Vandaag enorm ongesteld geworden helaas. Afgelopen dagen verliepen heel vaag; had roze en toen bruinverlies en dat stopte een paar dagen voordat ik ongesteld zou moeten worden... dus ook al had ik het me nog zo voorgenomen, ik kreeg toch hoop.... maar ook van die gedachten als: oh nee, het kan nu nog niet eigenlijk, nog eventjes wachten, nu nog niet! Raar, want ik wilde het aan de andere kant ook heel graag. Hoe dan ook, heb me weer gek laten maken Gelukkig zijn er nog chocoladepepernoten
Rosaline; wat maakt dat Topic 'voor het zingen de kerk uit' veel heftige reacties los he? Raar soms hoe heftig mensen op het verhaal van een ander kunnen reageren. Maar laten we maar zeggen dat ze het goed bedoelen pfffff.... teveel chocoladepepernoten gehad... Hoe gaat het met jouw dieet trouwens?
Echt he Gruffalo! ik zag jullie al voorbij komen. Ik snap wel dat het beetje vreemd is dat ze dit opzoekt terwijl hij het nog niet wil maar dat iedereen gelijk zijn mening klaar heeft tjonge.. Ik had zelf een topic geopend over ovulatietest. Waar ik bij zei dat we het rond de vruchtbare dagen (met wat extra dagen zodat mijn vriend zeker is ) het met condoom doen en anders zonder. Hoeveel reacties ik daar wel niet op kreeg in eerste instantie al dat ik geen cyclus heb kunnen hebben toen ik nog spiraal had (grootste onzin ooit) en dat het hartstikke onveilig is.. Zucht.. Heb al meer dan vier jaar rond dezelfde dagen de eisprong, voel hem duidelijk en natuurlijk kan het keer anders zijn maar dan nog... AAAH frustraties
Ja enorm raar hoe agressief sommige dames reageren. Alsof je hen persoonlijk onrecht aandoet omdat je met je man vrijt zonder condoom (huh?!) of omdat je denkt een cyclus te hebben (hoe durf je!). Ik denk dat er een hoop vrouwen op deze fora zitten die wat (erg) gefrustreerd zijn. (ik ken er nog eentje Bij sommigen uit zich dat door uhm.. Heel erg met anderen mee te leven
Goedemorgen meiden, Lill, heb je het tegen mij? Met hoelang moet je wachten? Ik vind sommige reacties hier op het forum ook bot, een tijdje geleden liep er een topic bij "ovulatie- en zwangerschapstesten", was een stel dat wazige testen had en naar het ziekenhuis moest. Die reacties daarop dat ze niet zwanger was en dat ze door moest blijven testen. Best zielig..
Wij leven met je mee! (plaatsvervangende hoop Ik had trouwens wel het idee dat het op dit forum wat minder was met onvriendelijke reacties, tot nu toe. Ik zat voorheen wel eens op babybytes en daar was het veel erger dacht ik.
Argh! Ik ben zo jaloers!! Damn. Stom. Iemand in mijn omgeving bevalt bijna van haar derde. Ik wil ook! Sorry - moest er even uit.
Lill, moest nog aan je denken bij de film laatst (ook Bridget Jones gezien) en ik kan me heel goed voorstellen (sowieso) dat je af en toe enorm baalt dat het bij jullie niet spontaan kan/mag gebeuren!
Lief Ik moet heel eerlijk zeggen dat hier de twijfel wel toeslaat.. willen we echt dit enorme traject in gaan? Het romantische aspect van samen een kindje maken valt totaal weg. Maar ik ken mezelf ook, als ik zwanger zou zijn en het heeft mijn gen, zou ik het niet meer kunnen laten afbreken met 12 weken. Het is echt geen kinderachtig iets. Zo veel ziekenhuizen, hormonen, puncties. Pijn. Tijd. Energie. Stemmingswisselingen. En dan heb je nog niks. Soms denk ik: misschien moet ik t op zn beloop laten. Maar dan denk ik weer aan hoeveel verdriet ik heb van mijn 'afwijking'. Pff. Druk in mn hoofd.
Nou inderdaad... pfff of ze hem bedriegt ofzo Uiteindelijk is ze het met de rest eens en gaat ze nog een keertje met hem praten (lees ik net). Ik heb het onderwerp al zo vaak met mijn vriend besproken, maar wij zien het wel. In principe ga ik er vanuit dat het voor nu gewoon veilig is, maar als het wel gebeurd dan is het zo (Terwijl mijn vriend ook nog liever niet wil, maar hij weet het risico en dat heeft hij geaccepteerd). Met mijn dieet gaat het goed, althans ik begin er aan te wennen en het wordt steeds minder moeilijk. Ik vind het alleen nog lastig om buiten de deur te eten, maar ik moet donderdag terug. Ik kan dit dan nog even met mijn diƫtist bespreken. Het kan alleen nog wel een poosje duren voor ik echt resultaat ga zien. Balen dat je ongesteld bent geworden. Dikke knuffel voor jou. Zo stom dat we elke maand hoop houden. Ik vind het het fijnste als ik gewoon ongesteld word, voordat ik het verwacht dan kan ik het net wat makkelijker hebben. En voel ik niet van alles en nog wat en denk ik niet elke keer: ik lijk wel zwanger. En dan ga ik het meestal ook hopen, terwijl het gewoon beter is van niet...
Ik heb me hier in het verleden (tijdens een andere relatie) ook wel eens aangemeld en toen heb ik mijn profiel verwijderd, omdat ik echt vond dat sommige meiden zo stom reageerde. Ik heb zelfs een keertje bijna ruzie gehad hihi en ik ben echt geen ruziemaker. Sommige dingen met je echt niet plaatsen, want dan krijg je meningen die je niet wil krijgen.
Lief dat jullie mee duimen maar ik heb weinig hoop, heb nu al een ongi gevoel dus ben bang dat ik een korte cyclus heb, nu dag 18. Gruffalo dat blijven we toch houden denk ik. Op school is van de week een moeder bevallen van haar 3e en dan zwijmel ik helemaal weg. Gisteren had mijn dochter 2 vriendinnen spelen, mijn zoontje was alleen en toen was hij toch wel duidelijk dat 3 zussen echt teveel zou zijn voor hem . Hij wil een broertje hahah..