Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat jullie allemaal zo snel zwanger mogen zijn, hopelijk heeft deze groep positief gevoel voor ons allemaal hihi.. Ik hoop ook echt snel zwanger te zijn, want ik merk dat ik echt bang ben voor wat me te wachten staat als het niet snel gaat gebeuren.

2. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Hoop met heel mn hart dat je heel snel mag volgen!! Ben erg benieuwd wat ze in het zkh zeggen vd week!
    Duim ook voor jou!

Rozeline vindt dit leuk.
  3. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Hoi Meiden,

Vandaag in het ziekenhuis geweest. Ik heb een eileider-onderzoek gehad en daar uit is gebleken dat mijn eileiders netjes open zijn. Wat de kans op de zwangerschap met IUI mogelijk maakt. Volgende week moet nog het zaad van mijn vriend worden nagekeken. Ik heb uiteindelijk nog een herhaling voor een lucrin prik gekregen, want het bleek toch nog een beetje kort dag om alles nog te regelen voor die tijd. Over 2 weken moeten we weer terug en dan zijn alle uitslagen weer besproken met het team. En dan is het duidelijk of we voor IUI kunnen gaan (hangt nu nog van de spermakwaliteit van mijn vriend af) en dan worden we doorverwijzen naar het IVF-centrum waar de rest besproken gaan worden. En dan kunnen we er in december echt voor gaan, dus nog even geduld...

4. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Heey!
    Wat fijn dat je eileiders sowieso goed open zijn!
    Ik hoop dat het bij je vriend ook allemaal goed is en dat jullie voor iui kunnen gaan!
    Nog even geduld... lastig he dat geduld!

5. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ja ik ben het gelukkig een beetje gewend, dat wachten.. en ik kan nog even een maandje relaxen wat mijn lijf betreft dat vind ik best nog even lekker. Al was ik het liefst gelijk gestart nu. Ik ben alleen gewoon nog steeds heel bang voor wat me te wachten staat. En het loslaten lukt me niet helemaal.

Hoe is het verder met jou?? Hoe ver ben je nu?

6. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Nou ik snap je wel hoor! Ik vond t spuiten en iui ook wel eng om er aan te beginnen.
    Je mag me gerust een pb doen hoor als je wat ervaring wilt oid.

Het gaat goed hoor! Sinds vandaag wel meer moe. Weet niet of het al door zwschap komt of ook door verkoudheid enz. Of allebei;). Ik ben nog maar pril zwanger hoor ergens in de 4wken.
    Vind het weer net zo spannend als bij onze zoon.

7. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ja ik kan het me helemaal voorstellen, zeker die eerste 12 weken blijven super spannend... En ik zal je zeker een pb sturen als ik wat wil weten, maar komt goed. Bedankt en super lief meid...

8. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ik kreeg helemaal geen updates meer van dit topic ik vond t almzo vreemd

Spannend allemaal rozeline je moet dus nog heel even geduld hebben . Maar Tis alweer half november! Voor je t weet is het december
    Iig goed nieuws dat je eileiders open zijn.

Spannend allemaal weer Mar18 . De eerste weken zijn zo slopend en spannend .

Rozeline vindt dit leuk.
  9. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
  10. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hier gaat t allemaal goed hoor.
    Op t moment druk met de voorbereiding van de verjaardag van onze oudste. En hopelijk snel een eisprong verwacht die over een paar dagen.

11. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    @Suus83 een leuke verjaardag van de oudste gehad?

Hoe is het verder met iedereen die hier nog kletst?

Wij zijn vandaag terug geweest in het ziekenhuis. Ik had een eileider-onderzoek gehad en mijn vriend een zaadonderzoek, deze zijn in het team besproken en alles ziet er goed uit. Ik moet nu dus afwachten wanneer de lucrin is uitgewerkt (ik heb er afgelopen maandag nog eentje gehad). De prik zal pas volgende maand uitgewerkt zijn, ergens rond 13-20 dec gok ik.

12. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Rozeline wat Fijn dat alle onderzoeken goed zijn gegaan en het er goed uitdoet! Dus nog een maandje! Wat spannend!

Hier was de verjaardag leuk hoor. Die kindjes vinden t altijd zo spannend (lees slecht slapen Hahaha) maar ze heeft een leuke dag gehad.

Nu op naar sinterklaas... ben blij dat t dit jaar korter is dat ie in Nederland is
    Die gezichtjes als ze maar iets zien van de Sint is geweldig hoor!

13. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek heropend.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Rozeline en 1548 vinden dit leuk.
  14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Was ie gesloten dan? :(

15. 1548

1548 Niet meer actief

He @Lill Ja hij was dicht, en ik zag in diverse topics allemaal zwangere dames.. Dus ik dacht laat het topic maar heropenen..

Allereerst ga ik @Lill @LizMe @Gruffalo @Mar18 & @Suus83 feliciteren! WOW, hoe leuk is dat jullie allemaal zwanger zijn, gefeliciteerd meiden.. Hoe gaat het met jullie?

En @Rozeline Hoe gaat het met jou meis? De rode duivels al gehad, of nog steeds in afwachting? Hopelijk mag je gauw aansluiten bij de rest!

16. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Dank je wel! Hoe gaat t met jou? Jij bent al bevallen zie ik! Hoe gaat t met de kleine?

17. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Heeee weer open!!
    Dank je wel 1548! Hoe gaat het met je? En de kleine?
    He en Suus ook zwanger!! Leuk! Gefeliciteerd! Hoe ver ben je?

Hoop dat het met iedereen goed gaat! Ben benieuwd!

Hier gaat het goed hoor! Onze kleine grote man krijgt er een broertje bij;).
    Zwangerschap gaat ook goed, alleen alweer zw diabetes, weer zo vroeg. Maar was al voorspeld;).

18. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    Hee meiden super leuk zo!!
    Gefeliciteerd met de kleine @1548 een jongetje <3 hoe gaat het daar?
    En met de andere meiden?
    Hier gaat het goed :) tot 18 weken heeeel misselijk geweest dus was ook tot weinig in staat en voel me nu eindelijk goed :) wel wat bekkenklachten maar met beetje aanpassingen qua werk red ik me :) ons kleine meisje doet het super goed. Kan niet wachten om haar te ontmoeten. Begint nu eindelijk echt door te dringen haha duurde heel lang.

19. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Zooo dames. Lang geleden.

Gefeliciteerd @1548 :)
    En idd ik.ben inmiddels ook zwanger. Niet helemaal zoals de bedoeling was en hierdoor ben ik er helaas ook niet zo happy de pappy mee als dat ik had gehoopt. Maar het begint nu wel te wennen :) 20 weken echo zag er goed uit dus dat is fijn

Gruffalo vindt dit leuk.
  20. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    Ik las laatst je topic erover en meid ik heb het jaren gewild en toch begin ik nu pas te genieten hoor. Ik twijfel ook aan alles en niet voor iedereen is het zo roze wolk. Er word al zoveel druk op gelegd van buitenaf dat alles maar leuk en blij moet zijn maar ik vind dat niet realistisch hoor. Je gevoelens mogen er gewoon zijn <3

Gruffalo en Lill vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina