Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roseline

Roseline Niet meer actief

Sterkte Gruffalo, hopelijk is het conflict snel opgelost:(

2. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ik heb natuurlijk nog geen kinderen, maar wél een hond en die hond is zo ontzettend deel van ons gezin... ik bedoel het is niet 'ons kindje' maar ze vervult wel echt een eigen, grote, positie en ik mis haar bijvoorbeeld erg als ik weg ben. Sterker nog mijn man zat net te vertellen dat hij haar het meeste mist als hij op vakantie gaat :D Ikke: "Pardon?!??" Hij: "Ja maar met haar kan ik niet appen en bellen..." :D:D:D

Nou goed, wij zijn ongetwijfeld ook een stel zachte eieren met ons beest, maar je kunt een hoop liefde en koesteren (en energie) kwijt aan zo'n dier! Als je er maar vol voor gaat :)

@Kiewie: Pff toch wel heftig hoor, al was het nog niet zo lang. Fijn dat de hormonen wel weer uit je lijf zijn.
    Hier in zekere zin een miskraam gehad omdat ik een innesteling heb gehad toen mijn spiraaltje er nog in zat. Na een tijdje is die er blijkbaar ook weer uitgewerkt. Was uiteindelijk een week overtijd en heb één positieve test gehad (op 2 dagen na nod denk ik). Menstruatie was niet veel zwaarder dan normaal geloof ik. Maar goed, die innesteling heeft er dus op zijn hoogst maar een weekje gezeten. Vond 't allemaal niet zo heel heftig, heb er emotioneel ook weinig last van gehad. Wel is mijn cyclus tot een half jaar erna iets minder regelmatig geweest dan ik gewend was. Dan weer een halve week later dan normaal, dan weer een week vroeger. Terwijl ik al járen zonder hormonen keurig maandelijks ongesteld ben.
    Maar dat kan ook met de stress van afgelopen maanden te maken hebben gehad... je weet het nooit zeker.
    Bewaren

3. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    @Gruffalo, klote, dat vreet ook energie zeg pfff.

@Roseline: Fijn dat de pijn nu in ieder geval wel minder is!

4. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Wat rot zeg Gruffalo!! Sterkte zeg! Lekker weer reageren als het was rustiger voor je is.

5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.902
    113
    Vrouw
    Ik ben dus niet de enige met 5 katten :D jeej.
    Wij twijfelen ook over een hond. Maar zo bang dat dat niet goed gaat met de katten.

Wel balen dat je man niet nog een 4e wil. Denk je dat je het naast je neer lunt leggen?

6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.902
    113
    Vrouw
    Ja kan me wel indenken dat het veel verschil maakt. Ben je er nog emotioneel onder?
    Zelf geen ervaring met MK

Oh wat spannend voor je zus. Ik had er idd al van gehoord. Loopt zij gewoon bij Maastricht zelf of een ander ziekenhuis?
    Ben erg benieuwd of het nu ineens wel mag met evt extra voorwaarden. Maar ik ga er niet vanuit/hoop er niet op.

7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.902
    113
    Vrouw
    Hier gaat het wel beter. Tis nog niet helemaal weer zoals was maar ook geen ruzie meer

8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.902
    113
    Vrouw

Oh wat fijn, hopelijk blijf je pijnloos.

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.902
    113
    Vrouw
    Ik stem.voor.

Zeker gezien ik vandaag ineens onverwacht ongesteld werd. Bloedbad terwijl ik op t punt stond op mn pony te klimmen. Zo ranzig, maar ja.. moest maar. Thuis meteenndouchen en alles in de was. Bahbahbah
    Gewoon een week voor zou moeten volgens mn app

10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.902
    113
    Vrouw
    Dat snap ik wel ja.. :eek: *dikke digiknuffel*

11. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Dankjewel lieve dames! xxx!

12. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.881
    2.562
    113
    Lill: Sorry meid ik had nog niet gereageerd, wauw wat bijzonder dat Nijmegen het toch wil doen. Inderdaad je hebt tenminste de optie nu want het gaat over jouw kindje!
    Fijn dat het tussen jouw en je vriend wat beter gaat!

Mar18: Ik zou echt gek worden haha dat halve werk. Vind het knap dat je daar zo mee om kan gaan.

Roseline: Lees net dat je naar 1 dag vergeten gelijk doorbraakbloeding kreeg. Kun je geen zwaardere pil krijgen dan? Dit lijkt me voor jouw toch niet fijn :eek: haha ik wil ook zo’n lampje ja! Wie zei dat laatst toch van dat appje? Gewoon elke maand een appje. Gefeliciteerd je bent zwanger of gefeliciteerd je bent niet zwanger. Top idee lijkt het me!

