Dat is spannend zeg Suus! Hoop dat je die baan krijgt! Hier alles goed! Eisprong gevonden meestal voel ik die heeeel erg. Nu viel t mee dus dacht dat het nog niet zover was. Totdat ik een test deed. Dus wie weet.
He Gruffalo, wat fijn om te lezen dat je groen licht hebt gekregen!! Je man nog steeds enthousiast? Ik duim voor een zomerkindje voor je Xx
He Roseline... Wat een dubbel gevoel, aan de ene kant "blij" dat er duidelijkheid is maar aan de andere kant de teleurstelling dat ze de endometriose niet kunnen weghalen. Wanneer gaan jullie op vakantie, naar Afrika toch? Ik duim voor je dat je mama wordt in 2018! Kus
Heeey! Wat leuk om van je te horen! Mijn man heeft er ook nog steeds zin in We gaan vanaf mijn komende cyclus proberen
@1548 bedankt meid.We gaan in september naar Afrika (Tanzania en Kenia) en na de tijd wordt het spannend. Hoe is het verder met jou??
Spannend dat nu bijna iedereen er voor gaat.. hopelijk heb we snel nog wat zwangerschappen erbij. En dan hopen dat de anderen er ook snel voor kunnen gaan.
Geheel uit eigenbelang hoop ik dat er nog wat mensen langer moeten/willen wachten Maar ik gun het jullie allemaal enorm!
Jaaa gelukkig Ik denk dat wij het er volgend jaar in de loop van het jaar weer op aan laten komen, beetje afhankelijk van wat we dan voelen. Al is mijn man nog steeds niet super overtuigd Maar hij wil ook niet dat het nooit gebeurt dus tja, je kan niet eeuwig uitstellen
Fijn vooruitzicht, dit is toch de reis die jouw vriend graag wil maken? Op mijn bekken na gaat alles goed. Het is nu al een kleine druktemaker ..
Ja dat klopt en ik ook hoor. Alleen ben ik al eens in Zuid-afrika geweest dus ik heb de safari's al eens gedaan en de dieren al eens gezien, maar ik wilde heel graag nog eens (het was zo gaaf). Het hoefde van mij alleen niet perse zo snel had ook over een aantal jaren gekund (ik ben in 2014 geweest), maar hij wilde heel graag voor we een kindje hopen te krijgen. Aan de andere kant als we een kleine hebben dan doe je het de eerste jaren ook niet zo snel, dus beter dat we nu gaan. Hij kijkt er erg naar uit, maar ik ook... Het geeft ook wel lekker even wat afleiding in deze spannende tijd, dus ik ben heel blij dat we deze keuze hebben gemaakt. Vervelend van je bekken en succes met die kleine druktemaker.. hihi
Deze dead-line hebben wij nu en mijn vriend is volgens mij wel om, maar als het nog jaren had kunnen wachten had hij dat ook prima gevonden...
@Gruffalo wanneer is je eisprong ongeveer? Ga je ovulatietesten doen of nog niet? @Mar18 wanneer kan je testen? Spannend...
Wow, al eventjes niet meer hier geweest. Ik heb sinds een week de sleutel van mijn eigen huisje en ben inmiddels ook over. Samen met mijn katten Ik woonde idd nog bij hem. De hele situatie is heel heftig omdat hij ook zijn contract niet verlengt krijgt naar een vast contract, dus alles betreffende het huis staat allemaal op losse schroeven. Ook merk ik voor mezelf dat nu de irritaties en ergernissen wat wegvallen er ook nog heel veel liefde zit voor elkaar, ondanks dat ie een lompe z*k is af en toe. Hoe en wat verder weten we dus nog niet, maar daar weg gaan is voor mij in elk geval een goede stap geweest. tijd zal moeten uitwijzen hoe en wat, hij geeft aan dat ie nog voor me wil vechten.. We zullen zien of dat zo is en zo ja of het dan nog te herstellen is. Ik wil niks uitsluiten maar er is wel veel kapot.. Ik heb nu even de tijd en ruimte om te ontwikkelen en uit te vinden wat ik wil en wat ik belangrijk vind. Ik vind het wel lastig hoor, weer alleen slapen, ik ga dus ook echt op ongoddelijke tijden naar bed zodat ik zeker weet dat ik meteen in slaap val. Vind het ook lastig normaal functioneren en heb de rest vd week vrij genomen van werk. Begin maandag weer en hopelijk kom ik dan weer een beetje in het normale ritme. Goed, niet echt babypraat voor mij hier dus, hoe is het hier met iedereen verder?
jeetje zeg, jij hebt dus ook heftige maanden achter de rug.. maar gelukkig wel met een goeie uitkomst als ik dat zo begrijp
jij hebt ook een heftige tijd achter de rug zo te lezen, maar wel fijn dat er nu duidelijkheid is. *dikke knuffel*
Ja klopt. Ik ben echt even aan het bijkomen. Heb er zoveel stress en zorgen van gehad. Maar ik ben zo ontzettend blij. Nu alleen net ongesteld geworden en dan kan ik paracetamol slikken wat ik wil, maar de eerste dag doet het zoveel pijn! maar goed, dat gaat wel weer over. @ Lill: ik lees net dat het eigenlijk een hele goede beslissing was om apart te wonen. Fijn! Hopelijk vind je de oplossing die recht aan jou doet. De tijd zal het leren denk ik. Herkenbaar wat je zegt over alleen slapen. Ik slaap ook eigenlijk alleen maar goed als mijn man naast me ligt. Anders kan ik vaak niet slapen en dan wacht ik tot ik hem naar boven hoor komen en dan val ik vrijwel direct in slaap. Mijn man vindt dat wel lief. Alleen heb ik meer slaap nodig dan hij, dus slaap ik dan wat tekort. @ Rosaline: wat zeiden ze op je werk eigenlijk over je diagnose? Is er nu meer begrip? Dat hoop ik wel, want dat lijkt me zo fijn voor je!
Ik ben net ongesteld, dus over anderhalve week ongeveer. Dan is het weekend en net vakantie voor ons, dus dat moet lukken Ik ga geen ovulatietesten gebruiken. Nog nooit eerder nodig gehad; ik merk het wel aan mijn lichaam (en de lust ) Kan niet wachten tot deze ongesteldheid achter de rug is!