Wiehoe Kiewie!!!! Wat fijn!! Het lange verhaal staat op de club; die hebben we aangehouden voor dingen die te privé zijn voor het openbare forum (hier dus). Ik zal je even uitnodigen als je dat nog niet was! Dingen als nod zet ik ook liever daar
Ohhh dat wist ik niet! Thnx Leraje! Dan accepteer ik hem zsm Oh my wat is de kwaliteit van die foto slecht!!!! Nu begrijp ik waar sommige mensen het over hebben mbt kwaliteit... Er staat een heel licht 2e streepje! 😍
Ik baal voor het eerste deze maand dat we geen kans hebben... Ik heb even zitten zoeken online en de kans is heel klein dat ik toch een eisprong heb gehad, dus we moeten gewoon even volhouden. Ik hoop dat ik snel een afspraak in het ziekenhuis kan maken. Ik wil ook een baby...
Dankjulliewel ladies!! Sorry Rosalie Kan ik me wel iets bij voorstellen! Waar hang het maken van een afspraak in het zhuis van af? Van een oproep? Een hele dikke knuffel voor jou!!
Oh niets naar jou hoor meid. Geniet er maar lekker van. Ik heb momenteel veel last van pijnlijke endometriose dus ik durf niet meer zelfstandig met de pil te stoppen. Gewoon even een baalmoment vanaf mijn kant...
Vanaf de menstruatie tot aan de eisprong en soms met vlagen ook daarna. Ik heb de laatste maand 10 dagen geen pijn gehad en toen begon het weer. Maar nu ik met de pil ben begonnen is het weer rustig...
Oh my wat heftig!! En ik begreep dat je onderzoeken had laten doen waar vrijwel niets uit kwam? Dat ze geen plekjes konden vinden?
Er is 1,5 jaar geleden wel wat uit de onderzoeken gekomen, alleen konden ze geen plekjes tijdens de kijkoperatie vinden. Op na controle werd gezegd dat 1 plekje waarschijnlijk wel endometriose is, maar dat het te ver weg zat om te kunnen bekijken tijdens de kijkoperatie (wat ik persoonlijk een beetje vreemd vond, als je weet waar de plekjes zitten dan zoek je toch daar, maar goed ze hebben toen vooral gekeken of mijn eierleiders enzo wel goed waren en dat was zo). Ik heb elke keer op dezelfde plek pijn en dat was toen al. En ze denken dat deze plek endometriose is en dat hij waarschijnlijk op een zenuw zit, vandaar de pijn die amper te bestrijden is.
@Lil...wat ontzettend balen en verdrietig om dat allemaal te lezen zeg. Echt niet leuk! Ik hoop dat er snel verbetering komt voor jullie! @Roseline...en? Al een afspraak? Knuffel voor jou! Die ellendige pijn ook enz! Sorry was even weg geweest! Hier nog steeds aan het 'lummelen'. Eerst griep, nu weer keel en hoesten enz. Houd maar niet op hier! Wordt tijd dat we dat zonnetje meer gaan zien haha.
@Rosalie wat erg zeg! Vooral dat het op een zenuw zit! Hopelijk kun je nu, door de pil, even op adem komen
Dankjewel Mar en Suus... Maar ik ben bang dat het mis is. Vanochtend (en ik denk nu nog) bloedverlies. Heb uit angst een test gedaan, vlak voordat ik moest werken en zag geen streepje meer.. maar of er binnen 5 minuten wel een stond weet ik niet.. ik moest gaan.. blegh ben best verdrietig nu
He getver Kiewie!! Heb je de vk gebeld? Buikpijn ook? Ik hoop het echt niet dat het mis is!! Dat die test gewoon niet goed is uitgevoerd door de haast! Sterkte!