Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Jeej!! Have fun! ;)

2. Roseline

Roseline Niet meer actief

Ik heb vrij kunnen krijgen, maar vraag niet hoe:confused: (ik zal niet vertellen hoe, dat is meer een club verhaal).
    En is je vriend weer thuis, want dan zou ik zeggen veel plezier??

3. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Dat is zeker een knaller Lizme! Eehh veel plezier he;)!
    Spannend straks weer t wachtbankje;)

maansneeuw vindt dit leuk.
  4. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Spanneeend! Welk merk ovulatietest is dit?

5. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    Hihi ja vind het echt spannend haha!
    Is van de action :) werkt bij mij heel duidelijk.
    Ik vind die dipsticks vaak te onduidelijk.
    en 5 voor 2,70 ofzo is wel te doen :)
    Pff vreselijk he dan moeilijke vrij krijgen nu...
    Herkenbaar hoor zeker nu

6. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Even een meeleeszwaai! Even snel: Wat balen van het wachten, Roseline en Gruffalo, nu bijna!!
    Mar18: yay!!
    Lill: fijn van een eigen appartementje, dat ging toch nog vrij snel gelukkig!
    Lizme en de andere kerkzingers: veel plezier ;);)

Hier alles oké, aan het genieten van wat meer stabiliteit en vrijheid na afsluiting van alle stresszaken, dus dat is heeeeel fijn en ook goed voor de relaatsie hihi (die was al goed gelukkig, maar minder stress en meer vrije tijd maakt alles nog veel leuker). Links en rechts beetje aan het reizen, doe m'n best om veel familie en vrienden te zien, bezig met creatieve plannen waar ik heel blij van word, en komend jaar dus een nieuwe studie voor mij. Op dit moment dus ook echt geen last van kriebels. Had het er ook met een vriendin over, we concludeerden dat die babykriebels vooral komen als je leefsituatie een beetje saai begint te worden (steeds dezelfde baan, omgeving, geen andere spannende nieuwe dingen). Vandaar ook dat met alle (positieve) veranderingen hier nu de kriebels erg naar de achtergrond zijn geschoven. Merk ook dat ik me nog steeds druk maak om de situatie op aarde de komende vijftig jaar m.b.t. er extra kinderen op zetten :\

7. Gruffalo

Fijn dat je besluit nog steeds goed voelt Leraje!
    Hoe is het met de rest? Alles goed hoop ik? Drukke periode hè, op het werk. Vakanties geven vooraf vaak een hoop onrust. In onze sector dan tenminste ;)
    Met mij gaat het met pieken en dalen. Soms ben ik super blij en voel ik me fantastisch en op andere momenten krijg ik spontaan een paniekaanval (niet leuk). Ben afgelopen week weer wezen bloedprikken om trombose uit te sluiten. Heb weer erg last van mijn been. Ik denk dat er ergens een zenuw klem zit dan of iets degelijks. Pfoe, het houdt me allemaal wel bezig zeg. Constant zit het in mijn hoofd. Nog een paar dagen...(6) En ik vind het toch eng!

8. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    Ik stuur paar van jullie die dit verhaal deels kennen prive bericht.

9. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    @Gruffalo... had je nog de bloeduitslag terug gekregen? Wat balen dat je weer last had! Heel veel succes en sterkte he vd week in t zkh!! Ga duimen dat er niets aan de hand is!

@Roseline.... ook alvast heel veel succes en sterkte vd week in het zkh! Voor jullie duim ik natuurlijk ook!
    Spannend allemaal!

Hier weinig nieuws.... ik wacht op een eisprong maar heb nog niets gespot. Je gaat me nu toch niet vertelem dat ik een suuuper lange cyclus ga krijgen he?? Noooo!!

10. Gruffalo

Noooooo! Dat zou echt irritant zijn!! Zal je altijd zien :/
    Bloeduitslag was goed: geen aanwijzingen voor trombose. Nog twee nachtjes slapen en dan naar de internist. Spannend! Hoe ben jij er onder @Rosaline? Voor jou ook nog twee daagjes!

11. Gruffalo

Omg... Het is morgen al :confused:
    Voelt echt als erop of eronder o_O
    Maar zo zwart -wit is het natuurlijk niet. Alvast sterkte en good luck morgen Rosaline!

12. Roseline

#2852 Roseline, 4 jul 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jul 2017
    Bedankt meiden.

Ik ben vooral druk geweest de afgelopen dagen, zodat ik er niet aan hoefde te denken. Het kop in het zand steken-effect, hihi. Ik merk dat ik nu wel echt nerveus begin te worden. Het voelt net of mijn hele leven er vanaf hangt.
    @Gruffalo hoe is het met jou?? En hoe laat moet je morgen?
    @Mar18 ik hoop ook dat het geen lange cyclus voor je word, dat is sowieso heel irritant.

13. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    Succes meiden denk aan jullie. :)

Ik mag naar de gyn trouwens.
    25e kan ik er terecht.

Gruffalo vindt dit leuk.
  14. Roseline

Wat fijn meid, hopelijk ga je zo snel duidelijkheid krijgen over de bloeding tijdens je cyclus..

15. Gruffalo

Zo voelt het voor mij ook Rosaline! Precies hetzelfde. Maar ik weet ook dat het leven na die afspraak weer doorgaat en dat ik ' het' nu toch al heb (of niet). Maar er hangt toch veel vanaf, de keuzes die je gaat maken daarna, de behandeling die je zal moeten ondergaan ( oh ik hoop zo dat een derde zwangerschap veilig voor ons is!!) Ik heb mijn afspraak vroeg in de middag, dus ik kan me lekker druk maken in de ochtend ;)
    Pfffff. Ik verbaas mezelf vandaag. Ik lijk heel cool en voel me over het algemeen heel kalm, maar af en toe slaat mijn hart een slag over, of val ik opeens uit naar de kinderen en dan merk ik dat het toch de hele dag in mijn hoofd zit. Ik probeer er niet aan te denken. Dat gaat vanavond alleen maar lukken met een paar wijntjes, vrees ik :) Dus eh... Proost! ;)

Roseline vindt dit leuk.
  16. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Heel veel succes en sterkte dames!! Denk aan jullie!

@LizMe.... Goed dat je naar de gyn mag! Duidelijkheid of geruststelling is heel belangrijk!

Roseline en Gruffalo vinden dit leuk.
  17. Gruffalo

@Rosaline: sterkte/succes vandaag! Hoe laat mag jij? Xxx

Roseline vindt dit leuk.
  18. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    Nog maar paar uurtjes meiden!! Denk aan jullie

Roseline en Gruffalo vinden dit leuk.
  19. Gruffalo

Wat lief van jou, en Mar en de anderen die zo meeleven. Ben een beetje duizelig vandaag. Komt vast van de spanning. Verder heel goed. Ik denk ook aan jullie, daar heb ik veel steun aan. Ik laat het jullie zsm weten! <3

20. Gruffalo

Groen licht van de internist, jeeeeeej! Hij zei dat de kans klein is dat ik die stollingsziekte heb, gekeken naar de bloedwaarden. Wel hebben we nog even bloed laten prikken om te kijken hoe hoog die waarde nu is, maar al is die waarde nog steeds te hoog, hij achtte de kans op een stollingsziekte klein. Hij was van mening dat dit onze kinderwens niet in de weg stond/ moest staan. Ik had verwacht dat ik super blij zou zijn, en ik ben ook heel blij, maar vooral super moe nu. Ik hoop dat Rosaline ook een goede uitslag heeft!

Leraje en maansneeuw vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina