Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by 1548, Aug 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1548

1548 Niet meer actief

Upje dan maar?

2. Lill

Lill VIP lid

Aug 24, 2008
    10,232
    6,902
    113
    Female
    Haha, ik geloof niet dat iedereen daarin mee gaat 1548 ;)

3. Roseline

Roseline Niet meer actief

Ik denk het ook niet.... :p

4. Lill

Lill VIP lid

Aug 24, 2008
    10,232
    6,902
    113
    Female
    Ik mis echt iedereens handtekening merk ik nu :eek:

5. Roseline

Upje poging 2 :p

6. LizMe

LizMe Fanatiek lid

Aug 7, 2016
    3,887
    2,564
    113
    Haha oke hier weer verder :)

7. Lill

Lill VIP lid

Aug 24, 2008
    10,232
    6,902
    113
    Female
  8. Merell90

Merell90 Bekend lid

Jul 30, 2015
    995
    227
    43
    Female
    Hoi meiden,

Ongeveer twee weken terug heb ik dit complete topic uitgelezen, toen bleek dat jullie waren verhuisd haha. Hopelijk leeft dit topic weer op en mag ik meeschrijven 😊

Wat een herkenning heb ik hier gelezen, zeg. Ik heb al drie jaar een heel sterke kinderwens, maar ik heb nog nooit echt een lekker stabiel inkomen gehad na m'n afstuderen in 2012. M'n vriend wel, dat is alleen niet genoeg..

Ik hoop komend jaar eindelijk een goede baan te vinden. Heb op het moment gelukkig wel een jaarcontract als postbezorger. En eigenlijk wil ik komend jaar ook gewoon proberen te beginnen. Ik weet alleen niet hoe daarover te beginnen bij vriendlief. Hij weet van mijn sterke kinderwens, maar we hebben nog nooit iets concreets bepaald.

Hebben jullie tips? 😊

Liefs Merell

9. Mar18

Mar18 Bekend lid

Jun 30, 2014
    538
    207
    43
    Hi Merell!

Welkom hoor:)! Tuurlijk mag je meeschrijven!
    Balen dat je geen stabiel inkomen hebt. Zou je ook nog evt vast contract kunnen krijgen bij de post?
    Misschien handig om je financiele situatie op papier te zetten maar dat heb je misschien allang gedaan.
    En bij je vriend zou ik er gewoon over beginnen. Hij weet al v je wens af...misschien vragen wanneer hij denkt ong te willen 'beginnen'?
    Ikweet niet of je bv de pil slikt? Ik zei toen dat ik wilde intpillen en dat het toch wel even kon duren. En ja het kan ook gelijk raak zijn, maar dan kan je voorstellen om een condoom te gebruiken?

10. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Ha Merel, welkom! Dat is weer het voordeel van een open forum hè, dat er leuke nieuwe mensen bij kunnen komen!
    Ladies, wat is een upje? :D

11. Lill

Lill VIP lid

Aug 24, 2008
    10,232
    6,902
    113
    Female
    Een upje is dat het topic omhoog word gehaald :)

Merel welkom :) ik zou idd gewoon een keer pijlen hoe jij erin staat.

12. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

Feb 16, 2012
    2,037
    517
    113
    Welkom merel

13. River87

River87 Fanatiek lid

Nov 28, 2016
    1,325
    1,064
    113
    Hoi merel,
    Same here ik heb wel vaste baan maar vriend zit nu ff zonder nieuwbouwhuis gekocht maar duurt langet dan verw8 ik denk als dat eerder af was en vriendlief werk zou hebben hij eerder overstag zou gaan..
    Hoe is zijn situatie en de woonruimte nu?

14. Roseline

@ Merel, gezellig dat je mee komt kletsen. Ik zou het onderwerp ook weer een keertje proberen aan te kaarten.
    We zijn terug, omdat we niet aan de privé-club kunnen wennen.. dit praat veel makkelijker:p.

15. Roseline

Ik heb trouwens echt geen idee of ik nu wel of geen eisprong heb gehad, waar in de maand ik ergens zit en wanneer ik de menstruatie kan verwachten. Ik hoop ergens begin volgend jaar, even afwachten dus!!

Koude dag vandaag trouwens. We waren even in de stad en mijn handen zijn van ijs geworden.. hihi.
    Ik heb een nieuw luchtje gekocht. Van Hugo Boss, the scent lekker joh. Ik had bonnen van de kerst en nog voor mijn verjaardag gekregen, dus ik hoefde niets bij te betalen.
    Ik ben trouwens gisteren naar de soof 2 geweest. Wie heeft hem ook gezien? Ik vond hem een beetje tegen vallen, 1 was leuker.:p
    Met mij gaat het momenteel weer wat beter..
    Hoe gaat het met de rest???

16. Roseline

Ik werd trouwens vandaag op straat door een belg aan gesproken. Hij vroeg of hij een foto van mij mocht maken. Hij maakte foto's van mensen op straat, grappig. Ik heb even zijn website zitten bekijken en hij maakt mooie foto's :D. Ik ben benieuwd naar mijn foto.. hihi

17. 1548

1548 Niet meer actief

Hey! Zijn jullie terug?? :D

18. Roseline

Jehh...:p

19. 1548

1548 Niet meer actief

Hoe is het met jullie?

Heb ik veel leuke/ belangrijke dingen gemist?

20. Roseline

Geen idee wat je allemaal gemist hebt... :p
    Hoe voel je je verder??

Ik had gisteren en vandaag 1 druppeltje bloed:( wat is dat nou weer? Zal ik ongesteld gaan worden en zijn het de voorteken? Ik ben wel blij als we er eindelijk voor gaan, die half-half-werk vind ik ook maar niets;)

Share This Page