Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roseline

Roseline Niet meer actief

Nee dat snap ik. Wat een lastige situatie.

2. Roseline

Dat kan toch. Sommige mensen voelen dingen heel goed aan. Hopelijk gaat je man snel over stag..:D

3. 1548

1548 Niet meer actief

We hebben vanmorgen de afspraak bij de huisarts afgezegd :(..

Ik ben echt de kluts kwijt

4. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Och germ 1548... dat hoeft toch niet? wanneer je meer duidelijkheid hebt over wat je wilt, kun je gewoon weer een nieuwe afspraak maken <3
    Take your time, je hoeft voor niemand anders dan jezelf deze beslissing te maken. Je mag er de tijd voor nemen die je nodig hebt.

Roseline voor jou lijkt me dat ook erg heftig! Ik weet niet precies wat endometriose inhoudt..

Lill ik vind het ook knap hoe je er zo in staat!

Pfff gisteren en eergisteren heb ik de kleertjes van ons zoontje uitgezocht... meeeeeennnnnn is niet goed voor mijn eierstokken :)
    Maar het is voor een goed doel; de kleertjes die weg kunnen, die neemt iemand in het dorp mee naar Gambia, waar ze zelf alles uitdeelt aan de gezinnen die het nodig hebben.
    De zolder moet opgeruimd worden, want ik heb mijn huis zo goed als opgezegd en dan moet mijn 'spul' er ook allemaal bij... ongelofelijk hoeveel zooi je kunt verzamelen in een jaar tijd ;)
    Als het goed is gaan we vanaf 1 september weer officieel samenwonen!!!! :D:D:D

5. 1548

1548 Niet meer actief

Herkenbaar hoor Kiewie met spullen verzamelen! Maar wat een leuk vooruitzicht dat je volgend weekend samenwoont :D, geniet ervan!!

6. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw

Wat goed zeg dat je die kleertjes aan een goed doel geeft! Ben ik ook nog van plan en inderdaad herkenbaar van die rammelende eierstokken! Gaaf dat je bijna weer gaat samenwonen.

7. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw

Knuffel voor jou!
    Jullie komen er vast samen wel uit wat de beste keuze is.

8. 1548

1548 Niet meer actief

Dank je, het gaat nu alweer wat beter dan 3 uur geleden, toen kon je mij opvegen ;). De druk is er (voor nu) vanaf, laten bezinken en dan zien we wel weer.

9. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Superleuk!! Dat zal wel leuk-vreemd voelen of niet? Weer opnieuw samenwonen. Babykleertjes uitzoeken is zoooo leuk, al die herinneringen die dan weer omhoog komen! Alleen die eierstokken dan hè..
    . ;)

10. Gruffalo

Sterkte. Fijn dat je nu even rust neemt en even goed kan uitzoeken waar je gevoel vandaan komt.xxx

11. Gruffalo

Thanks &#129303;

12. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    haha ja dat opnieuw samenwonen is echt super leuk!
    Al woon ik nu al bijna weer 'thuis'. Ik heb nu nog een huisje (particulier) gehuurd. Een vriend van mijn broer kan er na mij in en gaat veel spullen overnemen, ideaal haha!

Het is wel heel fijn om nu weer zo veel samen te zijn. al met al hebben we zo'n 2 jaar niet samen gewoond. (hebben ongeveer een half jaar samengewoon terwijl we uit elkaar waren). Het is nu een stuk fijner dan toen, maar even vertrouwd :) Bij ons was deze break echt heel erg nodig!
    Dus nu even goed plaats maken, we hebben evengoed ontzettend veel spullen dubbel... en aangezien ik zoooo goed ben in het weggooien/weggeven van spullen en niets wil bewaren... *ahum ahum* ;)... komen we straks echt plaats tekort haha

1548 wat fijn dat het nu weer iets beter gaat! dikke knuffel!

Gruffalo en Willemijntje yep.. die eierstokken van ons hebben een eigen wil ;) al kan ik het nu wel even goed in toom houden. Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat we het onderwerp even laten rusten tot na de vakantie (we gaan 10 sept voor het eerst samen (met Levi) op vakantie!). Daarna wil ik de mirena eruit laten halen en een paar maanden mijn cyclus verkennen voordat we er echt voor gaan :)

13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Hahah, mijn vriend en ik zijn ook een jaar uit elkaar geweest hoor. Zijn we echt beter van geworden :)

14. Roseline

#174 Roseline, 24 aug 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 aug 2016
    Endometriose zijn verklevingen en meestal zitten ze in de baarmoeder of eierstokken (bij mij gelukkig niet), maar het kan overal zitten. Ik heb waarschijnlijk 1 plekje in mijn vagina, maar het is blijft onduidelijk...

En fijn dat je weer gaat samenwonen met je vriend:D

15. Roseline

Laat het even rusten. Dikke knuffel

16. 1548

1548 Niet meer actief

Ja we denken er rustig over na.

Zijn nu aan het bedenken hoe we het met opvang zouden doen.

17. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ik snap het wel hoor! Ik zou zo graag willen maar ik schiet behoorlijk in de stress als ik me voorstel dat het nu zo ver zou zijn terwijl er nog geen duidelijkheid is. (Maar duimen voor goed nieuws volgende week!)

18. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    ohh wat rot zeg!! hopelijk komt er snel duidelijkheid!
    Lijkt me ook echt vervelend voor jou! Ik hoop dat je er geen pijn van hebt :(

19. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Lill raar he? In sommige gevallen is het ook echt nodig. Dan heb je allebei even tijd apart nodig om te groeien, of zo... Super fijn dat jullie elkaar ook weer hebben gevonden! <3

1548 wel goed dat jullie er nu even rustig over na kunnen denken, zonder druk te voelen.. hoe voel je je er nu onder?

Houden jullie het wel een beetje vol met deze warmte?

Dikke knuffel van mij

20. Roseline

Ik zal niet meer duidelijkheid krijgen want ik ben al een keertje geopereerd. En toen was dit de eind conclusie.
    Ik heb wel meer dingen die spelen dus waar ik precies pijn van heb. Weet niet eens precies.

Hier bij ons in huis is het snikheet, maar we mogen niet klagen want de zon schijnt eindelijk hihi:D...

Deel Deze Pagina