Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    We kunnen toch proberen mn oom te benaderen. Maar als hij niet wil is dat al uitgesloten.

Dan kunnen we nog natuurlijk zwanger worden, met 12 weken een.vlokkentest doen, en heeft de baby het gen dan de boel afbreken. maar ik weet niet of ik dat wel kan
    Dus dan zit je met een kindje dat hetzelfde heeft als ik. Willen we dat? Mijn ziekte heeft zo veel.gradaties. het kan allemaal meevallen. Maar het kan ook erger zijn dan mijn variant.
    En als je het afbreekt, en je krijgt weer een zwangerschap met t gen.. pff.. ik weet t echt niet.
    Misschien kinderwens laten varen? Ik.weet het niet

2. Roseline

Roseline Niet meer actief

Ik heb zo'n onwijs onrustig gevoel. Ik ben mijn hele huis maar aan het poetsen, hihi!! Alles ligt al klaar voor morgen, we moeten het 1 en ander verven (ik dacht opeens ik heb zin om een babykamer te maken, hihi)...

3. Roseline

Wat een onwijs moeilijke situatie. Ik zit hier bijna met je mee te huilen. Neem even je rust en denk goed na wat je verder wilt doen. Ik kan je verder geen advies geven, zo onwijs oneerlijk soms de wereld. Boehoe...:(

4. 1548

1548 Niet meer actief

:(..

Laat het even bezinken en rusten. Praat er met je vriend over. Ik vind het echt ontzettend k.t voor je :(.. Een hele dikke knuffel!!

5. 1548

1548 Niet meer actief

Ze leeft :D!

Oooooh wat spannend, een bod! Hopelijk krijg je snel een reactie van de makelaar. En wat fijn dat je vriend steeds meer duidelijkheid geeft! Dus eigenlijk moet ik gewoon eind van de zwangerschap het stokje overdragen aan jou? ;)

6. 1548

1548 Niet meer actief

Oooh Roseline, wat ben je fout :D..

7. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

#727 Gruffalo, 28 okt 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2016
    Kletskonten! Ik hou het bijna niet meer bij, al die berichten.
    Hè, Lill, wat ontzettend klote voor je. Mij lijkt, voor zover ik er over kan oordelen op afstand, die oom wel een goede optie. Even dealen met zijn gedoe en als je krijgt wat je wil, het contact weer laten verwateren. (gemeen hè)
    Leuk om weer een update van je te krijgen Liz! Wat spannend dat huis en wat goed dat jullie in 2017 gaan proberen! Wij ook verwacht ik :)
    1548: ik vind dat idee van Liz heel leuk. Misschien kan je vanavond bij het warm eten ook een extra plekje aan de tafel dekken met een flesje of schaaltje met babylepel. Dan snapt hij het wel denk ik ;)

8. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Waah, ik wil nu ook!! 😁💞

9. 1548

1548 Niet meer actief

We gaan vanavond uiteten met de kinderen en schoonmoeder. Had ik verteld dat mijn schoonvader in het ziekenhuis ligt? En ik wil het de kinderen pas vertellen als ik wat verder ben/ echo heb gehad.. Als ik iets eerder weg kan van werk (moet zometeen mijn schoonmoeder ophalen) dan haal ik iets van een rompertje denk ik. Mocht dat niet lukken dan krijgt hij vanavond beschuit met muisjes, volgens mij heb ik die nog in huis..

10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw

Nou ja, dat staat niet vast. Hij kan ook gewoon Nee zeggen.

11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Voor de rest iedereen bedankt voor het medeleven :)

En spannend 1548

12. Roseline

Wat fijn dat er toch wat meer duidelijkheid voor je komt. Voor ons is condoom ook echt geen optie. We hebben daar ook geen plezier van.. dat is voor ons ook de reden van voor het zingen de kerk uit.

13. Roseline

Ik appte net mijn vriend over dat ik morgen even een test doe. Ik moet ongeveer 2 weken geleden wel een eisprong hebben gehad, als hij negatief is weet ik dat ik binnen een paar dagen wel ongesteld ga worden. Maar de reactie van mijn vriend was: ach, doe maar een test ik ben nergens bang voor. Je bent toch niet zwanger en dat heb je daar ook duidelijkheid over... Ben ik nou gewoon een hormonale trut dat ik dit echt een k#topmerking vind!! Echt mannen soms wil je ze achter het behang plakken.

14. 1548

1548 Niet meer actief

Aaah, dat is niet leuk :(..

Maar als ik naar mijn eigen situatie kijk. Ik heb mijn man nog nooit verteld wanneer mijn vruchtbare periode is of hem verteld over (al) mijn negatieve testen. Ik heb een schat van een man maar die snapt toch niet hoe ik er mee omga. Als ik nu zou zeggen, van joh zal ik eens testen? Dan zegt ie ja kan, als je dat wil.. Terwijl ik (wij vrouwen) eigenlijk willen dat hij zegt: "JAAA schat wat een geweldig idee, weet je wat ik rijd wel ff naar de Kruidvat" :D.. Of ben ik de enige die dat wil/ denkt?

15. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Hahahaha ik denk dat geen enkele man zo is idd

16. 1548

1548 Niet meer actief

Niet? Wat jammer nou :D..

Zo zou het wel in films gaan ;)

17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Mwah.. bridget jones's baby gezien? Of Juno?

18. Roseline

Gelukkig dat het niet aan de mijne ligt. Ja, ik zou dat ook wel willen, maar helaas gaat dat denk ik niet gebeuren.
    We hebben het er nog wel even over gehad. Ik ben gewoon een beetje overgevoelig op dit moment. En hij bedoelde het niet zo rot.

Ik ben benieuwd hoe jouw man gaat reageren vanavond.. spannend:D

19. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.238
    6.904
    113
    Vrouw
    Heb je uiteindelijk.nog getest dan? Of wilde je dat later doen?

20. Roseline

Dat doe ik morgenochtend...

Deel Deze Pagina