Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Sorry verhaal werd langer dan ik dacht. Nu staat het er wel ;P
    Bewaren

2. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    hoi ladies,

na lange stilte vanuit mijn kant, ben ik er weer eens!

Hopelijk gaat alles goed met jullie!

Ik ga morgen testen en ik denk echt dat ik zwanger ben... en mijn gekke ik denkt dat dit geen drama queen actie is... :$

Stiekem ben ik er zenuwachtig.. vandaag zou volgens een app mijn NOD zijn, voor een cyclus van 36 dagen.. helaas is mijn cyclus heel onregelmatig... na t verwijderen van mn spiraal werd ik 37 later ongi.. dit is dus officieel de 1e ronde.. :)

Ik probeer terug te lezen, maar ik vrees dat ik niet op iedereen kan reageren.. sorry! <3

3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.229
    6.902
    113
    Vrouw
    Oeh spannend Kiewie. Merk je ook iets dan?

4. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    haaa Lill!!
    Ja echt wel spannend! Ik heb het idee dat ik met vlagen misselijk ben, ik ben mega moe, uber emotioneel (gisteren om bijna niets een kwartier lopen janken (schaam me dood)) en pijnlijke boobs... en op de een of andere manier 'weet' ik gewoon dat het raak is.. zo vreemd!

(ok ik schaam me nog meer als ik morgen gewoon ongi ga worden hahaha)

Hoe gaat het nog met jou??

5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.229
    6.902
    113
    Vrouw
    Klinkt alsof je nu al zou kunnen testen, met de klachten.
    Spannend!!!

6. Roseline

Roseline Niet meer actief

Spannend kiewie:D

7. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Spannend Kiewie!! Houd je het nog tot morgen;)?
    Zal duimen!!

8. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Spannend Kiewie, zou superleuk zijn!!

9. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Oh lil wat spannend volgende week vrijdag!

Kiewie spannend laat je ons weten morgen?

10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.229
    6.902
    113
    Vrouw
    Ja. Ik zie er ook echt tegenop.
    Vandaag alweer 'ruzie' met vriendlief. Niet hierover, maar na maanden waarin t eigenlijk supergoed ging is dit wel rot.

Hebben jullie og leuke weekendplannen?

11. Roseline

Niet leuk:(

Ik ben een beetje ziekjes dus ik hou me maar rustig. Ik wilde eigenlijk wat leuks met mijn vriend gaan doen, maar geloof dat hij ook liever een weekend thuis blijft na alle drukke dagen. En jij?

Ik heb een beetje last van pijnlijke steken. Lijkt wel de eisprong:$ of het is zijn mijn darmen... ik weet het niet.

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.229
    6.902
    113
    Vrouw
    Gisteren wederom met mijn vriend gepraat. Niet over kinderen (hoewel het er wel deels in voorkwam) maar over dat ik vind dat hij de laatste weken behoorlijk egoistisch bezig is. Hij gaf aan dat dat klopte en dat hij heel bewust bezig is om: zichzelf op 1 te zetten. En niks meer te doen tegen zijn zin.
    Op zich prima, maar hij deed bij mij al nooit iets tegen zijn zin, want als ie iets niet wil pas ik me aan (ook mijn fout).

Lang verhaal samengevat, hij is zich ervan bewust dat hij behoorlijk egoistisch is momenteel. Maar dat is wat hij wil op dit moment. Hij is klaar met klaarstaan voor anderen. En hij wil dus mede hierdoor ook nog geen kindje. Hij wil zich niet hoeven aanpassen.

Ik heb aan hem gevraagd hoe hij denkt dat dit samen gaat met het hebben van een relatie. Waarin je in mijn ogen dingen over hebt voor elkaar. En dit ook wilt omdat je van de ander houdt. Hij gaf aan dit niet zo goed te weten. Maar hij wil mij ook niet kwijt. Ja lekker dan. Ik ben niet van plan om maar oneindig mee te gaan in dit gedrag. In huis doet ie al niks, ik laat hem supervrij in van alles, maar de druppel was wel dat ie een afspraak had gemaakt met zijn familie voor een housewarming, mij hier (nog) niks over had verteld en vervolgens zegt 'ja maar jij bent dan toch niet thuis'. Nee. Juist reden om het dan niet te doen toch? Het is toch ONS huis? En al helemaal gezien we 's avonds housewarming hebben voor vrienden en ik dan dus het huis 2x in orde kan maken en op kan ruimen.

We hebben gister tot half 3 snachts gepraat. Maar heel eerlijk, ik weet niet of dit nog de relatie is waar ik in wil zijn op dit moment.
    En het idiote is, de afgelopen maanden ging het beter dan ooit. En nu ineens dit.
    En ik vraag me dan ook af, als ik idd blind zou worden, is dit dan de man die ik wil dat voor me zorgt en me helpt? De man die niks meer wil aanpassen aan anderen?
    Pfff.. sorry voor deze ego post. Maar ik weet t ook allemaal ff niet.
    Denk je alles op orde te hebben..

13. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Bah wat lastig Lill.... aan de ene kant snap ik hem wel, juist als hij het type is dat normaal gesproken te veel een pleaser is. Maar het klinkt niet alsof hij dat richting jou is (hoezo doet hij niks thuis en kan hij zelf niet opruimen voor een housewarming?)... beetje alsof hij jou straft voor iets wat jij helemaal niet doet naar hem toe?
    Hoe reageerde hij toen jij zei dat je niet weet of je wel zo'n relatie wil hebben?

