Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Hahah dat doen ze ook wel hoor ;) Maar het valt me heel erg mee dat ik nu veel minder kriebel dan vorig jaar. Denk omdat het toen steeds maar afwachten was of de stresssituaties zich uberhaupt ooit zouden oplossen, en nu is dat gewoon duidelijk. Nu is er een vast moment waarop we er voor gaan, en hoef ik tot die tijd ook niet steeds te rammelen ;)
    Daarnaast vind ik het eigenlijk beter om wel veel te denken, want het zou voor de mensheid een stuk beter zijn als niet iedereen zijn rammelende eierstokken volgt en maar blijft voortplanten denk ik... Als mensen wat langer en beter nadenken zullen er vast alsnog veel voor gaan, maar die mensen die er achteraf gezien eigenlijk spijt van hebben (en het niet durven toegeven), die hadden het dan misschien niet gedaan.... en als ik nou zelf bij die groep hoor uiteindelijk die liever toch niet wil, dan kan ik dat beter vooraf weten :p

@Mar18 en Lizme, ik vind kinderen ook echt fantastisch en mijn man zou ook echt een geweldige vader zijn (hij is al een geweldige oom en een geweldige docent ;))! Maar ik hou óók heel erg van allerlei projecten en dingen die ik doe waarbij kinderen een stuk minder handig zijn hahah. Nu heeft mijn moeder ook van alles en nog wat gedaan toen mijn broer en ik jong waren, van studies tot uitgebreide hobby's, dus dat zal vast wel goed komen. Maar ik merk dat ik het nu wel heel fijn vind dat ik die dingen nog kan doen zonder een belemmerende factor. Die cognitieve dissonantie denk ik ;) En het feit dat er nu eindelijk tijd voor is.

Wou dat de club er nog was, dan ging ik er wat dieper op in

2. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Het wordt juli! Dan gaan we beginnen!! (tenzij nog iets raars uit de uitslag van het bloedonderzoek blijkt, :confused:).
    Dit wordt een leuke zomer denk ik :D

3. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    Pff zeker spannend Gruffalo :(
    Nederland zeggen ze 4 weken en in België zeggen ze soms zelfs drie maanden ;) dus ik zou lekker beginnen.

Gruffalo vindt dit leuk.
  4. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Heujj veel plezier deze zomer ;)
    En had nog niet gereageerd maar Mar18 spannend hahah!

5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw

Jeeeeeeeeeeeej !!

Gruffalo vindt dit leuk.
  6. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
  7. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Nu snap ik echt officieel even niets van m'n vent hoor!
    Eerst was het nee nog niet enz.... en nu dan toch vergist in de eisprong dus wie weet? Gaat hij telkens opmerkingen maken over een tweede. Gister dus ook... we moesten toch nog even gezellig doen voor de tweede? Eehhhh huh?? Ja oke? Dus toch wel? En als ik dat vraag krijg ik antwoorden van ja nou zoiets denk, of krijg ik een vraag terug: ja of toch niet dan?
    Als m'n menstruatie komt zal ik het daarna wel weer over hebben... als ik dat vol houd haha. Af en toe he.....?
    Nou ik hoop dat hij er toch wel over na heeft gedacht en toch wel oke vindt net zoals jouw man Gruffalo!

Iedereen een mooie dag vandaag! Weertje werkt perfect mee he?

8. Roseline

Roseline Niet meer actief

Ik probeer elke keer op jullie te reageren, maar internet wil hier niet inloggen en dat gooit hij mij er weer uit...
    Ik lees voor een aantal goed nieuws. Wat fantastisch @Gruffalo :D:D
    Bij mij kriebelt het de laatste tijd ook weer zo erg:(. En ik ben de hele vakantie ongesteld geweest.:mad:

9. Roseline

Hi het is gelukt. Ik ben er weer:D... Na mijn vakantie reageer ik uitgebreid.
    Verder is mijn vakantie heerlijk ondanks ongesteldheid en beetje jammer van dat, want daar snap ik echt niets van. Gelukkig geen pijn en weinig bloedverlies nu..

