Wauw, wat ga je goed met afvallen! Goed bezig!! Leuk dat jullie zaterdag weer een bezichtiging hebben, hopelijk is het jullie (droom)huisje.. Logisch dat het voor jouw gevoel dichterbij komt, voor jouw gevoel is het huis stap 1 en is de vervolgstap kinderen. Maar het positieve is dat je vriend er onlangs ook over zichzelf was begonnen toch?
Ik weet niet of je het wil maar je kan een abbo nemen op dit onderwerp dan krijg je via de mail berichten dat er in dit topic nieuwe reacties zijn.. Maar balen dat je nog niet ongi bent! Hopelijk zet het gauw door. We hopen het liefst allemaal snel zwanger te worden maar een lange cyclus is echt k.t want dan kan je nog niet verder met een nieuwe ronde.
Klopt hij begint er nu ook vaak zelf over dus hij begint aan het idee te wennen maar hij is ook echt wel zeker van dat dat huisje wil en eerst even samen zijn daar. Snap ik ook maar ik heb ook al gezegd dat het niet gelijk hoeft te lukken en dat ik ook nog 9 maand zwanger ben dus dan ben je nog samen dus hoop dat hij daar veel over na gaat denken
Merk dat heel goed bij vrienden van ons, zij is nu hoogzwanger en nu komt bij hem de stress hihihi, voor hem wordt het nu pas bijna 'echt', dat het kindje er straks is. Terwijl het er voor haar natuurlijk al maanden is. Bewaren
De mijne zei vandaag voor het eerst heel duidelijk. Ik ga echt geen condooms gebruiken en als je zwanger raak nou dan is dat maar zo... hihi (we doen wel voor het zingen de kerk uit)
Hij is vooral bang om straks met een blinde vrouw en een blind (en evt slechthorend) kindje te zitten. Wat ik ook heel erg snap.. Soms denk ik dat we het maar helemaal niet moeten doen.. maar op dagen als vandaag gooi ik t liefst de condooms uit t raam en zie ik wel wat ervan komt. Ben verder niet wispelturig ofzo :')
Het is zeker positief, maar voor nu mag het van mij ook nog wel even duren. Ik moet me eerst lichamelijk beter gaan voelen en zolang dat nog niet het geval is, liever nog even geen zwangerschap voor mij. Maar als ik me beter ga voelen en hij staat er zo in, dan is dat zeker fijn....
Vanmorgen paar druppels oud bloed.. In combinatie met de krampen van de week denk ik zal het een innesteling zijn? Of zou mijn ongi doorzetten (dag 21)? Wat een onzekerheid
Roseline je mag er wel 10 hahah 1548 wat spannend joh!! hoop echt voor je dat het een innesteling is. Vanmorgen even gehad over scheurende condooms Ik zei heel duidelijk dat ik dan absoluut geen morning after pil zou nemen. Ik kan enorm slecht tegen hormonen en dat durf ik gewoon niet eens. Mijn vriend werd ineens heel emotioneel en gaf aan dat hij het gevoel had dat we meer tegenover elkaar staan laatste tijd. Hij ziet bij mij steeds meer dat ik oktober echt veel te lang vind en doordat ik toch wat ga pushen (onbewust soms) gaat hij nog heftiger bij zijn standpunt blijven. Even heel goed gepraat samen en hij heeft nu gezegd dat als we verhuist zijn dan gaan we het erover hebben ipv oktober. Echt ontzettend lief van hem en ik vind het zo fijn dat we er zo goed over kunnen praten Ben even heel gelukkig
10 kilo is dan weer een beetje te veel van het goed.. hihi Fijn dat je een goed gesprek heb gehad. Het is inderdaad erg belangrijk dat je wel op 1 lijn ligt. Daarom ben ik ook blij wat de mijne laatste zei, want zo sta ik er ook in (als het gebeurd dan gebeurd het). Hopelijk kan je sneller aan een kindje beginnen, ik hoop het voor je...
Wel fijn dat jullie goed hebben kunnen praten. Tis ook zo lastig. Was er maar gewoon een tijdklok die je gelijk kon zetten als e aan een relatie begint