Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1548

1548 Niet meer actief

Jaaa wat leuk!

Hebben jullie vannacht doorgeslapen ofzo? ;)

2. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Hahaha, ja! Wel drie nachten op een rij :D

3. Roseline

Roseline Niet meer actief

@ Lil, hier dezelfde vraag: moet jullie nog veel doen?

@ lizme, fijn dat je je weer wat beter voelt en hopelijk komt de eisprong snel...

4. Roseline

Yessss....:D

5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.232
    6.902
    113
    Vrouw
    Nah valt mee. Beetje schilderwerk. Wat vloeren. en 2 dingen die we door een bedrijf moeten laten doen. Dus valt mee

6. 1548

1548 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Hoe is het?

@ Lizme; hoe was de bezichtiging afgelopen zaterdag?

@ Lill; spannende week voor jou, vrijdag krijg je de uitslag toch?

@ Gruffalo; hoe was je weekendje weg?

@ Roseline; fijn dat je lichaam begint te herstellen! En dat het beter met je gaat sinds je dieet, het wordt vanzelf automatisme..

Hier nog steeds geen ongi te bekennen maar ik durf niet meer te testen, had vrijdag een negatieve test. Weet niet of ik dat had verteld?

7. Roseline

Spannend. Ik snap dat je het niet meer durft. Misschien nog even afwachten. Ik hoop het voor je...

8. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Hier hetzelfde 'probleem' afgelopen zaterdag een negatieve test gehad.. Nog steeds geen menstruatie te bekennen. Ik wou vanochtend nogmaals testen, maar ik durfde ook niet. Dus ga ik van het weekend maar weer testen. Als de menstruatie uitblijft..

9. Roseline

Daar is het gevoel weer. Ik moet ergens deze week ongesteld worden. Ik zit nu op dag 27, maar ik weet niet helemaal zeker of ik al een ei heb gehad. Ik denk dat aankomende vrijdag twee weken geleden mijn eisprong heb gehad, maar het is een twijfel geval (ik had eisprongpijn, maar dat heeft niet helemaal doorgezet). Het kan dus zijn dat hij gesprongen is, maar het kan ook zijn van niet. De pijn is de ene keer erger dan de andere keer, maar nu voel ik me dus ellendig. Ik ben misselijk, vooral vanmorgen, ik heb hoofdpijn, zere borsten en echt heel erg ellendig. Ik ben zelfs ziek naar huis gegaan van mijn werk. Nu kan ik momenteel echt niet veel hebben zodra ik maar ziek word stort ik half in (lichamelijk, wat wil je met zo weinig reserves), mijn lijf is een beetje uitgeput denk ik. Ik zal wel gewoon een griepje ofzo te pakken hebben, maar ik dacht gelijk weer: zou ik zwanger zijn. Terwijl het eigenlijk een soort van onmogelijk is. We hebben weinig seks gehad rond deze periode en voor het zingen de kerk uit.
    Ik denk nu officieel dat ik gek aan het worden ben, pfff...
    Sorry meiden. Ik moest even mijn 'ei' :p kwijt. Ik word een beetje gek van mezelf.

10. 1548

1548 Niet meer actief

Erg he :D!! Een negatieve test is zó niet leuk om te zien.. Ik wacht het nog wel een paar dagen af. Succes met wachten!

11. 1548

1548 Niet meer actief

Daar zijn we voor toch?!

Rustig aan en hopelijk voel je je gauw weer beter!

12. Roseline

Dank je...

13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.232
    6.902
    113
    Vrouw
    Vrijdag hebben we een belafspraak. Ik hoop dat ze me dan kunnen vertellen of ze een test kunnen maken. Maar ik gok dat ze dat nog niet weten.
    Wel moeten we dan aangeven of we ook al ander voorbereidend onderzoek willen starten. Dan gaan ze kijken naar mijn baarmoeder, mijn vriend zn zaadjes, evt soa's enzo geloof ik.
    Ik weet (nog) niet wat mn vriend wil. Ik twijfel. Enerzijds denk ik: toe maar, dan weten we het.
    Andere kant denk ik: ik wacht wel even af tot ik weet of de test uberhaubt gemaakt kan worden. Anders een ritje naar Groningen voor niks.

Hoe zit je qua cyclus dan? Of weet je dat niet precies?

14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.232
    6.902
    113
    Vrouw
    Je bent niet gek.hoor. alleen een.beetje geobsedeerd :p hebben we geloof ik allemaal last van,.vandaar het topic ;) hahaha.
    Aan de andere kant, als.je van een griepje al zo slecht bent, lijkt het me wel goed als je lichaam.nog wat aansterkt. Hoe gezonder jij bent, hoe beter voor je toekomstige bany

15. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Jazeker! Heel herkenbaar Rosaline. Ik ook obsessed! Vooral vlak voordat ik ongesteld wordt. Maar dat duurt nog anderhalve week, dus over een week doe ik lekker weer mee met symptoom-staren.
    Wat goed eigenlijk dat je zo bezig bent met gezond worden. Als je zo vatbaar bent voor ziek-zijn en verergering daarvan, lijkt het me een hele goede beslissing om zo aan je lijf te werken voordat je zwanger wordt. Dat is uberhaupt al heftig. Hoewel dat ook weer voor iedereen anders is...
    Weekendje weg met mijn man was heerlijk. Ben nog zo verliefd op hem merk ik dan. Het hielp ook dat ik mijn eisprong had. We hebben meer van het hotel(bed) gezien dan van de stad, hihi! ;)
    En zo leuk om de kinderen weer te zien als je even een pauze van ze gehad hebt <3

16. Roseline

@ lil: Dat lijkt me inderdaad erg moeilijk, meid. Wat een lastige situatie zeg. Kunnen die mannen niet gewoon eens makkelijk met ons mee denken. Ze denken altijd dat wij lastig zijn, maar het tegendeel is soms waar... hihi

Ja ik moet echt aansterken dat ik weet ik wel, want anders ga ik zo'n zwangerschap niet aan kunnen. Maar ik heb eens 'wijze woorden' van iemand gehoord dat ik waarschijnlijk ook niet zwanger ga worden zolang mijn lichaam daar niet klaar voor is, daarom is opknappen ook zo belangrijk.

17. Roseline

Ach, gelukkig is het maar 1x maand zodra de kwaaltjes komen, die maken mij helemaal gek.. hihi:p
    Ja dat opknappen is echt heel belangrijk, lees bericht aan Lil waarom. Ik ben daar echt van overtuigd.

Wat fijn dat je een heerlijk weekend heb gehad en mooi dat je van je man hebt kunnen genieten...:D;)

18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.232
    6.902
    113
    Vrouw
    Dat zou heel goed kunnen idd. Eerst goed voor jezelf zorgen :)

19. 1548

1548 Niet meer actief

Hoe is het meiden?

Hier even een baalmodus..

Gisteravond kreeg ik ongi krampen dus ik zei tegen mijn man, oooh wat fijn mijn ongi komt eindelijk (hoezo ongeduldig!).. Paar keer naar de wc gelopen maar niks. Later op de avond verdwenen de krampen en ook nu heb ik nergens geen last van :(.. Ik zou gewoon willen dat mijn ongi doorbreekt zodat we door kunnen.

20. Roseline

Balen meid. Heb je niet nog een test gedaan?? Misschien ben je toch zwanger..

Ik zit ook die stomme ongesteldheid af te wachten nu, dus ik weet een beetje hoe je je voelt..

Deel Deze Pagina