@ Lill; Hoe is het nou, gaat het weer wat beter? 19 januari hebben we de 1e echo, nog 2 weken geduld.. De garbage run is toch dat ze met een oude, gare auto met een groep op pad gaan? Nog nooit van Suprise me gehoord, wat leuk! Al een idee wanneer je gaat? @ Roseline; Aaah meis toch , het zit jou echt niet mee he.. Heb je al contact met de gyn opgenomen? Edit zie nu dat je pas 11-01 een afspraak bij de bekkentherapeut hebt, hopelijk kan je nog in januari bij een gyn terecht! @ River; Logisch dat je verdrietig bent toch? We hebben denk ik allemaal een idee in ons hoofd wanneer we een kleintje willen en als je dan beseft dat het niet voor jouw tijd lukt dan is het begrijpelijk dat het pijn doet. Hopelijk sluit je 2017 wel zwanger of met een kleine in je arm af! Nog met je vriend over het voor het zingengesproken? @ Suus; Altijd lekker om een luierdagje te hebben! Wij hadden de hele dag verplichte familiebezoeken gepland staan.. Wel fijn dat je man openstaat voor een 3e. Heeft hij een idee wanneer hij het wel zou willen? @ Mar; Oh nee, het heerst echt he.. Ben je ondertussen alweer wat opgeknapt? @ Lizme; Ik gun jou (en de rest van de meiden ook natuurlijk) echt een topjaar! Hopelijk is het een rustiger jaar voor je en sluit je 2017 zwanger af! @ Gruffalo; Fijn dat het beter met je gaat, niet tof om continue met je kinderwens te worden geconfronteerd.. Het blijft een lastige situatie. Hij heeft verder niet aangegeven wanneer hij het eventueel wel zou willen? Hier gaat alles zijn gangetje. Drukke dagen achter de rug gehad. Mijn zoontje is bijna jarig dus ik ben druk met brainstormen over cadeaus, taarten en schooltraktaties.
Heb het besproken gisteravond.. ik zei had ik niet een morning after moeten nemen? Vriend; nee joh ben je gek.. Maar als het nou wel zo is Vriend; dat zien we dan wel we willen het toch allebei. Ja maar ervoor gaan en het willen is wel een verschil. Vriend; ja dat wel maar ach we doen het altijd zo dus hoe groot is de kans.. Meestal als ik bijv dag overtijd ben ofzo schrikt hij al.. Dus ik schrok dat hij nu zei we willen het toch allebei.. maar doet me wel goed dat te horen Misschien een beetje opbouwen naar een begin datum ofzo? Vanmorgen op mn werk een zwangerschapaankondigingen van ouders die beide jonger zijn en voor hun nr 2.. Ook hebben we een nieuw thema om mee te werken.. dat gaat over je raad t al.. baby's :/
Ah nee! Baby's?!! Het zit je niet mee Maar ik heb het misschien even gemist: jullie hebben 'in de kerk gezongen' per ongeluk?
Fijn River! <3 en idd ik zou dan toch eens gaan vragen of je een datum kan krijgen waar je je aan vast kan houden Pfff net gehoord dat collega zwanger is van de tweede Ook nog jonge meid (eind 20) Super leuk voor haar maar stiekem ging toch wel even door mijn hoofd dat ik nu eerst aan de beurt hoor te zijn... Erg he?
Heel herkenbaar en helemaal niet erg! X! Even wat viezigs, maar zo raar dat ik het hier even wilde vertellen /vragen: heb bruinverlies en vruchtbare afscheiding tegelijkertijd?! Mijn cyclus is blijkbaar helemaal in de war...Weird...Misschien was ik nog niet helemaal klaar met ongesteld zijn? Hebben jullie zoiets ook wel eens gehad?
Fijn dat je nu wat rust hebt Gruffalo. 1548, ja dat is het idd, begin februari gaat hij ruim een week naar scandinavie. Wij gaan waars t weekend van 17 februari weg tot maandag. Ben erg benieuwd River ik heb ook even genist wat er is gebeurd? Balen dat t nu over baby's gaat. Zul je dan toch altijd zien -_- Lizme, ook al.. wat is dat toch met al.die mensen die ineens baby's moeten krijgen. Wij willen ook! Hoorde vd week nog wel een verhaal van mn vriend, kennissen van hem zijn al.jaren bezig, man verminderd vruchtbaar. Waren ze eindelijk natuurlijk zwanger (hadden ook al iui enz gedaan) en heeft zij een miskraam gekregen. Doet me er altijd aan denken dat er mensen zijn die het erger hebben
Oeiii 5 dagen na ovulatie en pijn en steekjes in linker onderbuik.. Kan maar 1 ding betekenen toch jullie mogen het afmaken haha Let the madness begin
Hahahah is er een risico deze maand? Ik heb sinds spiraal eruit is al meerdere maanden vanaf een dag of 5 na ovulatie ministeekjes en prikjes in mijn buik. Toen ik spiraaltje nog had, waren dat enorme pijnscheuten. Ik dacht heel hoopvol een paar keer dat het innestelingskwaaltjes waren, maar de praktijk wijst uit dat het gewoon de 'anticonceptieloze' variant is van die hevige pijnscheuten... ik kan me niet herinneren dat ik die had voor ik ooit aan de pil ging/spiraaltje kreeg, maar misschien lette ik er toen ook niet op gezien het gebrek aan seks en kinderwens toen Dusse, in míjn buik zegt het helaas niets! Maar in de jouwe hopelijk wel Bewaren
Even een ego berichtje vanaf mijn kant, ga ik zo de rest even terug lezen. Ik moet even mijn verhaal met jullie delen. Ik ben vandaag bij de gynaecoloog geweest, huisarts had me met spoed door gestuurd. De pijn was echt niet meer houdbaar voor mij en ik werd er gek van. De gynaecoloog blijft denken dat ik toch endometriose heb en heeft me zware pijnstillers geven. Ik moet voorlopig even aan de pil. En volgende week kan ik naar een gynaecoloog die verstand heeft van endometriose, misschien moet ik nog een keertje geopereerd worden. Even overleggen hoe het nu verder moet ook met onze kinderwens, maar voor nu is het echt belangrijk dat ik eerst even pijnvrij ga worden...
