Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by 1548, Aug 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1548

1548 Niet meer actief

Dat kan inderdaad, je hebt ovulatietesten die altijd lichte streepjes geven maar pas bij de eisprong knallen ze en zijn de duidelijker dan de controle streep. Je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Spannend hoor, lijkt me leuk om op huizenjacht te gaan! Mijn man woonde al in onze huidige woning dus ik ben er naar een tijd ingetrokken maar het lijkt me wel leuk om huizen te bezichtigen, spanning of je bod wordt geaccepteerd enz.. Hopelijk vinden jullie gauw een leuk huisje!

2. 1548

1548 Niet meer actief

Met dat slapen van de kinderen kun je geen peil op trekken he. Zo slapen ze maanden goed (tenminste bij mij) en daarna is het weer een puinhoop (s'nachts wakker worden, vroeg uitgeslapen zijn).

Ach, over 15 jaar pak ik ze gewoon terug, als ze van stappen thuiskomen ;):p:D.

Maar ik kan wel begrijpen dat je jezelf tijdens die nachten afvraagt waarom je in hemelsnaam nog een kind wil.. Geloof me, uiteindelijk winnen die eierstokken het weer van je hahaha.

3. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Hahaha, dat is zo toevallig! Dat zei ik zonet ook tegen mijn man, zo van: wacht maar tot hij 16 is... 😁
    Maar er is idd.geen peil op te trekken en het gaat met periodes van weken en maanden waarin ze dan ongeveer hetzelfde slapen. Waardoor de oudste zo slecht slaapt? Geen idee, dat heeft ie vanaf zijn geboorte gedaan. Eerste 15 weken van zijn leven heb ik niet langer dan 1 uur aaneen geslapen en dan was ie weer aan het huilen. Killing. Het lijkt iets te maken te hebben met prikkels, hij kan die lastig verwerken. We hebben echt alles geprobeerd, maar niks helpt. We zingen deze periode dus nog maar even uit. Ook deze fase gaat weer voorbij (de mantra van een moeder ;)

4. 1548

1548 Niet meer actief

Ohjaa mantra's :D, herkenbaar haha..

Wat gaat de jeugd het toch zwaar krijgen met die moeders die ze terugpakken.. Om 04.00 uur thuis komen van stappen en dan moeke die om 08.00 uur gaat stofzuigen :D..

Lastig om te achterhalen waar het vandaan komt he? Waarschijnlijk heb je ook al 1001 dingen geprobeerd. Wat dat betreft blijf je puzzelen. Bij de geboorte is het zoeken naar de juiste fles/ speen, later vraag je jezelf af of het lampje nu juist aan of uit moet enz.. Lijkt me wel zwaar als je al zolang gebroken nachten hebt :(.

5. Gruffalo

Hahaha, jaaaah dat deed mijn moeder ook! Nu snap ik ook waarom ;p En 16-jarige ik maar mopperen; waarom doet ze dat zo vroeg? En dan ook nog voor mijn deur!!
    Gna gna gna, onze wraak zal zoet zijn...
    Ja, het is niet mals dat slaaptekort. Ik ben een volhouder, maar af en toe breekt het me op. Ik moet nog steeds regelmatig bijslapen overdag (in het weekend, wanneer het kan). Maar het duurt nu al zo lang, ik word er soms wanhopig van. We hebben een nachtlampje geprobeerd, we hebben een slaap'schaap', doen zijn deur open, dicht of juist op een kier, bouwen prikkels af, steeds hetzelfde bedritueel, brengen hem keer op keer heel saai terug naar zijn bed, hebben melatonine geprobeerd, enzovoort. Het geheim is volgens mij accepteren en volhouden tot het beter wordt, maar mijn zoontje is een grotere volhouder dan wij. Nou ja, het is in principe een goede eigenschap, daar heeft ie later dan weer wat aan he? ;)
    Hoe slapen jouw kinderen eigenlijk?

6. 1548

1548 Niet meer actief

Lastig he, ik heb ook geen tips voor je.. Maar kinderen zijn volhouders dat is zeker een feit!

Beide gaan rond 19.30 uur naar bed, mijn zoontje gaat meteen slapen maar mijn dochter speelt nog een half uur schooltje in bed.

s'nachts worden ze zelden wakker (ff afkloppen), mijn dochter maak ik doordeweeks wakker om 06.45 uur en in het weekend is ze vaak rond 07.00 uur wakker. Mijn zoontje heeft iets minder slaap nodig, die is vaak rond half 7 al wakker maar gisteren en vanmorgen vond hij het om 05.15 uur al mooi geweest, die is dan ook echt uitgeslapen dus die heeft nog 1,5 uur op zijn kamer met autootjes gespeeld.

7. Lill

Lill VIP lid

Aug 24, 2008
    10,232
    6,902
    113
    Female

Leuk? Zenuwslopend bedoel je :') wij hebben paar maand geleden ons 1e huis gekocht. Volgende week definitief contract tekenen en 4 nov de sleutel :) maar ben blij als t klaar is hoor hAhah.
    Maar ben wel al helemaal dol op ons huisje. Als we in de buurt zijn rijden we erlangs.. helemaal niet stalkerig

8. Roseline

Roseline Niet meer actief

Het is toch juist goed dat jullie over zulke dingen praten of begrijp ik het nu verkeerd. Balen dat hij nog steeds wil wachten, maar fijn hij in ieder geval wel een derde wil. Toch?

