Ja het is veel geld he, ik ga nu collectief 130 euro per maand betalen. Die mannen betalen helemaal niks mee, oneerlijk zeg .. Alhoewel ik heb mijn man ook anders verzekerd zodat hij zijn sterilisatie vergoed krijgt
Ik zit trouwens ook weer op het wachtbankje. Ik heb pijnlijke borsten, dat is voor mij een teken dat de eisprong is geweest. We hebben het weinig gezellig gehad, door mijn ziek zijn.. dus ik verwacht mijn ongesteld over anderhalve week!! En heel eerlijk hoop ik het ook gewoon.
Ja! Ik had al verteld dat ik het niet tegen mijn man wilde vertellen, maar dat werkt natuurlijk niet. Elke keer vroeg hij "is er iets?" "wat is er?" en elke keer zei ik dat er niks was. Totdat ik er van het weekend niet meer tegen kon, ik was zó gespannen en chagrijnig dus toen kwam alles eruit . Ik weet niet hoe jullie zijn maar bij mij betekent alles, ook werkelijk alles in een soort van waterval blijf ik maar doorgaan
Dan laat ik mijn vriend gewoon tegen die tijd de helft van dat bedrag betalen. We krijgen toch samen een kind. Ik heb sowieso meer kosten en minder salaris.. We moeten dat nog even gaan veranderen als we een ander huis gaan kopen, want nu wonen we in mijn huis. Ik wil dat alleen wel volgend jaar gaan verkopen ook zo rond sept/okt.
Super meid... De tegenslag was pittig, maar er is nog altijd een nieuwe kans!! Spannend. En hij was het gelukkig met je eens?? Ja waarschijnlijk allemaal opgekropte gevoelens. Ik herken dat wel, maar ik jank wel overal om.
Roseline, het is voor mij niet helemaal duidelijk, maar is er dan een kans dat je zwanger bent? Ik dacht dat jullie gingen wachten tot september? Of laten jullie het er een beetje op aan komen? Sorry als je het al ergens hebt uitgelegd hoor. Ik probeer alles bij te houden maar ik heb echt een gatenkaasgeheugen... 1548, spannend dat jullie toch voor een derde gaan. Succes met alles! Pfff kan iemand me zeggen dat ik echt moet wachten? Vandaag volgens mij mijn eisprong. Ik voel het aan alles in mijn lijf. Ik zeg dat tegen mijn man, krijg ik als antwoord: Laten we er gewoon voor gaan.. Dan is de verleiding zo groot.. Vooral nu mijn jongste steeds beter gaat slapen. Maar wachten is slimmer. Grr ik vrees dat het nu elke maand zo gaat. Ik ben blij als we de vruchtbare dagen weer uit zijn. Dan hoef ik mijn hoofd niet te breken over wel, niet, wel, niet...
Hi Dames! Had al een keer eerder mee gekletst maar ben ee even tussen uit geweest. Heb af en toe wel even gelezen hoor. Maar was in okt echt niet lekker... veel duizelingen en weg kunnen vallen. Best angstig met een kleine doerak er dan bij. Bloedtesten enz gehad maar alles was in orde. Ze denken nog niet helemaal hersteld na een zware zwangerschap en bevalling. Wilde te veel doen en alles moest af voor mijn gevoel. Maar het gaat inmiddels een stuk beter! Wel zit ik nu met m'n werk in m'n maag... vind er geen bal meer aan! Maarja heb in ieder geval werk. Collega's zijn gelukkig wel leuk. Ook nog steeds geen menstruatie gezien vanaf aug! Echt frustrerend. Heb pcos... en eerste keer na bevalling dat het zo lang weg blijft. Had namelijk altijd wel menstruaties tussen de 33 en 40 dagen. Was te overzien. Denk toch maar een x naar de dokter gaan.... @1548...wat ontzettend verdrietig berichtje had ik gelezen!! Wil jullie heel veel sterkte wensen!
