Hahaha, die van hem doen het zeker! Dat gaat helemaal goed komen bij jullie. Hoewel ik zo'n grote kinderwens heb, twijfel.ik idd ook vaak praktische zaken. Dat zal altijd wel blijven.
hoi hoi mag ik me bij jullie toevoegen ik ben manuela 33 jaar 3 kindjes en bezig met nummertje 4 na de prikpil dus 1 jaar moeten wachten tot ik voor het eerst weer mijn vrouwenkwaaltje kreeg nu een cyclus van 53 en 50 gehad en nu weer aan het wachten voor de prikpil was ik altijd netjes 28 dagen denk het nog aan het ontpillen is ofzo maar het duurt best lang zo haha maar denk dat ik geduld moet hebben mijn duimen draaien voor jullie allemaal
@ Leraje; spannend, succes met zwanger worden!! @ Manuela; gezellig! Ik hoor inderdaad vaker dat het een tijd duurt voordat de prikpil is uitgewerkt. Hoe gaat het voor de rest met iedereen? Leuk weekend gehad? Ik heb in het weekend geen laptop bij de hand dus reageer altijd wat later.. Vorige week hebben we een dressoir besteld (wat uiteraard niet goed geleverd is , die komt beneden te staan en daar komt het speelgoed van de kinderen in dus dan kunnen we beginnen met " de speelkamer" leeg te ruimen. Gisteravond zaten we aan tafel, beginnen de kinderen met de vuisten op tafel muziek te maken "wij willen een baby, wij willen een baby". Die zien het beide helemaal zitten. Maar uiteraard wil mijn dochter een zusje en mijn zoon een broertje.. Stiekem hoop ik dat het best snel raak is, het lijkt me zo leuk om ze het met Kerst te vertellen . Is er iemand van jullie weleens in Legoland (Denemarken) geweest? Was het leuk? En kan je je 2 dagen vermaken in Legoland?
Dat heb ik ook. En wij niet alleen.. In mijn omgeving heb ik 2 vriendinnen met 3 kinderen en 2 zijn er zwanger van de 3e, en allemaal zeggen ze, dat ze twijfelde, praktische bezwaren hadden en angstig waren (wat als...). Ondanks dat wij er voor gaan, blijf ik momenten houden dat ik denk "Neeee, waar begin ik aan? Het is goed zo". Lastig he
Ja hè, het is ook zo lastig dat al die grote beslissingen, zoals relatie, huis/verhuizen, carrière, allemaal op deze periode in je leven aankomen! En dan moeten kiezen en afwegen: wat vind je het belangrijkst, wat kan je aan (qua drukte, slaaptekort en financiën). Het is wel geruststellend dat je nooit helemaal zeker bent van het besluit voor een derde kindje blijkbaar Maar Oooh, wat zou ik graag in jouw positie willen zitten, met een man die er helemaal voor gaat. Vind je het ook leuk-spannend? Heb je al voorpret?
Ik moet aankomend weekend ongesteld worden, dus de eierstokken rammelen weer luidruchtig 1548: sorry, nu lees ik je berichtje terug en die staat echt bol van de voorpret. Heerlijk om te lezen! Manuela: welkom, gezellig!
Ik ben al regelmatig bij de gyn geweest. Er is ooit gezegd dat ik veel eiblaasjes aan maak. Mijn eisprong komt soms lastig opgang. Mijn diëtist denkt aan pcos, maar dat is nooit met zoveel woorden gezegd bij de gyn. Als ik moeite had met zwanger worden moest ik maar terug komen. Ook in Amsterdam geweest. Daar ben ik geopereerd en hebben ze gekeken of ik endometriose heb. Ook dat is nog steeds onduidelijk. Ik ben uiteindelijk gestopt met het bezoeken van ziekenhuizen. Helemaal klaar mee. Ik ben uiteindelijk in de alternatieve wereld gedoken. Eerst bij een orthomoleculair arts geweest en die heeft me van veel pijn afgelopen. Buikpijn en extreme menstruatie pijn. Nu loop ik bij een diëtist en zei is ook orthomoleculair arts. Zij helpt me met mijn voeding en kijken of we zo de boel rustig kunnen krijgen. Ik blijf ook nog steeds met schimmels lopen en daar blijf ik de meeste last van houden momenteel. Ik geloof niet meer zo in die ziekenhuis veel teleurgesteld en weinig hulp gekregen. Ik loop wel bij een diëtist via mijn huisarts. Die staat er helemaal achter. Ik heb inmiddels al 5 jaar aan ellende achter de rug en nu gaat het wel langzaam wat beter...
