We gaan beginnen met inseminatie. Dat is als het goed is IUI en als deze niet aanslaat gaan we over op IVF, maar ik weet niet hoeveel keer IUI voor ze over gaan op IVF. En ik weet ook niet of ze me nog medicijnen gaan geven om een eisprong op te wekken, dus dat horen we volgende week! Nu echt aftellen nog 8 dagen...
Veel plezier bij jullie registratie Rozeline! En succes bij de voortgang van het traject! Lill en Lizme hoe is het met jullie zwangerschappen? Hoe reageerde je familie eigenlijk Liz? En je schoonfamilie? En Lill, hoe is het contact met je ex en de vader van het kindje nu? Hier alles oke, studie komt steeds dichterbij en einde van werk ook... oef, spannend!
Hee! Spannend Rozeline!! Ben benieuwd! Veel plezier met jullie partner registratie! Met mij gaat het goed. Zit weer op t wachtbankje. Cyclus nu ong 44 dagen als ik volgende week ongesteld wordt. Maar gelukkog wel een eisprong gehad. Spannend allemaal Lill! En geloof me, heb het mezelf ook afgevraagd. Wilde zoop graag en dan ineens... oeh eh shit dit wordt wel echt! En vraag het mezelf nu ook weleens af of ik een goede moeder ben. Ben ook benieuwd hoe het met de anderen gaat! Er wordt niet meer zoveel gepost hier.
Hi Dames! Zit op 9/10 dpo en heb een zwtest gedaan vandaag omdat ik me zo raar voelde! ‘S nachts ineens wakker en flinke honger. Dat had ik bij mn zoon ook. Heb er meerdere gedaan alle 3 streepjes op de test! Zou het echt zo zijn!? Kan het bijna niet geloven!! In het zkh zeiden ze dat het zonder hormonen toch niet ging lukken! En dan net een andere baan! Wowie! Zie foto! Hoop dat het een plakker is. I
Bedankt meiden. Alleen mijn ouders en schoonouders waren erbij. We zijn na het officiële gedeelte wat leuke foto's hier in de binnenstad gaan maken. We moesten elkaar echt te hand geven en het ja-woord, dat hadden wij niet verwacht. Verder zijn we gezellig met z'n 6en wat gaan lunchen. Een gezellige geslaagde dag...
Klinkt super, wat fijn! En ja, een geregistreerd partnerschap is bijna hetzelfde als een huwelijk Toch wel fijn, zo officieel?
Super leuk!! Ja dat is ook officieel hoor! Nu ook officieel man en vrouw! Heb je zijn naam ook aangenomen?
Bedankt dames! Ik heb nog een digitale v cb gedaan en die geeft ook zwanger aan! Ik weet niet maar als je het lees komt het gelijk bij je binnen.
Hi meiden, Vooral gelachen om het hoofd van mijn vriend toen we opeens het ja-woord moesten geven. Ik heb inderdaad zijn naam aangenomen handig voor de toekomst, ivm ons kind (als die er ooit mag komen). @Mar18 wauw wat fijn, heel onwerkelijk lijkt me. Zeker omdat je de vorige keer hulp nodig had. Ik blijf voor je duimen...