Ik heb sowieso heel dankbaar en blij met jullie berichtjes (en jullie als online-vriendinnen). Jullie hebben mij wel door een moeilijke tijd heel getrokken (samen met de mensen om me heen). Ik heb geestelijk wel wat meer rust gekregen, nu lichamelijk nog.. Ik hoop dat Amsterdam wat uitkomst gaat bieden. Ps. ik las op de site dat je een app hebt om je pil niet te vergeten, dus daar heb ik er maar even eentje van gedownload.. hihi Dit wil ik geen tweede keer laten gebeuren. Ik denk echt dat de pil nog niet gewerkt heeft. Ik was een dag te laat begonnen. Ik heb het idee gehad dat ik gewoon een eisprong had (helaas niet zwanger geraakt, want we hadden seks gehad zonder zingen de kerk uit) en een pil vergeten. Ik had er gewoon een zootje van gemaakt..
Komt vanzelf wel weer. En zo niet, tja.. dan houd het op. Het loopt zoals het loopt. Gelukkig is het wel weer wat kalmer hier. Maar zodra ik niet lekker in mn vel zit ed is seks ook t eerste wara ik geen zin meer in heb. Dus ook al een tijdje niet gehad. Te druk in mn hoofd
Roseline, wat balen dat je de pijn dan toch alweer voelt! Hopelijk komt er duidelijkheid uit de afspraak en kun je die snel maken... Lill, snap ik wel hoor! Hoewel mijn moeder (haha ;D) altijd zegt dat seks het glijmiddel van een relatie is (haha, ik bedoel zoals in een motor) - houdt de boel soepel draaiend. Geldt ongetwijfeld niet voor iedereen, maar ik merk wel dat seks bij mij een positieve invloed heeft op hoe ik reageer op mijn man. Die knuffelhormonen die vrijkomen denk ik! Hier was het trouwens nog even heel druk maaaaarrrr de laatste stressfactor is nu als het goed is afgesloten dus daar ben ik heel blij mee! Alleen ben ik wéér verkouden, ik snap er echt niks van... dit is de derde keer op rij; ik ben met een weekje pauze sinds halverwege december al verkouden. Echt zó irritant, sta ik voor een groep te praten en ik moet elke 30 seconden hoesten.... om niet te spreken van de verstopte neuzen en traanogen en zere keel en algehele lamlendigheid in mijn lijf grrrr. Nou ja, het zal wel met de afgelopen stressperiode te maken hebben dus ik hoop dat het na deze ronde ook echt over is. Pffff. Er zijn natuurlijk honderd ergere ziektes dan gewoon een verkoudheidje maar het is echt zó irritant dat het steeds maar niet weg gaat. /zeurzeurzeur, let maar niet op mij, ik ben eigenlijk juist heel blij
@ Leraje, beterschap. Wat vervelend van je verkoudheid. Het kan zeker door stress elke keer toeslaan. Ik heb dat in het verleden ook wel eens gehad, constant verkouden door stress. Hopelijk is het snel over. En je mag altijd zeuren hoor, dat doen we allemaal wel eens (volgens mij doe ik dat ook geregeld)..
Mja dat xeggen er wel meer. Maar goed ik heb ook een verleden met seksueel misbruik. Dus het ligt sowieso al gevoelig voor me. Dus zodra er dan iets speelt word ik een: blijf van me af. Niet alleen voor hem hoor. Ik hou dan ook niet van knuffels enz. Ben dan snel overprikkeld door geluid en aanraking Ik ben een beetje raar. Haha En verkoudrn is niet zo gek. Er heerst van alles. Zijn ok al mensen die 3x de griep hebben gehad enzo. Lekker blijven snotteren
Heftig meid en niemand is raar, iedereen is anders... (hoewel sommige mensen die sporen inderdaad niet, maar dat zal niet het geval zijn bij jou...)
Nou meiden de afspraak voor Amsterdam staat. De eerst stap is gemaakt. Mijn vriend moet ook mee komen, want de kinderwens gaan ze ook meenemen. Echt super spannend vind ik het.... Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren de komende tijd.
Hi meiden, heb even gereageerd in de club met wat uitleg over mijn afwezigheid. Mijn kinderwens is even op een erg laag pitje vanwege de stress, maar ik kom weer in mijn vruchtbare periode, dus wie weet wat die hormonen nu weer met me doen Wat fijn dat er nu iets gebeurt Rosaline!
Pfffff.. ik was al van slag. Telefoontje van net maakt het niet echt beter. Maastricht aan de telefoon. Ze willen kijken of pgd toch eeb optie is voor ons. Ze gaan mij behandelen alsof ik de 1e in de familie ben die dit gen heeft. Dat betekend wel dat het een jaar duurt om een test te ontwikkelen.. Maar dan hebben we dus wel kans op zwangerschap van een gezond embryo
O wauw, dat betekent wrs een lange weg nog, maar die uitkomst van een gezond kindje zou fantastisch zijn!!
Hier ook wat stil want we zitten in een ziekenboeg met zn allen Ik snap er niks van t komt en gaat hier een week lang met buikgriep(ene dag Ok en andere dag isnde wc mn grootste vriend) Voel me ook super beroerd erbij ben dan ook ongesteld erbij denk dan altijd waarom weer dubbel aan de beurt:-/ Morgen verjaardag jongste vieren en Mn man Lil WoW misschien een lange weg maar als dat een gezind kindje geeft is dat fantastisch Roseline fijn dat je een afspraak hebt genaakt Spannend! Voor je t weet is t al zover
Heftig meid en zeker lastig nu je in deze situatie met je vriend zit. Willen jullie daar dan wel voor gaan (eigenlijk bedoel ik, wil je vriend dat wel)? En natuurlijk fijn dat dan wel een kans hebt op een gezonde zwangerschap....
Ja. Hij was meteen heel enthousiast en blij dat deze optie nu weer open ligt. T geeft hem natuurlijk ook veel tijd. Een jaar om de test te onwikkelen, dan nog op de wachtlijst voor de behandeling zelf. Aan de pil, cyclus in kaart brengen, hormonen spuiten. We zijn zo 1,5/2 jaar verder. Mijn enige angst is: wat als ik in de tussentijd blind word? .wat als we tijd verspillen door te wachten. Pff. T was al.druk in mn koppie maar das nu helemaal.drama. Maargoed.. gezonde baby is het allemaal waard.. Beterschap Suus!
Mijn vriend en ik zijn 3 jaar samen (hij 36 en ik 30) en hij rende eerst al bijna weg bij het woordje baby 😂 Vorig jaar ben ik begonnen hem een beetje te "pesten" zodat die kon wennen aan het idee. Grapjes zoals: binnen 2 jaar wil ik toch wel een baby'tje of kleertjes aanwijzen met shoppen. Hij begon er aan te wennen merkte ik en kon en zowaar steeds iets beter over praten met hem! Met oud&nieuw heeft die me verrast door te vragen om het te gaan proberen dit jaar 😍 Nu gestopt met de pil sinds 2 januari vind het reuze spannend!! Succes met de mannen "voorbereiden" haha
Goed om te horen. Volgens mij hebben alle mannen hier wel last van. De mijne is inmiddels redelijk om, maar soms zijn er van die momenten dat hij toch weer aan het terug krabbelen is. Succes met zwanger worden...