Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Dramaqueen in the house ;)

Roseline vindt dit leuk.
  2. Roseline

Roseline Niet meer actief

Positief blijven denken lieve @Gruffalo het is moeilijk, maar probeer niet de moed te verliezen. Ik herken het natuurlijk wel een beetje, de toekomst blijft onduidelijk maar je kunt altijd goed nieuws krijgen en je kinderwens als nog vervullen...

Bijgevoegde bestanden:

Gruffalo vindt dit leuk.
  3. Gruffalo

:)

4. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Inderdaad Gruffalo moed houden. Eerst proberen rustig af te wachten en dan kan je altijd een keuze maken wat jullie doen. T is juist goed dat je je eigen gezondheid eerst bekijkt voor jullie verdere keuzes maken.maar snap helemaal dat t niet leuk is

Ik zit dan wel niet medisch maar wel in t zelfde schuitje. Ook hier moet ik afwachten tot er meer duidelijk is qua werk. T nadeel is ik ben niet t geduldige type

5. Roseline

@Suus83 ik ben ook totaal niet geduldig:p (gelukkig heb ik het de laatst tijd wel wat beter onder controle).

Ik heb trouwens al 3 weken bloedverlies. Eerst was ik ongesteld en nu is het per dag verschillend (de ene dag veel en de andere dag wat minder). Soms denk ik volgens mij is het nu aan het overgaan en dan opeens is het weer heel erg. Nu voel ik me vandaag ook nog eens ziekjes:(, gelukkig ben ik vrij kan ik even rustig aan doen. Op zulke dagen denk ik wel eens: wat nu weer???:confused:

6. Gruffalo

Nee toch! Wat een gedoe toch weer Rosaline! :(
    Qua geduld passen we allemaal goed hier in ons topic :s

7. Roseline

Oh en had ik al gezegd dat ik gewoon nog steeds de pil doorslik, echt waardeloos. Ik tel af dat ik weer naar het ziekenhuis moet en ze duidelijkheid en een andere oplossing geven. Nog 3 weken min een dag geduld, ik vind het echt zo spannend. Gelukkig hebben we drukke weekenden dan gaat het net even wat sneller allemaal...

Ja, vandaar ook onze groep het ongeduldig wachttopic:roflmao::p. Misschien moet we een ander topic starten met een nieuwe frisse naam, want dat wachten ben ik nou wel eens een keertje zat. Ik ben niet bijgelovig ofzo (misschien een beetje:D), maar misschien is het echt een idee? Een nieuwe frisse start voor ons allemaal. Wie weet er een leuke naam?

8. Roseline

Een leuke naam: HET NIET MEER WILLEN WACHTEN DRAMAQUEEN-TOPIC;):D:D:D

Kiewie, Suus83 en Gruffalo vinden dit leuk.
  9. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Whahaha ja die topicnaam.. ik vind die nieuwe een goede suggestie
    Ik zit dus nu in mn vruchtbare dagen do of vr eisprong.. gisteravond gezellig gehad maar doe voor het zingen.. maar t liefst denk ik kom maar door.. maak me nu maar zwanger..
    Stiekem hoop ik dat er toch een zwemmertje door is.
    Aarghhh dat wachten daar was ik al niet goed in..
    Dus ladies I feel your pain

@Roseline en aan de pil en zolang bloedverlies :/ das ook k.t zeg

10. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ik voel me nog steeds heel geduldig hihi. Dat studieverhaal voor mij gaat door namelijk dus ik ben even erg gefocust daarop! Over een jaartje kom ik hier waarschijnlijk wel weer klagen dat het me te lang duurt hihihi.

11. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Roseline das ook shit zeg zo lang bloedverlies! Ik snap dat je de dagen aftelt!

12. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Jeetje wat balen Roseline!!! Zou toch een keer moeten stoppen? Niet gevraagd aan de gyn toevallig?

Ah Gruffalo!! Dikke knuffel! Valt allemaal niet mee he! Je gedachten gaat v goed nadenken naar gevoel en dat 100000 keer op een dag! Vind het echt goed dat jullie eerst wachten! Ook al wil je wat anders!

Hier ook erg onzeker en dramaqueen!! Heb een test gedaan... licht positief. Maar durf echt niet vanuit te gaan dat ik zw ben! Heb namelijk ongelooflijke menstruatie krampen! Of een vroege mk:(! Ik ga er vanuit dat ik ga vloeien. Voelt echt zo...
    vast te mooi om waar te zijn dat dit dan een plakker zou zijn. Ben een beetje in de war hoor.

13. Gruffalo

Oh wauw Mar, wat spannend!!! Zit je al op je Nod? Bij mijn jongste teste ik ook de eerste keer heel licht positief :s En ik was dus wel zwanger toen. Afwachten dus? Waah wat spannend joh. Over 2 dagen nog eens testen? Hou ons op de hoogte hè!
    En bedankt voor je lieve woorden x!

14. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Spannennnnnd! En hoeft niet he, je hoort van best veel mensen dat ze zich precies zo voelden als voor de menstruatie.... Ik duim!

15. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Thnx dames!! Maar wat ik al dacht.... het heeft doorgezet!
    Had gister nog een test gedaan en was hetzelfde als de vorige. Kreeg een beetje hoop (had ik het toch goed dat hij positief was)..... maar helaas!
    Echt flinke krampen zeg:(!

16. Gruffalo

O wat jammer Mar!! :(
    Chocolade binnen handbereik?

17. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ooh wat jammer mar

18. Gruffalo

Ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest om bloed te prikken. Heb al een paar dagen last van pijn in mijn been en de dokter wilde een trombosebeen uitsluiten. Ik zal morgen de uitslag wel krijgen (of vanavond als het mis is).
    Ook heb ik de poli van de internist weer gebeld of ze eerder een plekje hadden. Er werd me door een bijzonder chagrijnige mevrouw verteld dat ik voor een eerste afspraak op de poli niet eerder terecht kon omdat de arts die termijn had bepaald. Ok... Ok... Pfffff.... Haar collega had me juist aangeraden om vaker te bellen voor een eerdere afspraak maar goed... O en ik heb ook luid ruzie gemaakt met de vrouw die mijn bloed prikte. Lang verhaal kort: ik had gevraagd om een goede prikker zodat ik zeker zou weten dat ik niet zo vaak geprikt zou moeten worden, en toen zei ze dat ik dan maar naar een andere afdeling moest gaan als ik het zeker wilde weten. Gelukkig was ze wel goed: 1x geprikt.

19. Roseline

@Mar18 jammer meid, was een mooi cadeautje geweest:(

@Gruffalo er werken echt pannenkoeken in zo'n ziekenhuis, de ene zegt dit en de ander zegt dat:confused:. Gelukkig dat je goed geprikt bent.
    Spannend van de uitslag, hopelijk is alles goed. Ik zal voor je duimen!!

20. Roseline

De verpleegkundige aan de telefoon zei dat ook, maar ik heb aangegeven dat ik het niet durf (omdat ik zonder pil elke keer pijn krijg). Toen zei ze misschien een ander pil of medicijnen, maar ik moest het maar even overleggen met de gynaecoloog. Ik wacht liever het ziekenhuis af, dan dat ik weer zelf gaan proberen...

Deel Deze Pagina