Haha het was bij mij wel met één prik voorbij hoor, flinke steek en daarna een beetje weeig gevoel. Viel dus ook wel mee! Ik had me alleen lopen opvreten voor het eruit halen en dat was echt niet zo erg.
Goedemorgen allemaal, Net alles even bij gelezen. Sinds een paar dagen het gevoel zwanger te zijn. Gebruik geen Ac, maar we letten wel op zeg maar. Voor ons werkt dit, omdat het wel super welkom zou zijn. Straks maar even testen. Het zal wel niet hoor..
Haha, tsja ik besef me wel dat slapeloze nachten er ook bij horen ja Maar wel een geluk zeg! Ook niks gebruikt qua ovulatietesten ed?
Mannen zijn er toch altijd minder mee bezig, dat is ons nadeel... hihi. Mijn vriend is aardig wat jaartjes jonger dan ik en hij vindt nog wel prima zo. Ik heb dat gelukkig kunnen accepteren ook omdat ik nog niet gezond genoeg ben. En we hebben nu gewoon volgend jaar sep/okt afgesproken. Ik hoop dat jullie er ook een oplossing voor kunnen vinden. Het blijft een lastig ding..
Nee, helemaal niks. Bij de tweede heb ik wel gekeken rond welke datum ik het meest vruchtbaar was en toen in ieder geval gevreeën, maar veel geluk gehad dat ik snel zwanger was. Ja, die nachten... Vreselijk vind ik ze. Gelukkig zijn kinderen overdag wel vaak leuk 😜
Jammer!! Bij mij is de echte ongesteldheid nog niet doorgebroken en mijn man vroeg me net 'zijn jouw borsten de laatste tijd groter geworden?' Dus hopeloos als ik ben, heb ik weer hoop. Hahaha: geen (rood) bloed geeft moed!😂
1548 & Willemijntje: lief dat jullie zo meeleven , maar het zal wel niks zijn hoor. Ik voel natuurlijk wel van alles, maar ga me pas serieus (op een positieve manier) druk maken als ik een paar dagen na mijn Nod (en dat is gokken met mijn cyclus) nog niet als vanouds ongesteld ben. En dat zal dan ergens volgende week zijn. Als het nodig is om te testen horen jullie het natuurlijk zodra de uitslag bekend is! Ik heb me eerder blij gemaakt (vorige keer 8dagen overtijd) en van alles gevoeld en dan blijkt het niets te zijn. Daar word ik dan zo ontzettend depri van. Dus nu uit zelfbescherming maar zelf het hardste aan het roepen dat ik gewoon ongesteld aan het worden ben. 😔
Hahah heel verstandig. Ik ben er nog niet achter of ik blij ga zijn als ik wél ongesteld wordt 1 sept, of blij ben als ik níet ongesteld word. Dus ik ga maar zeggen dat ik in beide gevallen blij ben
Hi allemaal! Leuk topic! Wij hebben een mooi mannetje v bijna 8mnd en bij mij kriebelt het al weer! Lang over gesproken met man lief en het is zeker welkom maar voor nu kijken we alleen een beetje uit om het zo te zeggen. Voor onze eerste hebben we in de mmm gezeten en uiteindelijk 2,5jr op een positieve test moeten wachten. In het zkh zeiden ze dat ik wel gewoon zwanger kan worden maar het kan wat langer duren (pcos met wel een eisprong). Dus bij ons is het meer van... Gaan we nu echt beginnen? Hoe lang gaat het dit keer duren? 2,5 je er tussen zou super zijn iets eerder ook, maar bv 16mnd lijkt me zwaar. Ook omdat ik een zware zwangerschap met zwdiabetes heb gehad en geen leuke bevalling. Ben ook echt nog steeds aan het ontzwangeren. We gebruiken geen anticonceptie die troep komt niet meer in m'n lichaam. En ik houd nu mijn cyclus bij. Hopelijk gaat het zwanger worden bij de tweede een stuk gemakkelijker. Ondertussen droom ik nog steeds ff verder. Behalve als onze kleine boef erg vroeg wakker wordt dan denk ik ohja gelukkig heb ik er nog een... Haha.
We willen volgend jaar nog een verre reis maken in sept en daarna gaan we er voor... het liefste zou hij langer wachten, maar dan wordt het waarschijnlijk steeds moeilijker voor mij ivm leeftijd. Daarom heeft hij hier mee toegestemd, ging ook niet zonder slag of stoot hoor.. hihi Jammer dat jouw vriend dat niet wil...
Hoe oud is je vriend dan? Waarom wil hij eigenlijk nog langer wachten? Pff ik kan me wel voorstellen dat je echt graag wil beginnen zeker als je 38 bent. Mijn vriend wil het niet zo vast hebben staan maar wil er in september volgend jaar over gaan praten. Kunnen we elkaar steunen dit jaar Ik heb afgelopen twee dagen betere dagen gehad gelukkig. Beter te relativeren.
Ik hoop dat als we die intake hebben gehad het misschien bij hem een beetje gaat leven. Hij steekt nu echt zn kop in het zand nog. Hij lijkt niet te beseffen hoe lang zo'n traject duurt en dat we aan t einde alsnog met lege handen kunnen staan
Ik denk dat vrouwen daar sowieso meer mee bezig zijn. Er word ook regelmatig gezegd dat vrouwen moeder zijn vanaf het begin en mannen na de geboorte. Ik denk dat mannen veel rationeler denken en daarom soms ook niet beseffen dat je niet alles perfect kan hebben in je leven, ze zien sneller beren op de weg. Denk ook niet dat ze beseffen hoe sterk het moedergevoel is.