Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Hi! Heb net de afspraak binnen gekregen met de internist: ik mag 5 juli komen. Dat is twee weken eerder dan de gebruikelijke wachttijd, dus op zich is dat goed. Al duurt het me veeeel te lang. Mijn man en ik hebben besloten sowieso niet voor een derde te gaan voordat ik een duidelijke diagnose heb. Ik verwacht dat ik in juli weer zal moeten bloedprikken (heb natuurlijk zelf al wat research gedaan naar de stollingsziekte die ze vermoeden, vandaar mijn vermoeden ;). Dan zal het weer een week of drie wachten op de uitslag zijn, dus.... ik ga er maar niet van uit dat wij in juli gaan beginnen. Wat kan het leven toch raar lopen!
    Ik functioneer niet al te best op het moment, kan me heel slecht concentreren.

Maar goed! Rosaline, morgen MRI he? Wanneer krijg je ongeveer de uitslag? Zet 'm op!!
    En voor de dames die aan het proberen zijn; wat super!! Geniet er van! ;)
    liefs

2. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ooh spannend mar18

Roseline succes morgen

Gruffalo is een verstandig besluit hoor. Beter handig eerst te weten hoe en wat er aan de hand is.

Gruffalo vindt dit leuk.
  3. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Mar 18,
    Ja t afvallen gaat verbazingwekkend goed.. kwa inhouden wat ik eet of nja niet meer eet ;) maar ik denk ook dat het is dat ik voor iets doe wat ik heel graag wil dat is wel een goede motivatie hoor.
    Roken deed ik niet hoor! Vriendlief wel en die is dus en gestopt en ook lijnen nou respect hoor knap van hem maar ook hij is goed bezig hij had het zelfs over voorlopig geen alcohol drinken.

Daarover gesproken wij zijn best feestbeesten ieder weekend wel feestje of met vrienden in de kroeg etc ik heb laatst een maand niet gedronken en mensen dachten allemaal dat ik zwanger was :eek: dus als ik straks echt ga klussen en niet drink valt dat echt wel op.. Hoe moet ik dat gaan doen?!

@Gruffalo verstandig dat jullie dan nog even wachten Suc6 met wachten!

4. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Knap hoor River v jullie allebei!!
    Ga zo door:)!

Wat spannend allemaal gruffalo! En onzeker! Goed dat jullie nog even wachten!

5. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    32 nu... (maar ik was pas op mijn 15e ongesteld dus ik verbeeld me dat me dat 3 jaar speling geeft op de gemiddelde leeftijden rondom vruchtbaarheid ;) en als het op mijn 34e niet lukt vanwege niet werkende voortplantingsorganen, dan was dat op mijn 32e ook al stuk geweest dus tja).
    Vandaag weer in een razendschattige kleuterklas geweest en dan denk ik ook wel weer, ja hoor, ik wil ook wel zo'n kindje van mezelf. Maar grappig genoeg echt even niet nu, met alle andere plannen.

Wil idd geen hormonale anticonceptie meer en ook geen spiraaltje oid meer. Blijft eigenlijk alleen condooms, periodieke onthouding icm temperaturen en vzku over. Condooms kan ik voor de vorm wel kopen, maar die gebruiken we toch niet >_> dus we moeten maar opletten. Bij goed gebruik is vzku echt heel veilig (zie Gruffalo ;) en wetenschappelijke studies) maar tja er zijn veiligere dingen te verzinnen.

6. Gruffalo

@ Leraje: idd helaas heel veilig :p

Leraje vindt dit leuk.
  7. Roseline

Roseline Niet meer actief

Bedankt meiden

@Gruffalo spannend meid. Ik hoop dat je positieve uitslag gaat krijgen in juli. Fijn dat je eerder te recht kon. Maar toch duurt het allemaal zo lang.
    Oh en ik krijg einde van de maand uitslag.

@Leraje ik zou ook heel graag van de hormonen af willen, maar helaas is het niet mogelijk momenteel. Ik werd ook op mijn 15de pas ongesteld en ik heb ook begrepen dat je dan lang de kans hebt. En mijn eitjes zagen er nog heel goed uit. En 34 is nog niet heel oud om er aan te beginnen kijk maar naar mij..:p

Met de rest ook alles goed? Volgens mij durven de zwangere meiden niet meer zo goed. Komt vast door ons gemopper:p, maar ik ben zo benieuwd hoe het met ze gaat. @Kiewie en @1548

Alvast een fijn pinksterweekend allemaal...

8. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    Sorry meiden dat ik niet fatsoenlijk gereageerd heb op iedereen.
    @Gruffalo bah wat een baalmoment na je goede nieuws! Ik ga keihard voor je duimen. Ik snap heel goed dat je je kinderwens dan even paar maand opschuift hiervoor. Dikke knuffel <3

@Roseline Heel veel succes meid bij de MRI en bah wat duurt het lang voor de uitslag weer :( ik denk aan je!

Gruffalo vindt dit leuk.
  9. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    @River87 Knap dat jullie zo aan het werk gaan ervoor <3 heel veel succes!

@Lill Al iets gehoord van je woning? hoe is je ex er nu onder? Fijn dat je er echt uit bent!

@Mar18 oehhh super spannend! wanneer ga je testen?

10. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    @River87 ik test wel met ovu testen maar meer omdat ik dit voor de tijd al deed vond ik fijn ivm voor het zingen de kerk uit en af en toe zingen in de kerk als het echt kon haha

River87 vindt dit leuk.
  11. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Bedankt we doe ons best voor een mooi doel en dat ist vast en zeker waard :)

12. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Nee snap ik in jouw geval, met die pijnen etc zou ik ook liever de hormonen hebben denk ik!
    En hahah ja precies het valt nog mee allemaal :p

Roseline vindt dit leuk.
  13. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Liz hoe voel je je ;) Al kwaaltjes?

14. Gruffalo

@ Rosaline: Hoe is de MRI gegaan? Hoop goed!

Roseline vindt dit leuk.
  15. Roseline

Roseline Niet meer actief

Hoi meiden,

De MRI is goed gaan. Ik vond het super mee vallen deze keer. Mijn moeder was mee gegaan en zei dat ik 40 min. binnen was geweest, maar voor mijn gevoel heb ik 15min in dat ding gelegen. Beetje muziekje luisteren en luisteren naar alle herrie die dat ding maakt... hihi:p.
    Ik ben echt zo benieuwd naar de uitslag. Hopelijk gaan we eindelijk eens duidelijkheid krijgen (nog 3 weekjes geduld).

Hebben jullie nog leuke plannen dit weekend?

Gruffalo vindt dit leuk.
  16. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    Spannend Roseline! :)
    Ik voel van alles Leraja ;) maar probeer er niet aan toe te geven haha
    Helaas vanmorgen is het bruinverlies ook weer begonnen 6dpo dus ben toch bang dat het Game over is deze ronde. Ik ga donderdag testen dan ben ik 10 dpo en ga ik naar de sauna met vriendin vandaar dat ik wil weten of ik pril zwanger ben dan.

17. Gruffalo

@LizMe: eigenlijk nooit geweten dat de sauna niet goed is als je zwanger wil worden. Maar er kan toch niet zoveel gebeuren toch? Ik denk dan aan verhalen van vriendinnen die nog zwaar gefeest hebben in de eerste maand (zwangerschappen waren niet gepland). Maar goed, baat het niet, dan schaadt het niet! Heb vandaag jouw laatste kadootje gebruikt: lekker gezichtsmaskertje.. hmmm.... :)

18. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
  19. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    haha fijn dat je er zo van genoten hebt :)!

20. Gruffalo

Haai Ladies, hoe gaat het met jullie? Ik ben erg moe, alle spanning komt er weer even uit. Overdag gaat het best goed. Ik denk alleen bij elk pijntje: het zal toch niet een infarct of trombose zijn? Deze week maar weer eens bellen of ik toch niet eerder kan komen. Vandaag heel pijnlijke eisprong gehad. :s Normaal zou ik denken: mannetje maar eens flink verleiden, maar nu.... Raar hoor, als ik die MRI niet had laten doen, waren we volgende maand gewoon begonnen. En dan had ik bij elke foliumzuurpil voorpret gehad. Maar nu denk ik: waar slik ik het eigenlijk voor... Ja, voor de zekerheid en vanwege de visolie (sowieso goed voor de bloedvaten), maar ik denk dat de kans niet heel erg groot is dat we volgende maand beginnen. Zo raar dit. Ik hoop zo dat de internist gaat zeggen dat er (zo goed als) niks aan de hand is. Maar ja, die bloedwaarde is niet goed natuurlijk... Pfffff, wat raar allemaal. En om me heen wordt weer de ene na de andere baby geboren. Ik word daar wel een beetje jaloers van, maar lang niet zo erg meer als voorheen. Eerder een beetje verdrietig, want wie weet zal ik dat nooit meer meemaken, zwanger zijn en zo'n piepklein baby'tje in mijn armen.

Deel Deze Pagina