Nou.. net ff naar de kruidvat geweest. Foliumzuur ingeslagen. En meteen ook maar k2v5 testen meegenomen gezien we geen kruidvat in de buurt hebben en mn nod rond kerst is. Dit maakt het dan wel weer heel erg echt De dames die proberen, hebben jullie standaard testen in huis?
Ik heb ook testen in huis liggen. Ik heb er voor het laatst eentje gebruikt toen ik een cyclus had van 60 dagen. Ik had toen 2 voor 5 euro van de kruidvat gekocht, maar er bleek er nog eentje in mijn kast te liggen. Dus ik kan nog even vooruit! Ik wacht altijd wel zo lang mogelijk met testen, want anders vind ik het zonde. Zeker omdat we nog niet voor het echt bezig zijn en de kans klein is.
Mja, mijn NOD is net na kerst. Dus had me voorgenomen om als ik op de 1e dag van mn NOD geen bloed heb te gaan testen. Dus de 27e. Maar goed, mn cyclussen wisselen nog wel eens iets. Mn app klopt redelijk, maar zit er nog wel eens 1 of 2 dagen naast. Maar ja. Hoe groot is de kans dat t meteen raak zou zijn.. *probeer mezelf rustig te houden*
Hihi spannend lill kleine kans.. maar wel een kans en kan me voorstellen dat je grote hoop hebt. Jullie nog wat leuks gedaan ik heb een lamme arm vd kerstkaarten schrijven en heb eetbuien moet ongi worden dus ook lkkr gevoelig alles op tv wat een beetje emo is zit ik met natte oogjes errug!
Hahaha dat heb ik ook altijd River. Vanaf 2 dagen voor mn ongi :") Heb weinig boeiends gedaan dit weekend. Beetje met mn moeder op stap geweest, bij pony's geweest van t menteam waar ik bij groom, mn eigen pony gedaan.
Mn moeder was ook in de 1e ronde zwanger van mij, mijn tante destijds van mijn nichtjes. en mn beide nichten ook (en die hebben zelfs beide een tweeling). Vruchtbare familie :') Nee dat helpt niet. Als ik zie hoeveel mensen er zo veel rondes bezig zijn voor t raak ie. Kan t niet zo zijn dat t bij ons meteen raak is. Kan gewoon niet.
Mijn moeder was ook in de eerste ronde zwanger van mij, maar volgens mij zegt het niets. Het kan alleen wel, dus het is gewoon spannend. Maar hou ook in je achterhoofd dat het niet zo is, om niet teleurgesteld te worden (moeilijk weet ik).
Sterkte ik ben ook altijd zo emo en chagrijnig net voor ik ongesteld word. Oh en een goeie van die kerstkaarten, die kan ik ook vast gaan schrijven. Ik heb toch niets te doen.. hihi (morgen maar).
Hier mijn moeder ook van mij en mijn broertje. En mijn mans familie is ook heel vruchtbaar. Dus ergens ging ik er ook vanuit dat het bij ons direct raak zou zijn, maar dat was dus niet zo, anders was ik nu al zwanger Nu is het wel zo dat we dus nu in een flinke stressperiode zitten dus ik denk dat dat niet meehelpt.
Succes met de kerstkaarten Net laatste gilmoret girls gekeken op netflix.. :'( volop huilen mn vriend wat is er... ik: ik vindt t niet leuk dat t af is!! Snotter Hihi ow wat erg Ik weet niet of jullie t kennen maar na 9 jaar hebben ze een nieuw seizoen gemaakt helaas maar 4aflev wel allemaal 1.5uur durend. Dus hopelijk komt er weer een seizoen!
Haha ik ken het idd river. En dan ook nog zo eindigen -_-" hoe durven ze!!! Maar ik vond de laatste 4 afl niet de echte gilmore girls feeling hebben. Veel meer gemaakt ofzo. Terwijl de 'vroeger' afl veel natuurlijker lijken. Maar misschien ben ik kritisch.. Dus ik ben maar weer aan s1 begonnen. Voor de 4e keer. Dean <3
Ik keek ook altijd naar de girlmore girls (dat was echt een leuke serie), maar wij hebben geen netflix. Ik ben vanmorgen bij fysio geweest en hij dacht ook dat het mijn bekken is, dus hij heeft me doorgestuurd naar een bekkenbodemtherapeut. Daar kan ik dan weer woensdag terecht. Hij heeft me wel vast uit elkaar getrokken, auwie auwie!!
Lill: OMG ik ben even aan het springen voor je! Wat spannend joh. Ben zo blij voor je en voel de spanning hihi. Laat je het ons gelijk weten? Hoe voelt het om de testen thuis te hebben... ? Ik heb altijd test thuisliggen omdat ik grote dramaqueen ben haha. Wat ga je doen met kerst? Ik zou eigenlijk 1e kerst dag testen ivm alcohol of drink je niet? Roseline: ik las dat jij al lang foliumzuur slikt. Ik las dat het omzetten van foliumzuur vitamine B12 kost. Misschien goed idee om even in de gaten te houden of dit niet te laag word. Bij de huisarts word boven de 150 goedgekeurd maar er word gezegd dat onder de 180 of 190 (ergens daar weet niet precies meer) al vruchtbaarheidsproblemen en ook groter gevaar op miskramen Zwangerschap en vitamine B12 | Stichting B12 Tekort Ik las dat je ineens bruinverlies hebt. Heb ik ook opeens :O vet gek. Moet pas woensdag ongesteld worden en ik heb mijn eisprong gevoeld en ovulatietest die het bevestigd. Maar geen buikpijn en heel weinig bloed. Supergek begon zaterdag en nu is het af en toe een druppel. Hopen dat de fysio helpt voor je! Gelukkig kan je er woensdag al terecht.
Bedankt voor je berichtje. Ik wist dit niet. Moet ik dan ook vitamine b12 slikken? Ik kan dit volgende maand ook even aan mijn dietiste vragen.. Hoe is het verder met jou? Zouden ook voorteken van je menstruatie kunnen zijn? Ik heb ook meestal bruinverlies net voor ik ongesteld werd, maar nu opeens op dag 11. Het is alleen weer verdwenen. Geen idee wat het was.
Hahaha Lizme, dank je voor je enthousiasme :') ik moest er om lachen *beelddenker*. Ik ben sowieso niet zo'n drinker. Dus had geen plannen om 1e kerstdag te drinken. Scheelt alweer. Ik mag van mezelf echt pas op mn Nod (vokgens de app dan) testen. Anders zit ik met kerst met de schoonfamilie lekker een geheim te bewaren. Dan kan ik het beter zelf ook nog niet weten. Als ik iets weet weten jullie het ook Gek dat je ineens bruinverlies hebt. zelf enig idee hoe het komt? Roseline, oh ja fijn altijd. Gepijnigd worden door de fysio. Wel fijn dat je woensdag al bij de bekkenbodemtherapeut terecht
Ah wat gezellig om de berichtjes weer terug te lezen. Goede tip van jou Liz! Hier weer een klein dipje: mijn buurvrouw is zwanger, terwijl ze in februari net bevallen is! super stom natuurlijk, want ik was aan de beurt. ;p Wij hebben tijdens mijn vruchtbare dagen elke dag geklust, niet met voorbedachte rade, maar omdat ik rond mijn vruchtbare periode een beetje uhm... Warmbloedig wordt. Maar als ik heel eerlijk ben, als ik een keertje niet zoveel zin heb tijdens mijn vruchtbare dagen, maak ik het wel, vanwege die kans hè. Het voelt zo fout om dit op te biechten. Jullie kennen mij echt van mijn slechtste kant.