Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.901
    113
    Vrouw
    Hahha. Nou dan weet papa wat hem te doen staat :p

2. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Ja, hahaha! Sokken aanhouden dus ;p
    Of moesten ze nou juist uit? ;)

3. Gruffalo

Jeetje, ik ben net dikke stolsels verloren! Zag er zo raar uit! Heb ik sinds de bevalling van mijn dochter niet meer gehad..zelfs even gekeken of er geen bolletje cellen inzat ofzo. Ja ik weet dat het raar is en dat ik sowieso niks zou kunnen zien, maar het was echt een groot stolsel! Elke maand weer een nieuwe verrassing,zucht... Rare cyclus

4. 1548

1548 Niet meer actief

Hahaha, mijn man ziet me aankomen :D.. Nee hoor, daar hoef ik niet met sokken, vitaminepilletjes of losse boxers mee aan te komen ;)..

Ik hoop voor mijn zoontje dat het dan maar geen meisjes tweeling word!

Hmm, vreemd Gruffalo.. Ik heb zoiets nog nooit gehad maar volgens mij kan het geen kwaad/ is het niet vreemd om soms stolsels te verliezen. Houdt het in de gaten en als het teveel gebeurt misschien kan de dokter? Doen jullie nog steeds voor het zingen de kerk uit, of haal ik je nu met iemand anders in de war?

5. Roseline

Roseline Niet meer actief

:p
    Wat houdt dat in?

6. Gruffalo

Wat bedoel je Rosaline? Geen idee wat het was. Denk gewoon toevallig grote stolsels. Maar ik dacht in eerste instantie aan een vroege 'miskraam' (beetje groot woord misschien), dat zou het rare bloedverlies verklaren (eerst beetje rood, erg vroeg in mijn cyclus, daarna beetje bruin, even gestopt, en toen voluit ongesteld). Maar goed, het maakt ook niet uit wat het precies was. Schrok er alleen een beetje van. En aangezien mijn man niet tegen dit soort praatjes kan, zijn jullie de gelukkigen aan wie ik het vertel ;)
    Haha, die arme zoon van jou 1548! ;) Hoop voor hem dat er een broertje komt om hem te versterken, of een heel stoer zusje :)
    Ik zou het stiekem ook wel leuk vinden eigenlijk, een tweeling. Al zou ik dan denk ik moeten stoppen met werken (of mijn man) pfoe! Druk en zwaar lijkt me dat.
    Ben net trouwens ook uitgenodigd voor de babyshower van een andere kennis die haar derde krijgt (gelukkig mag ik wel champagne ;p)
    Ik was het idd die 'voor het zingen de kerk uit ' gebruikte, maar volgens mij Rosaline ook. En... Nog iemand hier dacht ik...

7. 1548

1548 Niet meer actief

Ik denk dat je mij kan oprapen als het er 2 blijken te zijn :).. Het is nu met 2 "oude" kinderen al ochtendspits, laat staan met 2 babies erbij haha..

Valt het jou niet op dat je nu "ineens" heel veel vrouwen ziet die zwanger zijn/ bevallen van een 3e? Toen wij bezig waren voor de 1e zag ik overal zwangere vrouwen en kinderwagens. Net of je er dan meer op gaat letten.

Ff stom he, maar als jouw man klaarkomt denkt hij dan niet "ooooh dit voelt fijn, f.ck het "voor de kerk" ik kom gewoon in je" :);) in kader van directe vragen is dit er 1 haha, antwoorden hoeft niet hoor maar vroeg het me af

8. Gruffalo

Hahaha, direct maar heel herkenbaar! Nou het valt me eigenlijk tegelijk tegen hoeveel zelfbeheersing hij heeft, hahaha! Ik zie wel eens aan hem dat ie zich in moet inhouden en dan zeg ik wel eens tegen hem, doe maar! En dan zeg ik gauw 'grapje', maar dan zie ik hem wel kijken. Hij komt wel erg in de verleiding maar hij weet ook zeker dat hij NU geen derde wil.

9. Gruffalo

Ja ik zie idd ook overal mensen die een derde krijgen. En in de zomer overal zwangere buiken... Het komt idd dat je er dan extra op let denk ik. En de fase waar we nu in zitten (20-35 jaar)

10. 1548

1548 Niet meer actief

Ja sorry hoor maar ik vroeg het me af :D..