Ja, ik zag dat dat kon, ik heb er nog even achteraan gemaild om te verzekeren dat dat geen probleem is. Want mocht het de komende 5 maanden níet lukken, dan heb ik weinig zin om volle mep aanvullende verzekering te betalen. Ik gebruik het namelijk nooit, ik krijg het er echt niet uit. Dat is ook de enige reden voor mij om over te stappen naar Deltalloyd eigenlijk, ik ben heel tevreden over de basisverzekering van promovendum maar hun aanvullende pakket is loeiduur én niet halverwege het jaar aan te zetten. Bewaren
Spannend! Lastig, die 'dubbele' hoop he. Hier nog 'soepele' borsten, wat een goed teken is want gespannen/gevoelige borsten is bij mij nadering menstruatie. En nog geen spotting op dag 26, dat is regelmatig al wel zo op deze dag van de cyclus... maar ik ken mijn symptomen zonder koperspiraal echt nog niet goed. Met spiraal had ik de week voorafgaand meestal gevoelige borsten, loeischerpe buikpijn en veel spotting. Nu voel ik sinds eergisteren af en aan héél zacht iets druk in mijn baarmoeder, is niet eens pijn te noemen zegmaar. Maar ik weet niet of dit de spiraalloze variant is van die loeischerpe buikpijn, of dat het iets positievers betekent. Iig geldt voor mij wel geen bloed geeft moed Maandag nod, mocht ik zondag nog helemaal niets aan voelen komen dan misschien toch vast testen... zal ook wel even polsen bij mijn man, die vindt het eigenlijk onzin om voorafgaand te testen. En trouwens ik moet weg zondagmorgen dus misschien ook niet handig als ik net (positief) getest zou hebben, dan schreeuw ik het natuurlijk van de daken tegen iedereen Denk dat ik het maandag op mijn werk beter geheim kan houden. Ok dus niet zondag testen. En misschien is er dan al lang spotting en dan hoef ik helemaal niet te testen, dan weet ik wel genoeg (Oh men de acute stress is 2 weken weg en meteen is de wens zó groot... dat laat zien hoeveel die stress het onderdrukt pff. Voor mijn man is het wat minder heftig up and down allemaal, hij vindt het wel prima als het nog een paar maanden duurt zodat de stressperiode helemaal voorbij is. Maar hij heeft dan ook geen rammelende eierstokken die allerlei voortplantingshormonen door zijn lijf slingeren ).BewarenBewarenBewaren
In principe wachten we tot sept/okt, maar we doen 'voor het zingen de kerk uit' dus er is altijd een hele kleine kans. En lastig hé, dat gevoel en verstand. Heel veel sterkte ermee..
Oh wat vervelend allemaal. Fijn dat het weer wat beter gaat. Hoe lang geleden ben je bevallen?? En ik hoor wel vaker verhalen dat de eerste menstruatie na je bevalling lang op zich kan laten wachten. Zeker als je borstvoeding geeft..
Hi, Heb na de bevalling 5 menstruaties gehad. Dusdat was wel netjes iedere keer rond 35 oid. Had ik ook voor de zwschap. Ik ben vorig jr dec bevallen en geef geen borstvoeding. Echt iets hormonaals. Maar even langs de HA, 2 wk terug dacht ik de eisprong te voelen dus had mezelf nog twee weken gegeven. Maar denkt dat hij zegt ja moet je maar aan de pil. Mooi niet!
Ah op die manier! Net als Gruffalo dus Ja, dan zit je inderdaad op het wachtbankje. Laat je niet gek maken door je lichaam he! Je gaat zeker op alles letten nu.. Hopelijk snel duidelijkheid. Ja dat gevoel en verstand.. Daar worstel ik voorlopig nog wel even mee. Gek word ik ervan, wil het gewoon van me af zetten maar zodra de groene dagen in mijn app weer langskomen en ik van alles aan mijn lichaam voel denk ik, waarom niet nu? Maar ik wil geen impulsieve beslissing maken (dat deden we zo'n 20 maanden geleden ook en nu komt er een 1e verjaardag aan Overigens geen moment spijt van gehad want een tweede wilden we zeker!) 1548, ik lees nu dat jullie een erg verdrietige tijd achter de rug hebben en de keuze om door te gaan voor een derde niet gemakkelijk is geweest. Knuffel!
Je moet gewoon even je lichaam leren kennen. En lastig hé al die hormonen. Je bent er totaal niet mee bezig en tegen de tijd dat de menstruatie komt voel en denk je van alles. En dan maak je lijf je gek!!
Hi dames, ik heb even bijgelezen maar kan niet overal op reageren; ook iets met geheugen en nu slap op de bank hangen na 2,5 dagen met de kids (thuisblijfmama's respect!!!). Morgen weer lekker rustig werken ;P Grapje, ze waren heerlijk. Vooral mijn dochter. Oooh die luistert en slaapt zo goed en zoo lief! Daar wil ik er nog wel twee van (daar heb je die tweeling weer hè). Ha, ik weet wel dat je geen favorieten mag hebben als ouders zijnde en natuurlijk hou ik van allebei, maar mijn dochter is een engel! Hmm, die verzekeringen. Heb wel een goeie en daar blijf ik denk ik gewoon bij. Nog een leuk weetje wat me te binnen schoot: een ruggenprik kost je ongeveer 150 Euro, op niet-medische indicatie dan (want dat is doodmoe zijn na 20 uur heftige weeën blijkbaar niet). Dat 'kadootje' kreeg ik maanden later nog van mijn zorgverzekering
Oh ok. En er is geen mogelijk dat je zwanger bent ofzo?? Sorry als ik stomme dingen zeg hoor. Ik weet niet precies meer hoe of wat...
Haha voor degene die mean girls (de film) kennen: word vommit. Dat heb ik hetzelfde idd. Maar echt super voor je!
Haha nee is niet mogelijk... had al een aantaltesten gedaan en gister voor de laatste keer. Was ik even vergeten erbij tezetten.
Belachelijk he!?? Als je helemaal op bent lijkt het mij een mediache indicatie...maarja wie zijn wij. Ik had ook ruggenprik maar had bevalling op medische indicatie.