Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Och ja dat wennen heeft hier ook jaren geduurd :p

2. 1548

1548 Niet meer actief

Typisch mannen. Mijn man was best jong vader (27) maar nu zegt hij dat hij nog wel iets jonger had willen zijn. Spannende tijden Liz!

3. 1548

1548 Niet meer actief

Het is ook overal hetzelfde he :D.. Hoe is het met jou?

4. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Super!!! Dat je vriend steeds enthousiaster wordt en dat jij zo goed bezig bent met bewust en gezond afvallen. Topper!

5. Gruffalo

Hmm, ben bijna een week voordat ik mijn ongesteldheid verwacht heel lichtjes aan het bloeden (excuses voor de vieze praatjes), eerst lichtroze (dat heb ik normaal niet) en nu bruin. Natuurlijk betekent dit maar 1ding: zwanger en wel van een tweeling :p

6. 1548

1548 Niet meer actief

Uiteraard, al gok ik zelf op een drieling Gruffalo :D!

Maarre, is het afgelopen maand veilig gegaan?

7. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Hahahah erg is dat toch altijd die tweelingen :D
    Hier alles oké, vooralsnog heel relaxt. We zullen zien hoe dat gaat richting nod ;)

8. 1548

1548 Niet meer actief

Wanneer is je nod Leraje?

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.897
    113
    Vrouw
    Ik heb maandag tijdens het concert een nieuw lijflied ontdekt. Vooral voor de mannen waar we op wachten :')

https://youtu.be/w-Ng5muAAcg

10. Roseline

Roseline Niet meer actief

Maak niet uit hoor... hihi.
    Ik heb ook wel eens zo'n dag.
    Het ligt aan mijn gezondheid maar in principe gaan we september voor een kindje. We willen in september nog een verre reis maken...

11. Roseline

Niet doen hoor. Ik heb nooit een wens voor een derde gehad maar ik heb er altijd wel 2 gewild. Ik weet alleen niet of dat gaat lukken en of mijn vriend dat wil. Iedereen heeft andere wensen en jouw wens mag er gewoon zijn. Bedankt voor je berichtje. Ik hoop dat ik me vooral snel beter gaat voelen dat is voor nu het belangrijkste...

12. Gruffalo

Hahaha :D
    Neen... Weer 'gewoon' voor het zingen de kerk uit. Dus ja dat kansje hè ;)
    Ik verwacht onderhand wel dat ik gewoon ongesteld word trouwens, als ik afga op de buikkrampen. Schijnbaar heb ik na een aantal hele lange cyclussen nu een paar hele korte :(

Leuk nummer trouwens! Misschien dat ik die aan m'n husband ga laten horen en dan heel casual zeg: goede titel hè? ;)

13. Roseline

Haha.. ik moet wel lachen om jullie. Een tweeling hihi. Mijn schoonzus heeft een tweeling geloof me dat is best druk.. :p

14. Roseline

@lizme succes met afvallen. Ik val af terwijl het niet moet. De wereld is soms zo oneerlijk 😜

15. 1548

1548 Niet meer actief

Ik zal vanavond het nummer luisteren, zal mijn werkgever vast niet waarderen als ik dat nu doe ;).

Roseline, ik denk dat ik gek word als het een tweeling blijkt te zijn hahah. Vorig jaar, of misschien is het al iets langer geleden was er iemand op zp zwanger van een drieling, wow dat lijkt me echt een shock!

Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen!

@ Gruffalo, ja dat kansje hahaha.. Wisselen jouw cyclussen altijd af?

16. Roseline

Mijn schoonzus en haar vriend waren ook nog niet eens een jaar samen toen ze 'per ongeluk' zwanger raakte van een tweeling. Dat was ook best een shock.
    Ik werk in de kinderopvang, maar eerlijk gezegd zou ik niet aan een tweeling moeten denken. Terwijl ik best wat gewend ben... hihi

En nogmaals bedankt...

17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.897
    113
    Vrouw
    Forummen op het werk.. foei :')

18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.897
    113
    Vrouw
    Ik heb 2 nichten met een 2 ling (zij zijn zussen) dus als ik geen tweeling krijg ben ik de uitzondering in de familie :')

19. Roseline

Haha... ik hoop niet dat het hier een erfelijk dingetje is...:D

20. Gruffalo

Oké, ik ga zeker weten ongesteld worden. Zit te janken om een pampers-reclame (ik wil ook een beheeebieeee :'(
    Raar mens. Rare hormonen. Ik haaaaaaat ongesteld worden!!
    O ja, dat laatste zei ik dus ook tegen mijn man. Zegt ie: was er maar een manier waarop je een paar maanden niet meer ongesteld zou zijn hè....
    Argh! Grrrrrrr..... Grapjas :(

Deel Deze Pagina