Wat leuk Aagj en spannend!! Super Rosaline! Snel weer opknappen Ik ben nog nooit zo blij geweest om m'n menstruatie te hebben! Na een cyclus van bijna 90 dagen!! Kunnen we weer vooruit kijken en cyclus in de gaten houden. En hoef ik nog even niet langs de HA.
Ja kan ik me voorstellen. Vroeger leek 90 dagen zonder menstruatie me geweldig haha. Ik had toen ik van de pil af ging (1,5 jaar geledeb) een tijd cyclussen van 40-50 dagen. Nu gaan ze meer richtinf 28-35. Gelukkig. Voor t geval we toch gaan beginnen Had me vd week voorgenomen er minder aan te denken. Hdden we op werk eennopdracht met moltons voor baby ledikantjes... zucht
Haha, het zit je niet mee Lill Fijn Mar! Dat je zo blij kan zijn met bloed hè... 😁 Heb vannacht gedroomd over mijn (toekomstige) zoontje en zijn geboortekaartje. Denk ik er overdag niet aan, komt het 's nachts terug!
Bedankt meiden... Hij keek me eerst heel angstig aan.. hihi. Ik zei: ik ben echt niet gelijk zwanger. Ik ben al 38 en gemiddeld doe je er een jaar over om zwanger te worden, dus er is echt niet opeens patsboem een baby. Ik wil aangezien mijn leeftijd gewoon niet meer te lang wachten. Toen zei hij: straks wil je morgen al beginnen? Ik zo van: Nee hoor, over een halfjaartje ofzo. Ik wil wel echt wat meer opgeknapt zijn. Ik moet het natuurlijk subtiel aanpakken en ik wil ook niet gelijk beginnen, maar misschien wel wat eerder..
Oh je bent toch ongesteld geworden. Dat is fijn... ja dat wachten is niets. Ik had dat de 2de cyclus opeens. Je denkt dan echt vanalles. Ben ik zwanger, ben ik onvruchtbaar, waarom word ik niet ongesteld, is dit wel normaal?? Heel vervelend
Ik heb ook meestal een cyclus van 28-35 dagen. Soms wel irritant want je weet nooit precies wanneer je je ongesteldheid komt. Aan de andere kant ik heb best heftige menstruaties momenteel dus doe hoef ik echt niet elke 4 weken. En daarnaast merk ik precies aan mijn lijf wanneer de eisprong aan het rommelen is en ongeveer 2 weken daarna komt mijn menstruatie. En na mijn ei komen standaard zere borsten. Op deze manier leer ik steeds meer mijn lijf kennen, maar soms is het ook weer totaal niet zo als je verwacht. Ik probeer er ook zo min mogelijk aan te denken. Een beetje onrealistisch, lukt toch nooit.. haha. Soms loop ik wel eens in de stad en denk zou ik vast dit of dat kopen, maar ik doe het nooit. Stel je voor je raakt nooit zwanger en zit je constant tegen die dingen aan te kijken. Moeilijk allemaal soms hé
Waar het hart vol van is... Haha, dat dromen doe ik eigenlijk bijna nooit daarover. Een poosje geleden trouwens wel: ik was elke keer zwanger. Waarschijnlijk denk ik er te veel aan overdag.
@Grufflo... Denk je er niet aan komt het in je droom! Dromen mag altijd. En inderdaad blij met bloed haha. Daar zal ik morgen vast anders pver denken! Heb normaal cyclussen tussen 35 en 42... (na de bevalling), en dat vond ik al netjes want had voor de zwschap cyclus v 35 dagen. Maar inderdaad zo'n lange cyclus maakt je een beetje gek. En ook o zeker. Ik was ook bang dat ik nu onvruchtbaar zou wprden. En de zwschap kwam al niet heel gemakkelijk tot stand. Nu weet ik wel waarom ik gister zo emotioneel was haha. Weer vooruit kijken! Is ook lastig he als je nooit weet wanneer je ongesteldheid komt.
Ik ben ook oud hoor, 32 Hier krijgt mijn man juist weer meer twijfels Ik ben bang dat we nooit op een punt gaan komen dat hij echt voluit roept van 'jaaaa ik wil heel graag'. Dat is ook niet realistisch voor hem qua karakter, hij is superrealistisch en zich heel erg bewust van alle nadelen die er bij komen kijken. Maar ik ga dan twijfelen of ik met zo'n basis zelf wel een kind wil krijgen? Vind het ook zo lastig, ik heb het idee dat in de meeste gevallen mannen pas achteraf denken 'oh kak waar ben ik aan begonnen'. En dan 'mag' je niet meer zeggen dat je spijt hebt, maar ik weet vrij zeker dat een aantal mannen die ik ken dat wel hebben. Maar die van mij denkt alles altijd zo zorgvuldig door dat ie het natuurlijk vooraf al heeft NOD weet ik niet, kan begin volgende week zijn maar kan ook dat ik van de stress een maand oversla of de eisprong verlaat is. Dat gebeurt zo af en toe nog wel eens in mijn lijf
Ik snap niks meer van mijn cyclus Met spiraal netjes 28-29 dagen elke maand. Nu ineens vorige maand 34 dagen (dacht dat het door koorts kwam) maar morgen zit ik weer op 19 dagen na mijn vorige menstruatie en nog geen eisprong te bespeuren... AAAH Ik dacht echt dat ik geen verandering zou krijgen omdat ik met spiraal gewoon eisprong had.. Maar blijkbaar dus wel
@ lizme,Volgens mij zegt het allemaal niet zoveel en er zijn zoveel dingen die er invloed op hebben. Ik heb het op een gegeven moment maar los gelaten. Hoe weet je trouwens dat je nog geen ei hebt gehad? Test je of temperatuur je?? Ik had ook een late eisprong deze maand (dag 19-20-21). En gisteren dacht ik opeens voel ik nou weer een eisprong, maar ik heb geen vruchtbaarslijm of zijn het dan misschien voorteken van een menstruatie. Ik had van die steekjes... Soms blijft het zo onduidelijk. Ik denk dat je pas na een langer tijd kan zeggen zo gaat het een beetje en dan zijn er altijd nog de uitzonderingen.
Oooo, ik durf het bijna niet te denken, maar anders dan de weken hiervoor nog steeds geen tekenen van menstruatie. Aankomende maandag /dinsdag zou ik ongesteld moeten worden, dus die tekenen kunnen nog wel komen. Het is een spannende gedachte. Het zou toch wat zijn ... 1x seks en dan.... Maar ik zal dit berichtje volgende week vast met het schaamrood op mijn kaken teruglezen als ik wel ongesteld ben geworden. :/
Wat spannend Gruffalo. Wij hebben besloten er voor te gaan Mijn NOD is 18 december (ervan uitgaande dat ik weer een cyclus van 27 dagen heb). Van mijn jongste was ik meteen, na het stoppen met de pil, zwanger. nu ben ik al een tijdje gestopt. Ben dus erg benieuwd hoe lang het nu gaat duren. Ik ga in ieder geval nergens van uit.
Oeeeeh wat spannend en snel al Elsa Succes! Ik wou dat ik zin had om seks te hebben. Maar ben echt te moe van het verhuizen, en mn vriend gedraagd zich ook enigzins als een l*l de laatste dagen :') dat helpt niet. Hahaha Komt vast wel weer.. Hoe is t met de rest allemaal dit weekend?
Nee nog niet, twee dagen ervoor. Maar ik denk dat nod laat is, volgens mij was eisprong ook laat. Wel steeds licht buikpijn nu. Zal wel niet deze maand.