Bij mij gaat het langzaam weer beter... Hoe is het met de rest? @1548 ik ben nog nooit in Denemarken geweest dus ik heb geen idee. Leuk dat de kinderen ook enthousiast zijn over een baby hihi... @gruffalo ik heb ook een vriendin met 3 kindjes maar ik haar nooit gehoord over de problemen hierover. Ik snap dat je over zulke dingen na denkt. Bij ons zal er nooit een 3 kindje komen. Ik ben blij als mijn tijd er eentje geeft...
Haha wat geweldig dat jullie kindjes zo leuk reageren Ik duim voor jullie @Manuela Welkom Hier gaat het aardig. Moet ongesteld worden dus langzaam komen de huilbuien terug Zaterdag was het 1 oktober en volgend jaar 1 oktober gaan we serieus praten of mijn vriend er aan toe is. Dus ik heb een taart gebakken met roze en blauwe muisjes haha xD Beetje gestoord maar goed het is eindelijk binnen een jaar maar goed de emoties worden er niet minder om. Positief puntje mijn borsten doen wel veel minder pijn dan met het spiraaltje. Is nog steeds vervelend maar niet te vergelijken. Dus ik heb een goede keus gemaakt.
Kunnen we samen aftellen . En succes met je menstruatie. Ik was ook heel emotioneel deze maand...pfff. Overal om gejankt.
Owhh sorry ja zie het! Lekker bezig vandaag. Hebben jullie een datum of kijken jullie dan hoe het gaat?
Ik vind het echt super spannend en ik verklaar mezelf ook voor gek .. Laatst had ik een knuffeltje besteld die is nu binnen, kamertje gaan we rustig leegruimen dus daarmee komen wel de kriebels naar boven.
Dikke knuff!! Als ik jouw laatste zin lees, voel ik me zo egoïstisch, dan ben denk ik, 1548 ben nou eens tevreden met hetgeen dat je hebt. Ik hoop voor jou dat alles in je lichaam rustig wordt en dat je eind volgend jaar een dikke vette positieve test in handen hebt! XX
Hij snapte hoe belangrijk het is voor mij haha we hadden het er gisteravond nog even over en hij zei ineens agh met de studie erbij lukt het wel dan we verzinnen overal wel wat op en dat hij er ook wel steeds meer zin in krijgt en er over nadenkt. Dus ik krijg wel steeds meer het idee dat hii volgend jaar zal zeggen dat we het gaan proberen En de taart vond hij heerlijk Ik ben zelf nu aan het afvallen dus klein stukje gehad haha. Vorig jaar november is er bij mij een eetstoornis gediagnosticeerd en ben in therapie geweest. Nu langzaam aan afvallen onder begeleiding dat is mijn doel 2017 zodat ik daarna gezond ben voor mezelf en eventuele kindjes
Wat leuk!! En fijn dat hij steeds meer enthousiast begint te worden! Echt, mannen.. Die hebben de tijd nodig om aan een idee te wennen he?! Goed bezig, knap dat je daarvoor in therapie bent geweest! Succes met afvallen!
Ja dat denk ik ook. Hij zei gisteren ook dat hij vroeger in zijn hoofd had dat hij rond zijn 30e kinderen wou krijgen (als alles lukt natuurlijk) En nu word dat eerder en dat moet een man idd eerst plekje geven en aan wennen. Dankjewel het gaat tot nu toe goed.