In ieder geval wel fijn dat je geen ac gebruikt, als hij (hopelijk) het startsein geeft dan hoef je niet te ontpillen ofzo.

11. Roseline

@ Gruffalo, ja ik vroeg me af wat het in hielt, maar je dacht dus aan een miskraam (dat begreep ik niet helemaal, maar nu is het duidelijk). :(

12. Roseline

Even een vraagje meiden:

Ik heb dat laatste tijd elke keer halverwege de maand (rond de eisprong) een klodder slijm. Het is van dat rekbare slijm en meestal een beetje geel van kleur. Ik heb hem 1 dag en soms 2 dagen en maar 1x meestal 's avonds. Sorry voor het vieze verhaal, maar weten jullie misschien wat dit zou kunnen zijn en hebben jullie dit ook wel eens?

13. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.881
    2.562
    113
    Is dit niet het vruchtbare slijm waaraan je kan zien dat je rond je vruchtbare dagen zit? Zie dit wel eens staan bij ovulatietesten enz dat ze dit erbij zeggen.

14. Gruffalo

Volgens mij heb ik dat ook bijna elke maand Rosaline.
    Hoe gaat het met jou Liz?

15. 1548

1548 Niet meer actief

Geen idee Rosaline.. Ik dacht dat het juist doorzichtig en rekbaar moest zijn voor vruchtbaar slijm.

16. manuela83

manuela83 Actief lid

12 mei 2016
    259
    24
    18
    Vrouw
    thuismama
    kerkdriel
    vandaag 2 dagen overtijd en negatief test
    dag 52 weer dus weer afwachten

ik ga even verder lezen kon paar dagen niet komen sorry daar voor:)

17. manuela83

manuela83 Actief lid

12 mei 2016
    259
    24
    18
    Vrouw
    thuismama
    kerkdriel
    wat is er lekker veel gekletst ik moet het dus ook echt goed in de gaten blijven houden zodat ik ook mee kan praten en antwoorden mee kan geven wel zo makkelijk.

@roseline wat je hebt is geloof ik slijm voor je vruchtbare dagen
    dit had ik eerst ook altijd.
    hoop het allemaal snel mag lukken altijd weer heel spannend
    en veel te lang allemaal moeten wachten

18. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.881
    2.562
    113
    Pff wat frustrerend zeg!! :(
    Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

19. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.881
    2.562
    113
    Op en af :) we hebben zaterdag een bezichtiging dus altijd spannend en ik merk dat doordat we met een huis bezig zijn (en voor mijn vriend is het belangrijk dat hij een koophuis heeft voordat hij aan kinderen wil 'beginnen') het voor mij toch allemaal weer dichterbij komt.
    Ik zei gister nog tegen hem dat ik eigenlijk gewoon helemaal klaar met wachten ben maar ik wil hem ook niet dwingen..
    Word gewoon doodmoe van mezelf, ik merk wel sinds mijn spiraal eruit is ik niet meer de dromen heb als ik ongesteld ben over baby's, testen etc en daardoor dus ook niet meer huilend wakker word. Spiraal deed toch meer met mijn emoties dan ik dacht.
    Nu is het vooral gewoon geïrriteerd dat het nog niet zover is en het nu binnen een jaar is dat we het er echt over gaan hebben..

Dieet bij diëtiste gaat tot nu toe goed :)
    ben ong 3/3,5 kwijt in 3 weken :) wil onder de 70 komen voordat ik aan kindjes begin (zit nu op 84,5) dus moet nog even maar daarvoor is dit jaar ook deels :) daar probeer ik me dan ook aan vast te houden.
    Het is gezonder voor mij en voor toekomstige kindjes.

Hoe gaat het bij jullie allemaal :)?

20. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.881
    2.562
    113
    Oef ik kan me dit heel erg voorstellen.
    Het is een afschuwelijke 'afwijking' (naar woord) wat je hebt en het brengt zoveel verdriet mee maar het proces waar je zonder eerst te proberen in word gegooid is ook zo heftig.
    Wat zegt je vriend/man ervan?

Deel Deze Pagina