Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw

Met I.. ja we zullen zien. We vinden elkaar erg leuk volgens mij (als ik hem mag geloven). Maar we doen t gewoon rustig aan en dan zien we wel.
    Ik zit me elke keer nog steeds af te vragen waarom ik dit gevoel bij hem heb. Obejectief gezien is hij helemaal niet mijn type, en ik vraag me ook echt af waarom ik op hem val xD but I do..
    Idioot gedoe

Ivyyy vindt dit leuk.
  2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw

Helemaal mee eens meid

3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw

Geen idee. Ben er wel klaar mee. Ga het loslaten en ervan genieten..

Roseline vindt dit leuk.
  4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Zeiktrut acties? XD

Straks is het dat allemaal waard :)

Roseline vindt dit leuk.
  5. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Ohhh die zeiktrut acties of hekskomtevenomhethoekje zetten heb ik ook geregeld en dat zonder medicatie hormonen of anticonceptie. Probeer er echt op te letten want bv voor mn menstruatie ben ik echt niet te genieten! Lijkt wel erger te zijn geworden.
    Die opvliegers had ik heel erg bij clomid toen. Bij de andere hormonen toen niet.
    Indd je hebt het er allemaal voor over he?

Oh en de vraag van wanneer klaar? Ik heb geen idee!! Ligt eraan wanneer we weer een wonder mogen krijgen. En of we daarna klaar zijn? Ik zelf heb altijd gedacht 3 kids te krijgen. Maar m'n man denkt aan twee;). Maar misschien zeg ik bij twee ook wel: genoegg!!

Het zou wel grappig zijn om dan met de tweede zwangerschap een tweeling te mogen krijgen. Zijn we gelijk van de 2 of 3 kids gezeur af;). En of we de mmm in moeten enz. Haha sorry dacht even hard op!

Roseline vindt dit leuk.
  6. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Hahah dat dacht ik ook altijd, doe maar tweeling, meteen klaar. Maar een vriendin heeft een tweeling gekregen en OEF wat een werk en gedoe en stress en alles, ik ben helemaal genezen, hoeft van mij echt niet :D
    (Dat gezegd hebbende heeft een voormalige manager van mij een tweeling gehad en bij haar ging alles van een leien dakje en die heeft het ook nooit als extra druk ervaren oid, dus het kan ook goedkomen ;))

Mar18 vindt dit leuk.
  7. Roseline

Roseline Niet meer actief

Zeiktrut-acties ja @Lill van die momenten dat je denkt ik zit echt te zeiken om niets:p (ik gooi graag alles eruit). Ik ga dan tegen mijn vriend over alles zeuren wat betreft het huishouden en allerlei zaken.

Wat een tweeling betreft. Stiekem hoop ik daar ook wel eens op;), aan de andere kant is het leven zoveel makkelijker met één kindje (zeker het leven wat wij nu hebben). En daarnaast heeft de zus van mijn vriend een tweeling en deze zijn best heel makkelijk, toch is het wel heel zwaar. Wie weet zit het wel in mijn vriend zijn familie. En met ivf is de kans ook weer groter en gezien mijn oudere leeftijd ook, dus we laten het maar gewoon op ons af komen. Ik zou het leuk vinden, maar eentje is ook gewoon prima. Heel eerlijk denk ik niet dat het gaat gebeuren.:D

8. Ivyyy

Ivyyy Lid

8 aug 2017
    45
    16
    8
    Vrouw
    Ik zou een tweeling ondanks alle extra moeite etc etc ook echt wel leuk vinden. Allebei mijn oma's zijn tweeling dus wie weet!

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Mijn beide nichten hebben tweelingen

10. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Bij ons zat het ook in de familie, maar bij mijn neven en nichten heeft niemand een tweeling gehad. Dus misschien is het nu weg..?

Nu steeds toch echt wel weer kriebels, grm. Maar ook genoeg leuke plannen allemaal en veel bewust genieten van eigen tijd. Man is heel druk met werk en raakt dus weer al in paniek van het idee alleen al :p

Roseline vindt dit leuk.
  11. Roseline

Roseline Niet meer actief

@Leraje kriebelt het weer voor een kindje of heb ik dat even gemist?

12. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ja inderdaad haha.

Roseline vindt dit leuk.
  13. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Hi Ladies!! Hoe gaat het nu met jullie? Met mij gaat het goed, want... Tadaaaa: zwanger!!! Ik heb vanochtend positief getest. Hij mocht van mij nog wel wat duidelijk (het lijntje), maar: een streep is een streep. Zo ontzettend blij!! Xxx!

Bijgevoegde bestanden:

Ivyyy, maansneeuw, Roseline en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Ivyyy

Ivyyy Lid

8 aug 2017
    45
    16
    8
    Vrouw
    Oooh echt! Gefeliciteerd! Wat fijn! :D:D

Gruffalo vindt dit leuk.
  15. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ooooohhh hoera super super fijn! En heel duidelijke streep hoor.

Aaah jaloers!

Gruffalo vindt dit leuk.
  16. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Dankjewel!! Jouw tijd komt zeker nog wel!!

Leraje vindt dit leuk.
  17. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Aah wat mooi Gruffalo gefeliciteerd !!

Gruffalo vindt dit leuk.
  18. SapphireXxX

21 aug 2017
    89
    16
    8
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Ik ben donderdag ongesteld geworden, korter cyclus dit keer (26 dagen). Maar aangezien onze situatie is het maar beter dat ik niet zwanger ben. We gaan het nu even rustig aan doen en weer wachten totdat we alles op orde hebben.

19. Ivyyy

Ivyyy Lid

8 aug 2017
    45
    16
    8
    Vrouw
    Ik ben ook ongesteld sinds 2 dagen. Fijn dat mn cyclus meteen 'normaal' lijkt maar had toch iets anders gehoopt en stiekem misschien ook verwacht ondanks de kleine kans. Maarja. Volgende keer beter misschien!
    Wéér seks hebben dan maar.. :p

Wanneer ben je uitgerekend Gruffalo?!
    Willen jullie dadelijk weten wat het gaat worden?

SapphireXxX vindt dit leuk.
  20. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Waaauuw!! Gefeliciteerd!! Ik vind het een mooi streepje hoor!
    Geniet er van, het is jullie gegund!
    Hoe voel je je?

Gruffalo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina