Toen ik nog vrijgezel was dacht ik echt waarom zeuren mannen altijd over condooms maar als je ineens een relatie hebt en je moet ze weer gaan gebruiken terwijl je het lang zonder hebt gedaan ivm andere anticonceptie valt het echt tegen.. Mijn vriend werd er gewoon onzeker van omdat het paar keer 'mis' ging.
Ik heb sinds vandaag last van rugpijn, menstruatiepijn en gewoon raar voelen.. En natuurlijk moet dat in mijn hoofd wel innesteling zijn... Zucht, doodmoe van mezelf haha
Zooo, ik heb ff wat gemist! 1548, gefeliciteerd!! Wat superfijn! (Ik had in hetzelfde nod-topic als jij moeten posten maar helaas hier niet raak... op zich ook niet zo erg want het is momenteel nog even hartstikke stressvol hier met dubbele banen en studie ed, maar toch wel een klein beetje balen). Lill: pff wat balen Hopelijk zegt je oom ja... knuffel! Roseline: Ben benieuwd wat je test! Ivm je gezondheid wellicht beter als het niet raak is, maar ik snap het gevoel goed! Gruffalo, hou je het nog vol? Lizme, dat is positief nieuws, volgend jaar zomer is al heel dichtbij! Nu hoop ik dat ik niemand gemist heb...!
Heel herkenbaar. Volgens mij hebben we daar allemaal last van, haha En bedankt. We gaan er vanuit dat hij gewoon negatief is, want wat is nou uiteindelijk de kans.. en waarschijnlijk voor nu ook het beste (al zegt mijn gevoel natuurlijk totaal wat anders).
Nou, ik heb mijn man het nieuws net zo verteld zoals ik het vanmorgen moest verwerken 🙈😬.. We waren in het restaurant, kinderen gingen samen met mijn schoonmoeder naar de wc.. Dus ik zeg, joh maandag de 14e moet je in de avond thuis zijn.. Oh is goed maar waarom? Omdat ik een intake bij de vk heb.... En toen kwamen de kinderen terug aan tafel, ik zag de kortsluiting in zijn hoofd hahah.. Hij zal bijna thuis zijn dus dan zullen we het wel even samen vieren 😁..
Hahaha, super funny 1548! Wel een beetje cruel ;p Maar ja, je mag hem best een beetje terugpakken voor al die maanden dat jij moest wachten 😁 Mijn man is opeens druk aan het kijken voor een grotere auto. Hahaha, rare wezens die mannen. Al snap ik ze nu idd ook wel als het om moeilijk gedoe met condooms gaat. Nou Liz en Roseline,.ik doe lekker met jullie mee met symptoomstaren. Heb nu al een paar dagen last van mijn buik. Voelt als spierpijn maar soms ook gewoon krampen alsof ik ongesteld ga worden, maaaaaarrr nog geen bloed! Jeeej! Leuk dat je er weer bent Leraje!! Ik hou stug vol
Ik ga morgen geen test meer doen, want het is bijna zeker dat ik ongesteld ga worden. Ik heb van die afscheiding die verraadt dat het eraan komt, dus het is zo... ik ben eigenlijk wel opgelucht al heb ik nog geen bloed gezien. Ik moet me echt eerst lichamelijk beter gaan voelen voor ik een zwangerschap aan durf..
Blijft volgens mij een continu gevecht in je hoofd of niet? Mijn vriend zei gister ineens allemaal rare dingen. Had het over condoomloze seks. Toen ik zei dat ik dan weer aan de pil zou moeten zei hij dat ie dat ook niet wilde voor me. En dat ik best zwanger kon verhuizen. Ik grapte dat hij dan aan moest gaan maken. Maar goed. Meneer "ik ben nog niet klaar voor kinderen" sloeg ineens even helemaal de andere kant op. En dat terwijl we niet echt hebben gepraat nog over alles. Mgoed. Ik denk dat hij zich ook nog even geen houding weet te geven ofzo. Want gister toen het gezellig werd ging er uiteindelijk wel een condoom omheen. Maar wel veel later dan normaal. Ik voelde me al rottig en in de war. Hij maakt t er ff niet beter op.. *zucht*
Getsie, wat vervelend voor je. Mijn man is ook zo warm-koud. Volgens mij worden ze wat zenuwachtig van hun tikkende hormoonbommetjes. Wat balen Rosaline. Dikke knuffel!
Ik voel me ook raar. Heel moe, misselijk, zere buikspieren onderin, opgeblazen gevoel, zere boob, emotioneel... Maar dat kan ook allemaal van een virusje of gewone hormoonwisselingen komen. Toch maar even een kv-test gehaald maar die ga ik pas op nod doen. 3 nov. Innesteling zou volgens een app vorige week donderdag zijn geweest. Dan is het toch veel te vroeg om nu testen?
Het is inderdaad echt een gevecht, maar ik merk dat de ongesteld nu aan het doorkomen is dus dan komt de rust ook weer in mijn hoofd. Nu weet ik dat het einde verhaal is en dat is maar goed ook, want wat kan mijn lichaam mij voor de gek houden zeg. Ik was er echt van overtuigd dat ik wel zwanger moest zijn. Alleen gisteravond verdwenen opeens al kwaaltjes en begon mijn afscheiding te veranderen en toen wist ik het eigenlijk al. Wat vervelend van je vriend. Ik kan me voorstellen dat al die onzekerheid ook niet echt heel fijn is. Volgens mij zijn al die mannen bang voor baby's zeker als het de eerste keer is... en zo te horen de volgende keren ook nog!!
Spannende periode weer. Ik had ook last van al die kwaaltje, maar hier komt de menstruatie er gewoon aan. Hopelijk is het bij jou een ander verhaal. Ik duim voor je en succes met wachten. Weet je dat ik testen helemaal niet leuk vind. Ik word liever gewoon ongesteld dan zo'n akelige witte test...