De wonderen zijn de wereld nog niet uit maar snap dat het niet fijn is dat je jezelf gek blijft maken..
Ik snap dat ergens wel. Ik ben nu ongeveer een jaar gestopt met de pil en hou mn cyclus bij met zo'n app. Elke keer als ie zegt dat ik ongesteld zou moeten worden en het komt een paar dagen later dan denk ik... zou het? Terwijl ik dat helemaal niet moet willen. We gebruiken wel gewoon condooms overigens. Je kunt jezelf zo makkelijk gek maken.
Nou daar kan ik mezelf helemaal bij aansluiten! 😇 En al neem ik mezelf zo hard voor dat ik het de volgende maand niet ga doen, toch sluipt de gedachte er richting Nod in..... Misschien toch....? Ik was gister weer helemaal in tranen omdat ik deze wens helemaal niet wil hebben. Ik ben veel liever net zo rationeel als mijn man. Maar ik 'mis' dit kindje haast. Terwijl hij/zij helemaal niet bestaat. Gek mens ben ik. Nou ja, ik voelde bij beide kinderen hun energie om me heen vlak voor ze geboren werden (ik weet hoe raar dit klinkt, sorry) en nu voel ik er nog eentje. Ik hoop dat hij/zij ooit geboren mag worden!
Lekkere hè, die rationele mannen. 'gewoon' een beslissing maken en de er aan vast houden. Heerlijk 😋 Ik vind het echt goed van je dat je deze beslissing zo goed overdenkt.! stiekem zou ik wel met je willen ruilen natuurlijk😉 Heb je de afspraak bij de huisarts nog door laten gaan of afgezegd?
Gruffalo het moment dat ik denk dat ik niet gekker kan worden, word ik het toch .. Mijn man gaat de huisarts bellen (held die ik ben ), als ik bel ga ik huilen.
Hoi Allemaal! Ik heb alle posts gelezen en wil graag mee komen kletsen.. hier is het ook nog even wachten. Waarom heb ik een tijdje terug in een ander topic geschreven (voor degene die het zouden willen weten: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/630191-wachten-voor-een-2e-wonder-gaan.html ) *** geen idee hoe je alleen de topicnaam hier neer kunt zetten *** 1548 wat vervelend dat je twijfelt! Kan me goed voorstellen dat je je dan van alles in je hoofd gaat halen.. mochten mijn vriend en ik dit jaar er nog voor gaan, gok ik dat het nog zeker 6 maanden duurt voordat ik (hopelijk) zwanger raak, dan is mijn zoontje dik 4.. dus heel misschien zelfs 5 voordat het kleintje dan geboren zou worden. Ik vind het leeftijdsverschil jammer (ik ben zelf een eeneiige tweeling), maar het is niet anders.. Gruffalo die drang is echt ontzettend frustrerend.. lijkt haast wel een oergevoel om jezelf voort te willen planten haha bij de eerste was ik ook echt obsessief.. thank god dat je hier je ei (hehe) kwijt kunt! Lill ik had jouw verhaal idd ook in een ander topic gelezen.. ik ben zo blij dat PGD bestaat! Mijn tweelingzusje heeft gisteren het eerste PGD gesprek gehad en daarbij ook al bloed laten prikken voor de testontwikkeling. Zij zijn nu officieel gestart met het traject. Maar als ik het goed begrijp hebben jullie dat gesprek al gepland staan/al gehad? Puur voor informatie? Ik ben benieuwd hoe jouw vriend daarop gaat reageren.. misschien als hij het van een ander hoort hoe lang het gaat duren en wat een heftig traject het is, dat hij dan toch overstag gaat? Weet hij ook hoe diep deze wens bij jou zit? Sorry dat ik niet op iedereen reageer.. ik ben op mijn werk.. Liefs
He Kiewie, gezellig dat je mee komt kletsen. Wat fijn dat jullie weer samen zijn gekomen en dat het goed gaat tussen jullie! Leuk dat jullie erover uit zijn dat er (hopelijk) een 2e mag komen, succes met wachten.. Ik snap je gevoel ten op zicht van je tweelingzusje. Mijn schoonzus is haar kindje bij 18 weken verloren, onlangs een miskraam met 8 weken. Het voelt niet oké om (misschien) eerder zwanger te zijn dan haar.
Ohh wat erg zeg! met 18 weken?? En dan ook nog eens een miskraam... pff wat ontzettend kl*te! (pardon my French). Hoe gaat het nu met ze? Weten ze wat misschien de oorzaak kan zijn? Mijn zusje heeft 1 MA gehad en daarna 3 rondes achterelkaar een miskraam.. pff zo heftig daardoor is er "gelukkig" wel eerder actie ondernomen waardoor ze eerder in de MMM terecht konden... maar wel heel dubbel!
@Kiewie, we zijn aan het wachten op de brief met uitnodiging voor de intake vanuit Maastricht. We hebben al wel wat informatie gehad van de klinisch geneticus in Nijmegen. Ik hoop dat de intake het voor hem meer echt maakt. Dit traject is ooit al.gedaan voor mijn aandoening dus er hoeft (waarschijnlijk) geen test speciaal voor ons gemaakt te worden maar kunnen een oude uit de kast trekken.. als ik y goed heb begtepen. Weet niet of ze die evt moeten aanpassen op ons DNA ofzo.. De wens zit bij mij best wel diep. Ik zou heel graag 2017 of 2018 zwanger willen zijn. In 2018 word ik ook (alweer) 30 en heb altijd in mn hoofd gehad om met mn eerste bezig te zijn voor ik 30 was. Mijn vriend is een jaar jonger dan ik ben en qua gevoel wel een jaar of 3 zeg maar als je snapt hoe ik dat bedoel
Ja dat snap ik. Ik probeer het maar zoveel mogelijk los te laten. Ik heb nu wel het idee dat mijn eisprong is geweest. Ik verwacht volgende week mijn menstruatie wel. Jij een idee?
Dat klinkt pittig, maar dan moeten jullie er wel beiden klaar voor zijn.. wanneer heb je deze intake? Hopelijk snap je vriend dat jij er voor wilt gaan.. succes ermee
Zwaar voor je zeg. En jij blijft dus maar zitten met je gevoelens en alle onzekerheid, ook mbt je gezondheid. Petje af hoor!
Om het nog vager te maken, bedoelde ik niet, vlak voor ze geboren werden, maar voordat ik wist dat ik zwanger was. Voordat ik testte wist ik al of het een jongetje of meisje zou worden en welk karakter ze zouden hebben. En nu dus het gevoel dat er nog eentje voor ons 'in de lucht hangt'. Anyway, vandaag zei mijn man weer iets waardoor ik denk dat hij volgend jaar wel wil proberen voor een derde kindje. In september gaan we dus echt praten. Maar wanneer precies weet ik niet. Ben zo benieuwd. Hoop maar niet dat hij gaat zeggen dat hij helemaal geen derde wil 😥
Jup.. en daarnaast hebben we ook nog een huis gekocht Leve de Chaos! (Gezien jullie mij verder niet kennen, als je het woord controle freak op zoekt in de dikke van dale dan vind je mijn foto erbij )
Volgens mij stond de afspraak al en wilde ze die af gaan zeggen. Dus dan blijft ie nog even zitten (toch?)