Leraja: haha zo herkenbaar van dat googlen. Is spotting opgehouden ondertussen?

MamvanF2009: Ga je nog iets met je verlangen doen nu het niet doorgaat? Het is iets zo persoonlijk en diep in je en je stopt het niet zomaar weg. Sterkte meid!

Kiewie: wat heftig en wat fijn dat jullie er toch gelijk weer voorgaan. Veel sterkte nog en ik hoop dat het zonder echo hoeft! Dat je lichaam het allemaal zelf heeft opgeruimd.

Gruffalo: Waar gaat het conflict over? Je kan het ook in de club zetten? Balen meid sterkte ermee <3

13. Roseline

@ Lizme, hoe is het verder met jou?

Een zwaardere pil is geen optie. Ik reageer daar nooit heel goed op (ik word daar echt depri van), maar misschien komt het gewoon omdat het de eerste maand was. Het rommelt nog steeds 'mijn menstruatie' en ik heb niet echt het idee dat het al helemaal is doorgezet, maar goed dat zal nog wel gebeuren. Ik ben nu maar aan de 4 witte pilletjes begonnen (ik slik de yaz pil met 24 roze, de pil en 4 witte, voor de stopweek). We wachten het maar weer af....

14. Roseline

Het werken valt me ook nog zwaar. Ik werk nu ongeveer weer 6/6.5 uur per dag, maar ik ben helemaal versleten en mijn bekken doen wel weer pijn (misschien door beginnende menstruatie).

15. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.902
    113
    Vrouw
    Haha Lizme, dat zei ik. Zo'n appje lijkt me perfect :)
    Ik maakte vandaag de fatale fout om kleding te willen kopen terwijl ik ongesteld ben. Maar dan vind ik alles lelijk, en alles maakt me dik en lelijk. En staat niet.
    Hebben jullie dat ook?

Roseline, balen dat werk zo zwaar valt :(.is er niets dat je kunt doen om het wat te verlichten?

Ik zou naast het paardrijden wel wat extra willen sporten weer. Ofwel sportschool, ofwel kickboksen weer oppakken. Maar ik wil dat niet in mn eentje.. is dat stom? Kan lastig iemand vinden die mee wil..
    Heb een tijd hardgelopen vorig jaar, maar dat vind ik niet echt leuk dus dat is lastig om vol te houden dan..
    Wil gewoon wat betere conditie en strakker lijf.

16. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Je ontmoet bij het kickboksen toch vanzelf weer mensen? Of werkt dat daar niet zo? Ik bedoel ik ben ook alleen op voetbal gegaan, maar bij de training zijn er natuurlijk andere meiden.

Hier nu ongesteld. Soortvan. En ja, voel me dan ook altijd dik en lelijk. :)
    BewarenBewaren

17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.902
    113
    Vrouw
    Ja klopt wel. Maar ik heb het een jaar of 10 geleden gedaan en dan moet je in 2en sparren. Er waren 2 lessen maar ik kon maar 1 vd 2 keer. Waardoor iedereen dus al groepjes had en ik alleen over bleef... daarom ben ik er uiteindelijk ook mee gestopt.. heel stom I know.
    Maar de drempel is voor mij heel hoog om alleen te gaan sporten

18. Roseline

Ze zeggen dat jij eigenlijk geen kleding moet kopen als je ongesteld bent (het kan soms zelf een maat schelen, met een broek dan;)).
    Ik voel me nooit lelijk of dik, maar eerder ziek en ellendig maar iedereen heeft wat anders. Ik heb zelf wel eens gehoord van iemand die zichzelf lelijk vond tijdens de zwangerschap:$... ik kijk er naar uit om dik te worden van een zwangerschap:p.

Ik vind sporten soms ook lastig vol te houden zeker als je alleen gaat, maar ik vind sporten ook niet zo leuk:(. Ik zou ook wel weer wat willen doen, omdat ik het belangrijk vind om fit te zijn maar ik heb er momenteel geen puf voor. Iedereen heeft het tegenwoordig ook zo druk en lastig om iemand te vinden die mee wil...

19. Roseline

Balen dat je ongesteld bent geworden:(....

20. Roseline

@ Lill. Oh en mijn werk is vrij zwaar dus verlichten is moeilijk.
    Ik heb helaas ook weer veel last van mijn bekken gekregen, gelukkig is de erge pijn van de endometriose er niet maar deze pijn is ook wel erg vervelend. En met mijn werk moet ik veel tillen en bukken en dat doet gewoon zeer. Het blijft lastig...
    Ik zal morgen eens aan mijn bekkentherapeute vragen hoe het komt dat de bekken toch weer pijn doen ondanks de pil.

Deel Deze Pagina