Oh jemig wat heftig... toch (nog?) endometriose zou dan wellicht logisch zijn... hebben ze geen echo gedaan oid? Operatie is niet niks maar als het helpt, dan hoop ik dat ze dat snel op kunnen pakken.
@ 1548, spannend binnenkort voor een echo. Ik hoop op een hele mooie echo. @ River, ik hoop dat je snel een datum met je vriend kan vastleggen. Dan onduidelijke gedoe wordt je ook niet heel blij van... @ Lizme, is toch logisch dat je denkt dat het nu jouw tijd is. Ik hoop dat het snel mag gebeuren. @ Lill, er zijn altijd mensen die het erger hebben, maar dat maakt je eigen verdriet niet minder om.
Ik heb inderdaad een echo en inwendig onderzoek gehad, maar daar was verder niets op te zien. Maar in het verleden werd daar ook nooit wat op gevonden. De endometriose die ik eventueel zou hebben zit verder naar binnen. Op het moment mogen ze me helemaal open gooien, als deze extreme pijn maar snel gaat stoppen...
Nee niet echt Leraja We doen wel voor het zingen de kerk uit maar hij let altijd goed op. wel één keer gezongen in de kerk maar dat was laatste dagen van mijn ongesteldheid dus dat kan eigenlijk niet ondanks dat ik nu weer normale eisprong had rond normale tijd. Maar goed dat maakt voor deze dramaqueen niks uit haha Mijn vriend zei net: ik vind je ook nog leuk in je madness weken hoor
Beterschap Rosaline! Ik ga nu even opzoeken van endometriose precies is, want dat weet ik eerlijk gezegd niet. Hoop dat het je niet in de weg gaat zitten met je kinderwens!
Hmm, dat klinkt niet fijn Rosaline! Wat erg voor je. Ik hoop dat je snel pijn-vrij wordt! Dank voor je reactie nog Liz. Ik drama deze maand weer met je mee hoor Ik heb even getwijfeld of ik mijn egoberichtje ga plaatsen maar ga het toch doen, in de hoop dat ik dat knagende gevoel kwijt ga raken, want: alweer een nieuwe zwangerschap in mijn omgeving. De moeder van een klasgenootje van mijn oudste is zwanger van de derde. Het groene monster ligt op de loer.... Ik baal.... Ik wil gewoon ff geen zwangeren meer zien. Even een week zonder zwangerschapsaankondigingen please....
Bedankt meid. Het enige voordeel is dat de endometriose nooit in mijn eierstokken of baarmoeder heeft gezeten die hebben ze helemaal na gekeken 1.5 jaar geleden, dus dat zou een zwangerschap niet in de weg kunnen staan. Alleen het probleem is nu dat het niet haalbaar is zonder pil door de pijn, dat maakt het maken van een kind ook een beetje moeilijk. Dus ik hoop daar een beetje antwoord op te krijgen als ik maandag naar de gynaecoloog ga. Maar ik heb wel eerst een paar maandjes rust nodig voor ik aan een zwangerschap-traject ga beginnen, want ik ben helemaal opgebrand. Gelukkig staat mijn vriend er ook wat meer voor open, die vond het hele mmm maar niets. Toen ik rond jouw leeftijd was hoorde ik ook de ene zwangere na de andere. In mijn omgeving is het nu wat minder. Ik heb wel een ex-collega die zwanger is, maar die is dus ontslagen dus word ik niet constant mee geconfronteerd. ik snap dat je het moeilijk vind. Zeker als de wens bij jezelf zo aanwezig is. En gooi gewoon lekker alles eruit, dat doe ik ook gewoon.. hihi *soms denk ik wel eens jullie moeten ook wel denken, daar heb je die klaagmuts weer*
Echo Ooh wat gaaf weer hè ik kan me voorstellen dat je er zo naar uitkijkt! Blijft altijd spannend die eerste weken Gruffalo het is heel herkenbaar ik kan op fb die aankondigingen ook niet zien. Ik gun t iedereen maar mezelf ook! Maar misschien zijn onze mannen meer denkers en zien meer beren op de weg of zo? Iig heel herkenbaar dus! Ik had dat een tijd geleden de een na de ander was zwanger (Mn man had t zwaar te verduren die tijd) ook bekende sterren allemaal zwanger... Ook ik heb geen loslaat knopje
Ik moet 4 x daags 2 paracetamol en 2 x daags naproxen slikken, veel dus.. maar ja ik hoop dat het wat rust gaat geven.