarom doet ze de kleine dan later naar bed? Als n kindje moe is moet hij of zij lekker naar bed!

20. Gruffalo

Precies mijn idee Suus! Een kindje in juni/juli zou ideaal zijn, als we het voor het uitkiezen hadden. Ik had het beide keren met de bevalling ook zo koud! Dat wil ik liever niet nog een keer.
    Mijn schoonmoeder is wel lief hoor. Mega eigenwijs alleen. Gister had ze het denk ik niet door dat het al zo laat was. Dochter sliep om half 3 uiteindelijk, waar ze normaal om 1 uur al slaapt.
    Maar goed, er heerst iets bij ons thuis. Iedereen is wat ziek. De kids hadden koorts vannacht en mijn dochter heeft ons elk uur laten zien op de klok. Dat was lang geleden! Ze slaapt al een jaar door ofzo. Dus toen zei mijn man natuurlijk: en, wil je nu nog een baby? Haha! Ik heb maar gezegd dat dit extra argument was om een kindje vlak voor de zomervakantie te krijgen, zodat we in onze vakantie zo nodig bij konden slapen :p Moet zeggen, weer eens zo'n dramanacht is best zwaar :(

Deel Deze Pagina