10. Roseline

Collega bevallen van een tweeling en andere collega zwanger van een eerste kindje. Ik blijf het moeilijk vinden. Gelukkig even kunnen mopperen tegen vriend. Ik gun het echt iedereen:)....

11. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Fijn dat je vakantie zo goed bevalt alleen balen van de ongesteldheid hoor

Heerlijk weertje wij hebben gister heerlijk de barbecue aangezet

Wij zouden eigenlijk nu voor nr drie gaan maar dit wordt uitgesteld. Komt een reorganisatie en ik ben aan de beurt dus veel onzekerheid op werkgebied nu.

Hoe is t met de rest?

12. Gruffalo

Rosaline wat fijn dat je minder pijn hebt! Volgende week MRI hè? Hopelijk geeft het duidelijkheid! Ik heb vandaag de uitslag van het bloedonderzoek gekregen. Er blijft een waarde verhoogd. Kan op trombose-achtig iets wijzen. Dus nu ben ik doorgestuurd naar de internist. Ik moet dit echt even verwerken, want ik heb nog geen idee of het nu echt wat is en wat dit betekent voor onze kinderwens. Mijn man wil er nog steeds voor gaan gelukkig, maar nu eerst de afspraak met de internist afwachten. Nou ja, dit is het leven hè, altijd verassingen in petto. Dat heb jij dus helaas ook ondervonden Suus! Wat jammer joh. Wanneer weet jij meer?

13. Gruffalo

Ik hoop ook dat jij met duidelijkheid krijgt Suus. Misschien wil hij wel, maar durft hij het niet zo goed ivm jullie bevallingservaring?

14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Ik begin wat meer duidelijkheid te krijgen voor mezelf. Ik ben nog aan het wachten op antwoord over de woning. Denk dak er wel over uit ben dat het definitief klaar is. En dat geeft me.rust.

Hoe ist met de dames hier?

15. Roseline

Gelukkig heb ik niet veel gemist. Ik ben inmiddels weer thuis, vannacht aankomen.

@ Suus, wat jammer dat jullie er toch niet voor kunnen gaan. Ik snap dat je in dit geval nog even wil wachten.

@Leraje, ik ben het wel met je eens, al die rammelende eierstokken en sommige mensen zou ook gewoon geen kinderen mogen krijgen. Maar aan de andere kant die van mij rammelen ook weer als een gek. Ik ben er van overtuigd dat wij een goed thuis voor een kindje hebben en dat het ons veel zal brengen. Ik heb heel veel liefde te geven. Ik zie een kindje als een verrijking van ons leven, maar ik denk ook dat er genoeg mensen zijn die kinderen krijgen met verkeerde redenen. Bijv. om een relatie te redden, omdat het zo hoort, omdat het je 'leuk' lijkt, omdat God conceptie verbied en nog maar van zulke onzin:p..

Oh even klagen hoor. Wij hebben gisteren in een vliegtuig met een krijsende baby gezeten, waarom nemen sommige mensen niet gewoon een auto vakantie met zo'n kleine? Ik zei gelijk tegen mijn vriend als wij een pittige kleine krijgen dan ga ik er echt niet mee vliegen als ze zo klein zijn. Snappen jullie dit, of spreekt hier gewoon een onervaren nog niet-moeder;).
    Er zaten trouwens 18 baby's in het vliegtuig en voor mijn gevoel heb ik ze allemaal gehoord op een paar na.. pfff:p
    Mijn vriend zei trouwens gelijk.. ik laat hem dichtknopen ik hoeft geen kinderen niet meer. Bedankt aan alle ouders die hun krijsend baby in ons vliegtuig hadden zitten..:(:pWaarschijnlijk is hij het in sept/okt wel weer vergeten.

