Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roseline

Roseline Niet meer actief

@ Lill balen dat je toch wat langer moet wachten aan de andere kant fijn dat je duidelijkheid hebt. Ik was ook eigenlijk aan het aftellen naar september de tijd gaat harder dan je denkt.

En jullie zijn niet de enige hoor die nog even moeten wachten. Ik heb voorlopig weer de pil geslikt. Ik zie het somber in.. echt een nieuwsjaars-baalmoment. Ik had zo gehoopt dat we er zelf in maart aan konden beginnen, maar nu wordt het eertst een ziekenhuis bezoek om te vragen hoe het verder moet. En ik wil echt even niet stoppen met de pil. De afgelopen 3 maanden vond ik echt de hel. Ik heb daar echt even rust van nodig. Ik weet dus even niet waar ik sta. Baal, baal, baal...:(

2. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    :/ roseline kan me voorstellen dat het heel dubbel voelt
    Hopelijk heb je er voor nu meer baat bij..

3. Roseline

Ik hoop het ook, maar echt een onwijs baalmoment... ik moet het loslaten en het positief bekijken, maar het lukt me nog niet echt...:p

Ik hoop dat je ook snel duidelijkheid krijgt wat betreft je vriend. En balen dat je dit jaar 30 wordt en dat even een puntje voor je is, maar bedenkt ook dat je nog jaren hebt!!

4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.230
    6.902
    113
    Vrouw
    Loslaten gaat helaas ook niet op commando.. succes Roseline

5. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43

Jeetje wat erg Roseline dat je zoveel pijn hebt!! Balen dat je dan nu aan de pil moet maar zo veel pijn is denk niet te doen!
    Sterkte!

6. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Iedereen de beste wensen! Dat al jullie wensen voor 2017 mogen uitkomen!
    Drukke o&n gehad hier;) en nu echt totaal niet lekker geworden. Bahhh! Griepje denk?

7. Roseline

@ Lill, ik weet het, maar ik zou willen dat het beter ging.

@ Mar, nog gefeliciteerd met je zoontje. Hoe was zijn verjaardag?
    En beterschap...

8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.230
    6.902
    113
    Vrouw
    Ze moeten mensen uitrusten met een loslaten knopje :) ik ben wel voor

9. Merell90

Merell90 Bekend lid

30 jul 2015
    995
    227
    43
    Vrouw
    Hé Rosaline, wat balen zeg dat je weer aan de pil moet. Begrijp ik goed dat het om je gezondheid is? Heb het niet goed meegekregen.

Iedereen trouwens de beste wensen. Ik heb door de drukte van afgelopen dagen niet echt goed kunnen reageren. Ik wil binnenkort inderdaad eens peilen bij m'n vriend wanneer hij ongeveer wil beginnen. Ik hoop een beetje in dezelfde periode als jou, Lill.

Kennen jullie dat gevoel dat de wens zo sterk is dat je het in je hele lichaam voelt. Soms moet ik mezelf echt toespreken, zo van; doe es ff normaal. Je hebt niks te klagen, je hebt het goed.

10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.230
    6.902
    113
    Vrouw
    Oh ja, dat kennen de meeste hier wel denk ik

11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.230
    6.902
    113
    Vrouw
    Ligt hier een laagje sneeuw <3

12. Roseline

Ik heb hele erg pijn in mijn bekken rond de menstruatie en waarschijnlijk ook last van mijn endometriose. Het is even geen optie meer zonder pil. Ik word gek van de pijn...

En dat van die kinderwens herken ik wel. Momenteel ben ik liever zwanger dan dat ik helemaal opgeknapt ben, daarom baal ik ook zo van de pil. Mijn vriend wil er pas in maart voor gaan, maar ik denk echt dat ik wel even 2-3-4 maanden aan de pil ga, even bijkomen van deze ellende. En naar de gynaecoloog. Gelukkig heb ik ook nog af en toe een beetje verstand, want het moet wel haalbaal zijn en dat is dit niet...

13. Roseline

Dat van dat loslaat-knopje zou ik geen slecht idee vinden..;) Gelukkig heb ik nu zoiets van even volhouden en eerst in gesprek met een gynaecoloog. Mijn vriend heeft alleen geen zin in de mmm. Hij zegt we gaan wel gewoon normaal een baby maken toch? Ik heb gezegd dat ik niet weet of dat haalbaar is, maar dat ik het ook liever zelf doe. Maar hij heeft mij op mijn hart moeten drukken om open te staan voor eventueel hulp.

Ik dacht ook net even wat komt er nu uit de lucht. Het lijkt wel hele dunne/natte sneeuw.. hihi, maar hier was het maar heel even.:p
    Hoe gaat het verder met jou?

14. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.885
    2.563
    113
    Meiden gelukkig nieuwjaar <3 Voor mij was het een hele intieme oud en nieuw. Ik moest werken maar na de tijd oud en nieuw echt even met z’n tween gevierd voor we de kroeg in gingen. 2016 was voor ons een rot jaar, ga hier niet alles neerzetten maar de mensen van de club weten het wel. 2017 word ons jaar. Nieuw huis en hopelijk een zwangerschap. Voelt echt geweldig! Kan niet wachten tot juni <3

Lill:
    Suprise me is echt super leuk :) heb ik vorig jaar aan mijn vriend gegeven. Wij gaan ook nooit weken op vakantie maar wat wij wel doen is weekendjes plannen. We zijn vorig jaar dus ook 3x op vakantie gegaan (barcelona een weekend, 9 dagen naar Finland en weekendje naar Luxemburg) Dan heb je wel echt het gevoel dat je lekker weg bent.
    Wat ontzettend goed dat je erover bent begonnen! Het is ook bijzonder als je als twee personen het zelfde moment in je hoofd hebt dus beetje onderhandelen vind ik niet gek met dit ;) Heb ik ook gedaan. Begin 2018 is nog een jaar dat gaat echt wel snel! &#61514; en tot die tijd blijf je lekker bij ons <3

Roseline:
    Wat ontzettend balen :( maar zou 3 maanden pil zoveel doen dat je daarna echt weer moet ontpillen? Sterkte meid! Heb je al een datum voor de gyn?

