Weten jullie trouwens hoe je je handtekening aanpast hier? (dat onderschrift bij berichtjes bedoel ik) Geen tweelingen in mijn familie (en we zijn met veeel), dus dat zou echt wel een Lucky shot zijn!
Je moet naar gebruikersinstellingen gaan en dan zie je links in het menu handtekening, daar kan je hem aanpassen.
Jeeej, een handtekening, eindelijk hoor ik er echt bij Nee nog niet, het was even gestopt maar begint nu weer wat. Zal vanavond of morgen wel doorzetten denk ik. Maar een voordeel: wij gaan in de herfstvakantie samen een nachtje weg (man en ik, net tijdens mijn vruchtbare periode trouwens ;p) en dan zal de ongesteldheid ongeveer voorbij zijn. Stom en vies gedoe elke maand weer.
Leuk, samen een nachtje weg! Ik heb ruim 4 jaar een spiraal gehad, nooit ongi geweest en ik heb het echt niet gemist. Na de zwangerschap gaat er meteen weer een spiraal in ..
Hallo allemaal, ik sluit me hier aan als dat goed is. Wij twijfelen over een 3e kind. Ik ben eigenlijk al overtuigd maar mijn man nog niet. Dochter van 2013 en een zoon van 2015 Ik ben er wel weer klaar voor
Gezellig! Volgens mij moeten/ moesten we hier allemaal onze mannen overtuigen .. Hebben jullie het er al wel over gehad?
Zn gangetje. Richt me vooral op de verhuizing. Maar zag vandaag de clip van Nickelback van het liedje lullaby, waarin een moeder sterft bij de bevalling en de vader alleen komt met het kindje en twijfelt over adoptie, toen had ik wel een brok in mn keel. Word je er even bij stilgezet. Mijn moeder en schoonouders hebben als t goed is bericht binnen om bloed te gaan prikken dus daar wachten we op. En op de belafspraak de 28e
Ja al wel besproken. Hij zegt geen nee maar ook geen enthousiaste ja! Kost veel geld zegt ie en zo, maar dat is natuurlijk ook zo en 2 is net even iets makkelijker maar ik denk dan ook, een 3e gaat dan ook allemaal vanzelf
hi ladies! Oef dat is lang geleden dat ik hier ben geweest... een vakantie tussendoor en... we hebben een puppy!! <3 Mijn laatste berichtje hier was voor mijn vakantie, dat mijn spiraaltje er waarschijnlijk snel uit zou gaan.. nou niet dus.. vriendlief zei in de vakantie dat hij niet wist wanneer hij voor een tweede zou willen gaan.. grrrr :x Heb hem toen even haarfijn verteld dat hij duidelijk moet zijn en niet de ene week dit zeggen en de week erna precies het tegenovergestelde.. dat was even minder! Nu hebben we er een goed gesprek over gehad en wat afspraken gemaakt als we een tweede kindje mogen krijgen (dat hij 's nachts er ook voor wilt zorgen, de baby niet te lang op onze slaapkamer blijft (al is dat nog een discussiepuntje hehe) en dat ik moet stoppen met bv als het echt niet lukt (vorige keer ging het alles behalve soepel)) ik heb hem gezegd dat ik er niet meer over ga beginnen... dus ik ben benieuwd wanneer hij zegt dat het spiraaltje eruit kan.. Gelukkig hebben we nu onze puppy, dus daar kan ik me nu op uitleven ik heb niets meer gelezen.. ga proberen bij te lezen (ben op mn werk). tot snel ladies! xxx
Oh ja.. pijnlijk is dat zeg. Snap dat je dan boos bent. Ik heb weer ff een dipje. Toevallig gister naar Bridget Jones's baby geweest. En sinds vanmorgen ben ik ineens weer heel erg pissig dat het bij ons niet gewoon op de 'normale' manier kan als we een gezond kindje willen, en dat het niet nu al kan. Liefst zou k nu al zwanger zijn. Geen idee waar dat ineens candaan komt. Hopelijk zakt dat weer weg
Ja al die films dat iedereen maar 'per ongeluk' zwanger raak is wel eens beetje nep. Natuurlijk gebeurd dat ook, maar de andere kant laten ze weinig tot nooit zien. Was het soms maar zo makkelijk allemaal... Dikke knuffel voor jou...
Kiewie wat een tegenvaller zeg 😓.. Wat voor puppie hebben jullie? Je zoontje zal er wel blij mee zijn! Lill dikke knuff! Leraje spannend!! Hier zit ik denk ik op het wachtbankje (ervanuitgaande dat mijn cyclus 28 dagen is). Afwachten maar weer, bij mijn dochter duurde het 9 rondes en bij mijn zoon was het meteen raak. Hoe gaat het met jullie? X