Met mij gaat het verder goed. Lichamelijk ben ik echt een stuk aangesterkt wat me goede moed geeft voor de toekomst ook wat betreft een zwanger worden enzo. Ik ben lekker gerust en ik ben ook wat aangekomen. Hopelijk kan ik het allemaal een beetje vast houden. Het besef dat ik een kindje wil is alleen op de vakantie nog sterker geworden en de jaloezie naar andere toe ook. Wat ik echt mega vervelend vind. Ik hoop dat dat gevoel weer wat meer weg zal zakken, als de hormonen wat meer onder de duim zijn...:p

Hoe gaat het met de rest van jullie?

ps. Ik heb wat doms gedaan. Ik ben helemaal vergeten een afspraak na mijn mri te maken, zodat de uitslag besproken kan worden. Ik hoop niet dat het nu lang duurt voor ik een afspraak kan maken..

16. Roseline

Ik heb je bericht helemaal over het hoofd gezien. Sorry meid. Wat fijn dat je voor jezelf een keuze hebt gemaakt en als het je rust geeft is het zeker de juiste keuze (zo zie ik dat altijd). Ik heb ook 5 jaar in een relatie gezeten die me uiteindelijk heel veel energie heeft gekost. Toen de relatie over was was ik toch opgelucht ondanks dat ik er ook heel verdriet van werd. Deze relatie was niet goed voor mij en dan moet je gewoon een hele moeilijk keuze maken. Ik hoop dat je beseft dat het uiteindelijk voor het beste is en je iemand zal vinden de beter bij je past waar je weer gelukkig mee kan worden. Ik gun het je zo... dikke knuf (ik heb uiteindelijk ook een leukere gevonden:))

17. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    He heb dit berichtje even gemist;)!
    Denk dat je Mar bedoelt ipv Suus;)?

Dat denk ik dus ook.... hij zei een keer: heb te veel gezien en meegemaakt dat het met jou niet ok ging. Snap t wel;)... daarom laat ik hem maar ff.

18. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Wooww 18 baby's in het vliegtuig!! Zijn er een heleboel haha.
    Toen ik zwanger was zaten wij met 3 babytjes aan boord. En echt niets gehoord! Een was zelfs 8 weekjes!
    Maar wij gaan ook nog niet vliegen... heb ook geen idee hoe hij zal reageren. Misschien zijn die kindjes ook wel super makkelijk, maar krijgen ze bv last van hun oren?
    Ik zie mezelf dit jr nog niet vliegen met onze boy.
    Dus heb nog geen ervaring daar in Roseline;)!
    Hoop dat je vriend dit snel vergeet haha.

Wat goed Lil dat je er uit bent voor jezelf. Hopelijk meer rust voor jou!

19. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Al een tijdje niet geweest de site is helemaal veranderd even wennen hoor hihi

Maar waarom ik terug ben... mijn vriend kwam zelf ineens aan met het hele kinderwens verhaal en gaf nu duidelijk aan ervoor te willen gaan
    Nu is het zo dat we beide te zwaar zijn.. en hij rookt (e) dus besloten eerst beide af te gaan vallen en gezonder te leven en dit natuurlijk voor een goed doel dus tevens ook een hele goede motivatie!
    Hij is dus ook gestopt met roken (hoera!!)
    Ik ben dus nu erg happy alleen wel geneigd om te zeggen spring er nu maar boven op dus dat is nog wel lastig...

En gruffalo wat leuk zeg! :)

20. Roseline

@Mar18 vervelend hé die mannen met hun dubbelzinnige opmerkingen. De mijne heeft het ook wel eens over een baby maken enzo en als ik denk zeg: ik slik de pil hoor.. dan reageert hij van ja we gaan toch ook pas na de vakantie in sept/okt beginnen. Waarom maak je dan van die opmerkingen, ach inmiddels weet ik dat het grapjes zijn (al vind ik het niet altijd grappig). Nu heeft hij mij in de vakantie verdrietig gezien, dus weet hij inmiddels wel wat het echt doet.

Deel Deze Pagina