Oh wij hadden na ons trouwen en kopen van huis dat we toch alles goed geregeld wilden hebben met ons testament. Nou snapte er helemaal niks van wat die dame vertelde. Daarbij bleek het nog geeneens te kloppen ook. Later bij andere notaris geweest en daar werd alles begrijpelijk uitgelegd en veel uitgebreider haha. Hormonen kriebelen de laatste dagen weer behoorlijk. Manlief geeft wel aan het echt heel graag te willen maar eerst dit jaar en volgend jaar wat dingen in huis af te willen maken. Ik hou gewoon van duidelijkheid dus vroeg of hij dan aan eind volgend jaar denkt en toen zei hij ja zoiets. Hij wilt het liefst dat spontaan gebeurd, gezien mijn spiraaltje is dat lastig haha. Gaf aan dat die er wel eerder uit kan maar we er dan nog niet voor hoeven te gaan. Wat erg al die gevoelens
@Misty88 dat is wel raar zeg. Ik snapte het een grote lijnen wel, maar keken elkaar wel een paar keer aan van: wat bedoel je? Oh, je moet nog wel heel lang wachten zo te lezen. Zou jij het nu al willen of niet?
Bij ons had die eerste dame een hele rare tik en knipperde heel raar dus we waren sowieso erg afgeleid. Haha Manlief zei gister dat ik mn spiraal maar moest laten verwijderen en daarna nee laten we maar slim zijn en eerst de dingen af maken in ons huis. Ppff gingen mn gevoelens ff heen en weer. Ene kant zou ik het nu ook wel willen aan andere kant over paar maanden. Was vorige keer snel zwanger maar ben zo bang dat misschien nu niet zo gaat. Slaat misschien nergens op maar straks balen we dat we niet eerder zijn begonnen.
Volgens mij kun je beter balen dat je wat later bent begonnen dan balen dat je te vroeg bent begonnen en het eigenlijk nog niet uit komt. Maar ik snap je gevoel wel. Heel irritant. Ik heb ook een beetje het idee dat zodra zich dat bij ons heeft aangediend het lastig weer weggaat. Althans bij mezelf voelt het als zo'n enorm oer gevoel. Heb het idee dat mannen dat minder hebben.. en jullie??
Mannen denken veel praktischer denk ik. Die van mij wil dan weer wel dat we het "spontaan" besluiten haha. En ik wil graag weten wanneer We hebben in principe alles voor elkaar maar willen onze badkamer nog doen en waarschijnlijk de zolder beetje opknappen. Het is ook beter even te wachten maar als het dan weer ter sprake komt blijf ik er zo mee bezig de hele tijd en moet me inhouden er niet steeds over te beginnen. En dan zie en hoor je al die zwangeren en dan wordt het helemaal erg.
Niet alle vrouwen hebben dat instinct, denk ik, maar wel veel meer vrouwen dan mannen. Eigenlijk ken ik maar weinig mannen die echt die innerlijke drive voelen. Wel een deel die graag kinderen wil, en het overgrote deel 'vindt het wel best ooit een keertje'. Denk dat het te maken heeft met onze hormonen, helaas...
Klopt hoor. Vriendin van mij heeft zich laten steriliseren, die wilde echt niet.. Mijn man weet wel dat hij het echt wil. Als hij er niet 1000% achter zou staan zou ik er ook geen goed gevoel bij hebben.
Oh ik denk helemaal niet na over zulke dingen. In oktober/november gaat het huis te koop en beginnen we ook met het zwangerschapstraject, misschien komt het door mijn leeftijd. Volgens mij zijn er altijd wel dingetjes...
Volgens mij zit ik hier tegen mezelf te praten. hallo, hallo, is iedereen over gestapt naar een ander topic?? Tegen wie moet ik nu klagen overal mijn kwaaltjes...
@Suus83, gelukkig, hihi! Op wat vervelende bijwerkingen na gaat het hier goed. Hoe is het met jou?? Over 6 weken gaan we lekker op vakantie, dus daar kijk ik enorm naar uit. Hier mag het weer ook wel weer wat lekkerder worden. Ik vond het tot een paar weken geleden best mee vallen, maar nu mis ik wel een beetje de warmte. Gewoon lekker een dagje 25 graden...
Ja het mag wel weer wat warmer worden inderdaad! Dit is ook niks je krijgt er niet echt een zomer gevoel van. Ooh wat lekker dat schiet al op voor jullie zes weken nog! Hier gaat t goed. Ben officieel niet aangenomen voor de functie op Mn werk dus dat is balen, zeker met de kinderwens die dus nu echt tot ik een andere baan heb moet wachten. Dat ik t niet ben geworden vind ik niet erg. Tis nu nog ff geregel . ik ben sowieso in dienst tot 1 jan en en heb na volg week drie weken vrij maar ga hopelijk volgende week regelen dat ik daaarna ook niet meer hoef terug te komen ivm veel verlofuren. Bij een andere collega is t goedgekeurd dus ik hoop dat t me lukt. Ben ook echt niet gemotiveerd nu meer om echt wat te doen.
Hallo hallo! Ben er wel hoor! Ben een beetje druk met van alles hihi! Wat balen dat je niet bent aangenomen Suus! En idd die motivatie zou dan bij mij ook ver te zoeken zijn. Hopelijk lukt het je! En veel succes met een andere baan vinden, hoop dat je gauw iets anders vind. Kan je weer door met jullie wens. Nog 6 weken joh Roseline! Gaat ineens opschieten he? Hopelijk heb je niet te veel laat vd bijwerkingen. Iedereen een fijn weekend