9. Roseline

Inderdaad wel grappig van je opa.. hihi:D
    En fijn dat iedereen bloed heeft laten prikken. Hopelijk heb je snel duidelijk over hoe en wat.

10. Roseline

Lastig hoor. Nu snap ik het wat meer. Sorry voor mijn andere bericht. Ik dacht dat hij het wel graag wilde.. verkeerd begrepen. Ik hoop dat je snel weet hoe je hiermee om moet gaan. Ben je ook niet bang dat het heel druk wordt als er een derde bij komt en de oudste niet door slaapt. Misschien is het verstandiger nog even te wachten en bedoelt je man het zo... (ik wil niet betweterig zijn ofzo, maar ik bekijk het vanaf mijn eigen kant). Ik ben blij dat ik momenteel genoeg afleiding heb. Ik wil ook heel graag een kindje, maar mijn gezondheid laat dat even niet toe en daarom kan ik het wat makkelijker loslaten en denken: het komt wel in de toekomst. Hopelijk kan je ook een goede manier vinden om het voorlopig los te laten... dikke knuf meid

11. Roseline

#631 Roseline, Oct 19, 2016
    Last edited by a moderator: Oct 19, 2016
    Met mij gaat het weer wat beter. Eindelijk van mijn kiespijn verlost. Ik had een ontsteking (ik weet niet of ik het al had verteld).
    Verder druk met werk en gezondheid. Het dieet zit steeds meer in mijn systeem, maar ik krijg echt te weinig calorieen binnen en dat vind ik nog moeilijk. Ik eet de hele dag... hihi
    Volgens mij heb ik mijn eisprong weer gehad en dan gaat het echt weer kriebelen (een beetje;)), maar ik weet dat er geen kans is deze maand. We hebben weinig seks gehad rond deze periode. En ik weet ik moet helemaal niet zwanger raken, maar het blijft elke maand terug komen "dat gevoel". Maar dat herkennen jullie natuurlijk wel:D.
    Ik heb nog ander goed nieuws. Ik heb al jaren de eisprong aan de rechterkant en nooit links (de gyn zei dat de andere eierstok waarschijnlijk niet werkt), maar ik had nu echt pijn aan de andere kant... langzaam begint mijn lichaam toch te herstellen. Ik heb ook minder pijn tijdens seks. Ik merk echt een verandering in mijn lichaam en dat na 1,5 maand al (maar ik ben gepast enthousiast, want alles kan zo weer veranderen).

12. Roseline

Hihi...:D

Hoe is het verder met jou???

Ps. ik lees net van je test balen... dikke knuf:(

13. Roseline

Wat leuk. Gefeliciteerd.

Hopelijk heb ik weer op iedereen gereageerd en anders sorry:p
    Ik heb mijn best gedaan...

Hoe is het met de rest??

14. LizMe

LizMe Fanatiek lid

Aug 7, 2016
    3,887
    2,564
    113
    Ik zit nog te dicht bij deze leeftijd ik voelde echt de frustratie weer opkomen hahaha mijn moeder die me om 10 uur ging roepen of idd stofzuigen vreselijk haha!!
    maar ik was een makkelijke baby/kind zegt ze regelmatig, sliep snel door, vond eigenlijk alles goed etc etc dus ik vind dat ik mag klagen daarover :D
    maar misschien over een paar jaar denk ik ook alleen aan wraak hahah

15. LizMe

LizMe Fanatiek lid

Aug 7, 2016
    3,887
    2,564
    113
    Super lastig maar wat fijn dat je iets van een verandering ziet! :)
    Herken het gevoel ontzettend! ik heb geen eisprong gehad (nog niet??) ik denk omdat ik ziek ben. Koorts is nu eindelijk aan het zakken maar lees vaak dat het dan te laat komt omdat je lichaam er dan niet klaar voor is. Maar natuurlijk het ene stemmetje die zegt, misschien toch zwanger?? gewoon ongesteld geweest vorige maand maar toch haha

16. LizMe

LizMe Fanatiek lid

Aug 7, 2016
    3,887
    2,564
    113
    Nu vind ik het nog geweldig maar ik denk dat als het hele wachten komt van hypotheek goedkeuring etc dat ik helemaal gek word haha

17. Lill

Lill VIP lid

Aug 24, 2008
    10,232
    6,902
    113
    Female
    Herkenbaar. Ben echt blij dat alles rond is bij ons. Alleen nog tekenen volgende week en de week erop sleutel :D

18. LizMe

LizMe Fanatiek lid

Aug 7, 2016
    3,887
    2,564
    113
    Spannend Lill!
    Moeten jullie nog veel doen in het huis?

Bij mij is de koorts weg en gelijk loopt de ovulatie test op :) denk morgen of overmorgen positief.
    Moet gewoon blij zijn dat mijn lichaam daar zo duidelijk op reageert :) toch goed teken maar voelde erg frustrerend nu haha.
    Heb nog nooit zo gewacht op de ovulatiepijn ;)

19. Gruffalo

Yessssss!!!!!! Ik loop net met mijn man in de stad tijdens ons romantisch weekendje weg, zien we een schatting jongetje en ik zei tegen hem: zullen wij ook nog een jongetje maken? ;) Zegt ie: nou, ik neig ook steeds meer naar ja hoor. Ik wilde er toen geen big deal van maken (uit angst dat ie terug zou krabbelen), maaar: YESSSSSS!!!!

20. Lill

Lill VIP lid

Aug 24, 2008
    10,232
    6,902
    113
    Female

Neu valt mee gelukkig :)

Wow Gruffalo, wat goed!!

Share This Page