Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Ah, dus nog ff wat bijwerkingen en dan ben je ervanaf?

Rozeline vindt dit leuk.
  2. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    Owh wat spannend meid!!
    Hoe snel daarna kan je beginnen dan?

Rozeline vindt dit leuk.
  3. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik heb gelukkig nog maar weinig last van bijwerkingen.

Deze prik loop tot volgende maand (ongeveer een maand werkt de prik) en daarna zal hij langzaam gaan uitwerken. We moeten volgende maand de 3de terug naar het ziekenhuis en dan gaan we alles bespreken. Over wat ze nu precies gaan doen.

4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Spannend of niet?

5. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Oh wow, ik ben er ook een paar weken niet. Jemig lill wat jij nu meemaakt, pfff wat een achtbaan.... En wat een moeilijke beslissing, maar ik denk dat ik op dit moment een zelfde zou nemen. Pf, zo denk je dat je nog jaren moet wachten, zo ben je opeens zwanger en staat je leven op zijn kop...

Roseline, je vakantie klinkt alsof hij heel bijzonder is geweest, wat fijn. En nu een spannend traject in... Leef met je mee!

Mar18, hoe staat het nu bij jou?

En hoe is het met alle zwangere dames?

@LizMe ik had nog een vraagje, toen je zwanger bleek, had je toen ook spotting gehad of niet?

Hier alles oké, over een paar maanden begin ik met mijn studiejaar...

6. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    #3386 Rozeline, 15 okt 2017
    Laatst bewerkt: 15 okt 2017
    Ik ben heel nuchter. Ik weet gewoon dat er in 2018 een kindje gaat komen, dus hopelijk kan ik het gevoel vast houden.
    Ik ben wel heel bang voor wat er gaat gebeuren: als we niet gelijk zwanger zijn en ik dus ongesteld ga worden, maar daar probeer ik maar niet aan te denken. Ik denk ook niet gelijk zwanger te zijn, maar hopelijk wel heel snel.

Hoe is het met jou verder?

7. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Leuk weer wat van je te horen @Leraje. Fijn om te horen dat alles ok is. Spannend dat je bijna met je studiejaar gaat beginnen en nog geen twijfels er over?

Bedankt voor je medeleven, het gaat nu inderdaad opschieten:D.

8. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Hi meiden,

Het klinkt misschien gek, maar ik heb gewoon zin in ons traject en ik weet het zal echt niet zonder slag of stoot zal gaan. Want dat is al mijn hele leven zo, maar ik heb er gewoon een goed gevoel over.
    Ik heb wel een beetje spijt van de keuze om nu ook een ander huis te kopen en ons eigen huis te verkopen. Ik dacht eerst ons eigen huis te gaan verkopen, maar gezien ze hier als zoete broodjes worden verkocht is ons toch aangeraden eerst een ander huis te vinden. We hebben ook niet de keuze om hier te blijven wonen, want ons huis is gewoon te klein voor een baby we groeien er nu al bijna uit. Echt dom dat we hier niet beter over hebben na gedacht aan de andere kant had ik ook niet geweten wanneer we het anders hadden moeten doen.
    En het komt waarschijnlijk omdat ik altijd heb gedacht toch wel snel zwanger te zijn en niet hebben nagedacht over wat als dat niet gebeurd.

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw

Is toch logisch. Nu kun je ook daadwerkelijk actie gaan ondernemen en ermee bezig. Dat is toch ook fijn. Beter dat je er zin in hebt dan ertegenop ziet.

En je huis is toch je thuis, met fijne herinneringen. Maar je komt vast een mooi plekje tegen om nieuwe herinneringen te maken :)

10. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Wat het huis betreft bedoelde ik wat voor stress dat allemaal met zich gaat brengen naast een zwangerschapstraject misschien niet heel handig.;)

11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Oh zo... sorry xD ik ben ook niet helemaal wakker. Ja das waar. Maar kan ookjuist afleiding bieden

12. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ja dat had ik zelf ook wel bedacht. Ik zie het gewoon als afleiding, maar als de klachten weer erger gaan worden doordat ik geen lucrin mee gebruik en de cyclus weer opgang gaat komen hoop ik niet dat ik straks weer niets kan. En dat is hetgene waar ik niet over na heb gedacht. Ik heb vorige winter ook de hele tijd in de ziekte wet gezeten, omdat ik niets kon. En dat is niet zo handig tijdens een verhuizing/verbouwing..

13. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    @Lill hoe is het verder met jou? Heb je het al een beetje een plaatje kunnen geven en ben je nu blij? Je mag me ook een privé bericht sturen, als je dat liever wilt...

14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Blij is nog een te groot woord. Ik vind het bizar dat zo'n ongeboren kindje al zo veel verdriet en andere negatieve emoties kan veroorzaken bij mensen. Maar goed.. it'll be okay.
    Ik sta nog steeds achter mijn beslissing, hoe de toekomst er ook uit gaat zien.

Rozeline vindt dit leuk.
  15. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Dat is logisch, maar ik geloof in een reden waarom dit kindje jouw heeft uitgekozen. Noem het zweverig, hihi... dat ben ik echt totaal niet :p. Het is gewoon wennen aan de hele situatie.
    Ik ben ook heel benieuwd hoe jouw beste vriend hier trouwens op gaat reageren of weet hij het al? En je ex?

16. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Wow Lill wat heftig allemaal! Maar je hebt een weloverwogen besluit genomen en dat is belangrijk ! Vooral dat het jouw besluit is! En alles gaat goedkomen hoor!

Rozeline hebt is toch logisch dat je zin in het traject hebt. En tja een huis erbij kopen en verkopen kan ook leuk zijn hè!

Rozeline vindt dit leuk.
  17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Kindje had vast een betere mama kunnen kiezen xD hihi. Ben nog niet overtuigd van mn kwaliteiten als moeder.

Mijn beste vriend weet het nog niet. Dat gaat wel ff een dingetje worden. Maar ik wacht bij hem nog even.

Mijn ex, tsja. Die reageerde... apart? Hij was niet boos maar wel heel verdrietig. Hij heeft al die tijd nog hoop gehad dat het goed zou komen. Dus t was nogal een shock om erachter te komen dat ik en al met iemand naar bed was geweest en ik dus zwanger ben. Hij is vooral jaloers zei hij, hij had gewild dat dit kindje van hem was

Had je ff een jaar eerder moeten bedenken grapjas!

18. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Komt vast goed meid, je groeit er van zelf in.
    En inderdaad wat een grapjas die ex van jou, tjongejonge... pff mannen! :(

19. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Ja vond ik ook. Zeker gezien het feit dat hij zei dat hij geen kinderen wilde en dat voor mij op een gegeven moment het punt is geweest waarop ik het besloot volledig af te sluiten.

20. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    @Lill ,hij klinkt als een twijfelaar en nu zal hij wel spijt hebben dat hij alles heeft opgegeven voor zijn eigen twijfel en het voor hem nu te laat is.

Deel Deze Pagina