Gruffalo Idd wij oordelen niet! Ik denk dat er meer zijn die t graag willen en dus een foutje niet erg vinden Ik zou t zelf ook niet erg vinden Netflix is idd heerlijk en echt waard!
Maakt niets uit joh. Heb ik ook wel gedaan... hihi Dan moet ik maar eens over netflix gaan na denken.. hihi!!
Ja dat einde o.m.g! Maar ik snap wat je bedoeld met gemaakt idd... Ik ben meer team jess In feb bevallen en nu alweer zwanger.. woow Mijn schoonzus appte dat ze tante wordt haar broer krijgt 2de kindje maar zijn vriendin voor haar is t al 5de kindje!
Jaaaaa hier ook een team Jess. Had gedacht dat we daar ook mee zouden eindigen, maar nu lijkt het dat ze aansturen op een tweede seizoen zoals dit Bewaren
Gezellige kletskoppen hier!!!! Ik heb de afgelopen dagen geen tijd gehad om alles rustig terug te elzen. Of om te antwoorden op de reactie op mijn berichtje. Dank voor jullie reacties. Het voelt heel fijn dat jullie het gevoel herkennen. En wat betreft 'de verantwoordelijkheid'..... Die ga ik nu ook bij mijn man leggen. Ik print een kalendertje uit (via mijn app) met daarop vermeld wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. Die hang ik bij ons bed en als we dan aan het vrijen zijn hoeft hij mij niet in the heat of the moment te vragen of het 'veilig' is of niet. Hij kijkt dan zelf maar! Hahaha! Ik ga het er verder niet te uitdrukkelijk met hem erover hebben, want anders gaat hij zich geforceerd voelen of juist definitieve beslissingen nemen.
Een collega van mij is zwanger van een tweeling en schrijf nu op de facebook dat ze over een paar dagen weten of het jongens of meisjes zijn. Auw, lastig om te lezen...
Meiden, kletsen we hier of in de club? Het gaat me echt niet lukken om beide bij te houden .. Lill wat een leuk nieuws!! Succes, hopelijk is het gauw raak! Roseline & Gruffalo blijft lastig om te horen dat anderen zwanger zijn he .. Hopelijk kunnen jullie volgend jaar ook het nieuws delen. Hoe gaat het verder met iedereen? Het gaat me niet lukken om op iedereen te reageren, sorry!
Ik ben ook dol op jess. Zeker hoe hij er in het vervolg uitziet... <3 Wow, 5e al. Daar ben je druk mee
Denk dat dat wel mee zal vallen, gezien hij er nog niet bewust mee bezig wil en per keer wil bekijken wat ie eil :") Mannen
Oh even iets grappigs tussendoor.. Wij hebben in de badkamer een lampje wat soms uit gaat. En dan moet je even aan het snoer zitten en dan gaat hij weer aan. Blijkbaar hadden we de lamp gisteren niet uit gedaan, maar was hij weer zelf uitgegaan. Het duurde even voor ik in slaap viel en opeens hoor ik allemaal gerommel. Ik dacht: het lijkt wel of er iemand in huis is en op hetzelfde moment spring het ligt in de badkamer aan. Nou geloof me ik zat bijna tegen het plafon van schrik. Ik mijn vriend wakker gemaakt, want ik durfde echt niet te gaan kijken. Ik had echt mijn hart in mijn keel zitten. Waarschijnlijk waren het de onderburen. Maar oh oh... hihi
Oh dan had ik het niet helemaal goed gelezen, ik las over foliumzuur en testen dus ik ging er vanuit dat jullie er voor gingen ..
Ik las net in de Club dat sommige het fijner vinden om daar te kletsen. Zullen we dan met zijn allen daarop overstappen?