River:
    Spannend!! Heb je het er ondertussen al over gehad over de kans die er deze maand is?

Merel:
    Ik ken die wens maar al te goed! Ik heb het in 2016 erg heel erg gehad. Jaren ervoor ook wel maar doordat ik steeds meer op orde had in mijn leven (opleiding, baan, vriend etc) werd het steeds erger. Ik droomde als ik ongesteld was alleen maar over testen, baby’s en zwangerschap en bijna elke dag huilen. Werd gek van mezelf. Je bent echt niet gek hoor! Kan heel diep zitten.

15. Roseline

Ja dat vind ik ook meid. 2016 was ook niet mijn jaar. Ik hoop dat 2017 een knaller gaat worden met een positieve test in handen voor ons allemaal...:p

Ik moet nog een afspraak maken bij de gynaecoloog. Mijn bekkentherapeut ging even een goede gyn voor mijn opzoeken en ik ga pas 11 jan. weer naar haar terug. Daarna snel alles regelen..

16. Roseline

Hoe is het met de rest van de meiden???

17. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Hoi hoi, gaat goed hier. Ben na alle interne drama van de afgelopen maand wat afgekoeld. Misschien had ik dat even nodig. Ik zat echt elke avond te janken dat ik deze kinderwens helemaal niet wilde hebben... Maar nu ben ik uitgehuild. Al was het natuurlijk wel jammer dat ik ongesteld was geworden deze maand. Maar ach, ik zie momenteel (ik weet nooit hoe lang ik deze mindset ga volhouden, meestal nooit langer dan een maand ;p) zelf ook wel in dat het goed is om nog even te wachten; op meer geld, tijd, slaap en vooral tot mijn man er echt voor wil gaan. Maar pfoe, ik word wel op de proef gesteld hoor! Het regent echt zwangeren in mijn omgeving! Het zal de leeftijdsfase zijn, maar ik vind het echt niet altijd leuk om te horen dat iemand zwanger is. Ik ben er soms ook gewoon een beetje bang voor; ga ik nietsvermoedend naar de bakker, staat daar weer een buurtvrouw met een babybuikje, bel ik met een vriendin, blijkt een gezamelijke kennis zwanger, drie collega's zwanger, enzovoort. Ik ga binnenkort naar een vriendin die al een tijd kinderen wil, maar wiens vriend dat nog niet wilde. Zij hebben net een kast van een huis gekocht en ze is al redelijk op baby-barende leeftijd dus.... ik voel hem al aankomen. Ook al was ze als een zus voor me toen we klein waren en ik gun het haar zo, het gaat even steken als ze het blijde nieuws gaat vertellen. Gelukkig gaat ook van dit negatieve gevoel de scherpe kantjes er langzaam af. Ik ben er op ingesteld. Het wordt nog wel eens wat met mij ;p En weet je wat het gekke is? Ik kan me er nu beter bij neerleggen dat ik nog lang moet wachten, omdat mijn man aangeeft dat hij gevoelsmatig wel graag een derde zou willen. Raar he?

18. Roseline

#1538 Roseline, 2 jan 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2017
    Wat fijn dat je wat meer rust in jezelf heb gevonden. Het blijft gewoon een moeilijke situatie dat snappen we allemaal. En dat van die zwangere dat herken ik wel, want overal waar ik loop en of kom lopen zwangere vrouwen (niet echt veel in persoonlijke omgeving, maar gewoon iedereen die ik op straat zie lijkt wel zwanger te zijn). En dan zeg ik tegen mijn vriend ligt het aan mij ofzo, huh ja het was me niet opgevallen. Bij jou is het een ander verhaal, maar ik snap het gevoel...;) En je weet gewoon dat er nog hoop voor je is, omdat je man nog niet helemaal nee of ja heeft gezegd en dat schept ook rust.

19. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Gruffalo wat goed dat je een beetje rust hebt gevonden . Gevoel en verstand liggen soms een beetje uit elkaar hè. En als je zelf een grote wens hebt kan je jaloers zijn op je omgeving denk dat we dat allemaal wel begrijpen hier.

Roseline hopelijk kan je snel een afspraak maken

Hier gaat t verder zn gangetje niet t gevoel echt verder te komen dus ik hoop ook het allemaal wat meer naast me beer te kunnen leggen of met Mn man een keer om tafel te zitten en wat meer concreet. Te krijgen

Jullie plannen voor vandaag? Hier lag gister een laagje sneeuw.

20. 1548

1548 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Allereerst allemaal de beste wensen voor 2017!!

Mijn telefoon heeft Oudjaar helaas niet overleefd dus kon niet eerder reageren (zit nu achter de pc).

Hebben jullie een leuke avond gehad?

Ik ga ff bijlezen

Xx

Deel Deze Pagina