14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.229
    6.902
    113
    Vrouw
    Mwah, zo'n pleaser is hij ook helemaal niet. Maar in zijn familie word ie ern beetje in de situatie gedwongen dat ie wel moet helpen. Hij is de enige met een auto. Ik begrijp hem in dat opzicht ook wel, maar dat is niet iets waar ik onder hoef te lijden lijkt me. Want hij hoeft in dat opzicht niet tegen mij te vechten, hij mag bijna alles al.
    Enige wat ik vraag is om betrokken te worden. Een relatie heb je met zn 2en.

Ik heb dat niet zo letterlijk tegen hem gezegd nog. Ik wil eerst kijken of ons gesprek van gisteren (langdurige) verandering te weeg gaat brengen zonder er een soort van 'als dit niet veranderd is het klaar' bij te betrekken.

En qua het huishouden enzo, dat doet ie gewoon niet. Elke keer dat ik hem erop aanspreek dan zegt ie wel: ja ga ik doen. Maar hij doet t niet. En ik kan het niet laten liggen want dsn wonen we in een zwijnenstal. Zelfde met die housewarming, hij zegt wel dat ie het regelt. Maar dan doet ie een half uur voor de mensen komen boodschappen, zit ik in de stress want ik wil t goed geregeld hebben, is hij ook nog eens niet te genieten. Als mensen mijn huis komen 'opwarmen' :p dan wil ik er een zo stressloos mogelijk feestje van hebben want zoiets kost me al bakken energie. Voor mij had het niet gehoeven, hij wil dat graag.

En ik weet dat een deel van het probleem ook bij mij ligt. Ik moet meer voor mezelf opkomen, maar ik heb geeoon.geen zin in om elke keer zo hard op mn strepen te gaan staan dat ik eerst achteruit mn strot moet komen. Als je een relatie hebt lever je in en maak je compromissen.

15. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Jah, maar inleveren en compromissen zijn niet de kern van een relatie toch, iig niet in zo'n mate dat je het gevoel hebt dat er voor jou géén ruimte is? Ik hoop dat hij merkt dat het voor jou wel een serieuze kwestie is....

16. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.229
    6.902
    113
    Vrouw
    Volgens mij is die boodschap wel doorgekomen. Nu is het de vraag of er ook iets gaat veranderen. En of dit nog weer recht gaat trekken.
    Iets van 6 jaar geef ik niet zo maar op, ik hou van hem en zie hem nog steeds als degene waar ik een toekomst mee wil. Maar niet als ik mezelf daarvoor steeds aan de kant moet zetten..

17. Roseline

#1737 Roseline, 14 jan 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jan 2017
    Wat vervelend allemaal meid. Ik snap dat deze relatie niet meer heel prettig voor jou voelt en ik ben het met je eens dat je met z'n tweetjes in een relatie zit en dat is nog steeds geven en nemen. En niet alleen geven en nooit kunnen nemen. Hij maakt het wel heel makkelijk voor zichzelf op deze manier (dat vind ik echt niet ok). Dat hij wat betreft zijn familie wat egoïstischer is is nog tot daar en toe, maar dat staat toch buiten een relatie met jou. Ik zou hem gewoon voor het blok zetten, dat jij op deze manier heel erg aan jullie relatie gaat twijfelen (maar goed dat ben ik). Ik kan ook heel slecht tegen onzekerheden en ik ga dan gewoon net zo lang zitten zeiken tot ik weet waar ik aan toe ben:p.
    Ik wens je heel veel wijsheid en kracht toe... en een dikke digitale knuffel (want volgens mij heb je die wel even nodig)

18. Roseline

Ik voel me nog steeds een beetje jakkes. Vandaag al wel weer beter dan gisteren, maar ik weet niet of ik nu een griepje ofzo te pakken heb of dat er toch een eisprong heeft plaats gevonden. Ik had gisteren een hele gemene steek in mijn zij en daar heb ik tot ik naar bed ging last van gehad (en ik ben met een pittenzak gaan slapen). Stiekem hebben we toch even geklust, dus al er toch een eisprong heeft plaats gevonden hebben we toch een kansje. Mijn vriend zegt ook opeens dat hij niet zo erg meer vind. Al denk ik nog steeds als ik zwanger blijk te zijn dat hij geschrokken gaat reageren.. hihi.

We zijn wel naar reizen voor Afrika aan het kijken en stiekem heb ik daar ook heel veel zin in, dus als ik niet snel zwanger raak is dat weer een voordeel. En anders ben ik ook super blij...
    Ik ben me trouwens een beetje aan het verdiepen wat een baby allemaal kost, maar pfff.. wat zouden jullie bijv. voor een kinderwagen betalen? Ik vind natuurlijk weer de duurste het mooiste van joolz.. hihi:D, maar die van musty zijn ook mooi en wat betaalbaarder.

19. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.229
    6.902
    113
    Vrouw
    Balen dat je je nog niet helemaal tof voelt Roseline.

Tja, volgens mij kun je een baby deels zo goedkoop of duur maken als je zelf wilt. Koop je pampers of kruidvat luiers, koop je alles nieuw of haal je het van marktplaats.
    Dat een baby geld kost is overduidelijk natuurlijk, maar denk wel dat het ook ligt aan hoe je er zelf mee om gaat.

20. Roseline

Ja ik weet het.. hihi maar ik vind de duurste wagen van joolz het mooist en die kosten 1000 euro en dat wil er echt niet voor betalen!! Dat vertik ik gewoon... :p

Deel Deze Pagina