Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1548

1548 Niet meer actief

Ik had van het weekend nog getest met de early van de etos en die was negatief. Mijn gevoel zegt dat dinsdag pas mijn innesteling was (paar uur krampen gehad en daarna over). Dus dan zou ik nu nog net geen 4 weken zijn..

Sorry meiden maar ik moet echt mijn enthousiasme, energie en spanning kwijt

2. Roseline

Roseline Niet meer actief

#702 Roseline, 28 okt 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2016
    Mijn vriend is wat jaartjes jonger dan ik. Heb ik volgens mij wel eens verteld (ik 37 en hij 26:D). En hij heeft zoiets van mij hoeft het nog niet. We zijn er natuurlijk ook nog niet 'officieel' aan begonnen en mijn verstand zegt: laat het nog even rusten Roseline. We willen ook volgend jaar een reis naar Afrika maken en dan kan ik natuurlijk niet zwanger zijn (althans ik wil niet naar afrika met alles wat je daar kan oplopen en inentingen als ik zwanger ben). Maar elke maand hoop ik toch weer stiekem dat ik zwanger ben, als ik eenmaal ongesteld ben geworden dan zakt het gevoel weer weg.
    We nemen natuurlijk een risico, maar de kans is heel klein en als ik nu tegen mijn vriend zeg wil je al voor een kindje gaan dan zeg hij: Nee!
    Gevoel en verstand zijn zo verschillend...

3. Roseline

Lastig hé geen pijl (of ik het peil, mijn nederlands is niet zo goed) op te trekken. Soms zou je willen dat er niet zoiets als kwaaltje bestaan. Gewoon op de nod een positief test en verder niets.. hihi
    Succes weer, we trekken er elkaar wel weer door heen.

4. Roseline

Mooi test trouwens (zover ik er verstand van heb, niet hihi:D).

En geeft niets, gooi alles eruit. We kunnen het ons helemaal voorstellen:p.

5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Dat hoop ik. Maar durf er niet op te hopen. Haha. Ben nog niet gebeld

6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw

Wow!! Wat snel ook al!! Top zeg. Gefeliciteerd

7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Hahaha ben ik al zwanger? Das leuk zeg :') ik weet van niks

8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Kun je niet de test in een (neutraal) doosje doen, inpakken en tussendoor ergens in zn hand drukken?

9. 1548

1548 Niet meer actief

@ Lill, heb je een belafspraak staan? Of kunnen ze gewoon in loop van de dag een keer bellen? Ik hoop voor jou op goed nieuws, ik duim voor je!!

10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Tussen 12 & 13.30 konden ze bellen. Helaas met slecht nieuws. de test kan niet gemaakt worden zonder mijn vader/oom.
    Ben ff van slag.. moeten ff kijken hoe en wat nu

11. 1548

1548 Niet meer actief

Neeee dat meen je niet Lill :(..

Wat een k.tnieuws!!

Je oom is ook geen optie?

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    De band met mijn oom is niet zo slecht als met mn vader, maar ook niet echt bestaand. Daarnaast is hij verstandelijk ook niet helemaal 100% wat het ook allemaal niet makkelijker maakt. Hij is 1 grote wandelende slachtoffer rol, de wereld draait om hem en ik vrees dat als we dit van hem vragen en hij zou het doen (das de vraag). Dat we dan voorlopig nog niet van de gevolgen af zijn.

13. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.891
    2.564
    113
    Ik zag ineens je onderschrift, mijn hart maakte drie sprongen!!! owhhhh wat geweldig voor je! Gefeliciteerd :) weet je al hoe je het je man gaat zeggen?

14. Roseline

Oh meid, wat onwijs... k#t:(

Dikke digitale knuffel voor jou

ps. heb je wel contact met je oom??

15. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.891
    2.564
    113
    Awhhh wat k*t :(
    Snap dat je er echt even over na moet denken :(
    sterkte en succes ermee <3

16. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.891
    2.564
    113
    @1548 misschien een doosje en 1 roze en 1 blauw muisje inplakken :) omdat het nu ook nog zo klein is :)

17. Roseline

Oeps. Ik lees dit te laat. Wat balen en nu???

18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Ik heb hem op.facebook. maar spreek hem.verder nooit.

19. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.891
    2.564
    113
    Met mij gaat het goed, erg druk met werk geweest :)
    Vorige week even flink duidelijkheid gevraagd aan mijn vriend omdat ik toch iets meer nodig heb dan een datum om erover te gaan praten.
    Hij heeft me gezegd dat ik er vanuit mag gaan dat we in 2017 gaan beginnen met proberen. We hebben vandaag een bod gedaan op een huis, super spannend. Als we goed en wel in het huis zitten dan gaan we praten over een maand of iets wanneer we gaan beginnen. Mijn vriend had in zijn hoofd zitten na de zomer maar hij wou me nog geen valse hoop geven omdat de verbouwing of iets nog langer kan duren..

Ik ben geweldig blij in ieder geval :)

Ook nog één update we zijn compleet overgegaan naar voor het zingen de kerk uit en rond eisprong even niks anders dan handen/mond (sorry giga TMI) Hij durft het rond die tijd niet maar condooms waren helemaal ramp. We hadden er geen plezier meer in.

20. Roseline

Leuk idee LizMe of misschien een kaart kopen 1548?:D

Deel Deze Pagina