Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.878
    2.562
    113
    Hahaha ben zo blij dat ik niet de enige ben..
    Ik las net in zwangerschapstesten stukje van het forum dat iemand borstvoeding gaf, condooms gebruikte en nog niet ongesteld was geweest en ze lijkt nu zwanger te zijn op die test...
    Dan denk ik echt dan kan het hier ook wel..
    Haha

2. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Tuurlijk! Als het bij haar kan, dan bij ons ook! De wonderen zijn de wereld nog niet uit! ;) Het duiveltje op mijn schouder zegt nu dat ik vanavond mijn husband maar even moet verleiden, om de kans nog iets groter te maken.... *Facepalm*

3. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.878
    2.562
    113
    O ja dat had ik vorige week met mijn vruchtbare dagen ook en daarna voel ik me zo'n bitch.
    Bijna boos worden als hij keer te moe is..
    Oeff hormonen doen wat met ons..

4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Ja dat topic had ik ook gelezen. Maar haar test vandaag was wit :p dus

5. Gruffalo

Hahaha, ooooo! Gemeen ;p

6. Roseline

Roseline Niet meer actief

Het gaat hier niet zo lekker.

Ik heb nog steeds kiespijn. Ik ga morgen maar weer de tandarts bellen, elke keer zakt het wel, maar elke keer komt het 3x ze hard weer terug... auw!! :( Ik slik me suf aan ibuprofen..

Dieet valt me zwaar.

En eisprong laat ook weer op zich wachten.

Ik hoop zo dat we volgend jaar in een beter situatie zitten dan nu...
    Ik heb zin om een chocoladereep met heel veel suiker op te eten.

7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Oef dat is naar. Enig idee hoe het komt?

8. Gruffalo

Argh! Heel bericht getypt en nu is het weg. Opnieuw dan maar.
    Roseline: wat vervelend voor je zeg! En dan wil je jezelf troosten met eten en dan mag dan ook al niet. Diëten zijn zwaar. Ik moet/wil eigenlijk ook afvallen, maar heb er de energie niet voor op het moment. Als ik chocolade wil eten,eet ik soms een rijstwafel met een laagje chocolade. Dan heb je toch wat zoets en heel slecht is het niet.
    nou, mijn husband werd gisteren ziek! Heb hem wel kunnen overtuigen (moehaha, wat zijn mannen toch makkelijk ;p), maar hij is niet klaargekomen (ik boos... Nee grapje ;). Heb ik toch maar weer mijn best gedaan voor mijn toekomstige kindje ;p

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Hahaha. Dan issie wel heel erg ziek. Althans, mijn kerel moet wel half dood zijn wil dat niet gebeuren :eek:

Maar t heerst ook wel heel erg. Zelf ook net beter.

10. Gruffalo

Ja hij was heel ziek (mannen-griep ;p), maar gelukkig deed alles het nog ;p

11. Roseline

Ik was naar de tandarts geweest, omdat er wat dingen moesten gebeuren. Ik had een gaatje en een vulling moest worden vervangen. Eerst een poosje napijn gehad, maar daarna werd het alleen maar erger. Hele onderkant van mijn mond. Mijn tandarts weet niet precies waar de pijn vandaan komt, maar denkt dat er voedsel tussen mijn tanden in komt wat voor geïrriteerd tandvlees zorgt dus nu moet ik 2 kronen:$ (ik heb heel veel problemen met mijn gebit gehad).
    De ene dag gaat het beter dan de andere..

12. Roseline

Ja en ik hoef niet eens af te vallen. Ik ben 1,78 en ik weeg 59 kilo (en dat is veel vergeleken de laatste tijd). Ik kom juist amper aan een poosje geleden woog ik amper 57 kilo en ik kreeg er niets aan. Dat geeft ook wel aan dat er iets niet met mijn gezondheid klopt. Ik moet op dieet vanwege alle gezondheidsproblemen die er momenteel spelen.

Haha... ik moet wel om je lachen. Hopelijk heeft het toch effect gehad.:p

13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Wow.. ik ben maar 1.70 en zit op 60-62 kg.

Weet je ook wat er met je gezondheid is dan? Of zijn ze dat aan het uitzoeken?

14. 1548

1548 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Hoe is het? X

15. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Heb me wel eens beter gevoeld. Zit ff in een dipje.

En met jullie?

16. 1548

1548 Niet meer actief

Hoe komt het Lill? Of heb ik er overheen gelezen?

Hier gaat het zijn gangetje. Ik twijfel er rustig op los :(.

17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Tis gewoon nogal chaotisch in mn hoofd. Alle beslisingen. Nieuw huis, verhuizen, dit traject. Pff.
    Las net een blog over een punctie, nou.. daar gaan je nekharen van overeind staan

18. 1548

1548 Niet meer actief

Aaah :(.. Zijn er familieleden opgeroepen om bloed te prikken? Ik hoop voor jou dat komende maand snel voorbij gaat, voor je belafspraak. Die staat eind oktober toch?

Hebben jullie al een ander huis gevonden?

Rustig aan, dikke knuf! X

19. Gruffalo

Je twijfelt, maar jullie gaan er wel voor toch? Of toch nog eerst met condooms? Ik snap je wel hoor. Het is niet niks om weer de babywereld in te duiken en dan ook nog met alle aanpassingen die een derde vraagt.
    Ik ben momenteel een beetje laconiek over de (niet)medewerking van mijn man. Ik ga gewoon zelf wel de kans zo groot mogelijk makken op een verrassingsbaby. Maar ga er niet heel hard voor werken zeg maar:D, ik ga niet doen aan ovulatietesten of meer ingrijpende zaken a la Boris Beckers's babymommah ;p maar wil de kans wel wat groter maken maken door war vaker te vrijen op vruchtbare dagen. Is dat slecht? Ik vind het eigenlijk ook onzin dat mijn man zegt geen derde te willen en dan vervolgens wel het condoom laat liggen. Plus dat ie 'voor het zingen de kerk uit' gaat, terwijl hij letterlijk de kans weet dat dat 'fout' kan gaan. Zo praat ik dit voor mezelf goed. Wat vinden jullie?

20. Roseline

Balen van je dip meid. Dat had ik van het weekend. Soms komt er te veel op je af.

Ik heb al zoveel onderzoeken gehad maar niemand kan het echt duidelijk vinden. Mijn diëtist denkt nu aan diabetes 2 dus daar ben ik vrijdag op geprikt. Van de week krijg ik de uitslag.
    Ik heb al jaren last van buikpijnen , ontstekingen en schimmels. Daarom volg ik nu ook een dieet om deze dingen rustig te krijgen. Mijn diëtist is ook een alternatieve arts. Die kijken naar het hele lijf dus het blijft weer afwachten.

Deel Deze Pagina