haha mooi dat dat bij jou ook zo is Leraje! Mijn vriend is er wel blij mee! Vorige ronde heb ik hem daar ook op voorbereid, dat ik dat nu dus niet alleen wil vanwegen een kindje.. maar ook gewoon zin heb Buhhhh ik baal dat niemand hem ziet! Doe ik dan iets verkeerd? heb hem bij 'Gebruikersinstellingen' ingesteld, daar kan ik hem zien... speciaal op internet verkleind en nu kan niemand hem zien Zo triestig... vind hem zelf namelijk wel grappig
en nu?? en nu?? zien jullie mijn afbeelding nu? ***NOTE: don't take this too serious! ik ben echt onnozel en mijn humor is soms echt stom***
OMG ben zooooo dom!! Ik had het fout gedaan *ligt dubbel* sorry voor die debiele spam berichtjes! Ik ben in een melige bui vandaag! Ik had de 'avatar' aan moeten passen... weer iets geleerd
Leuke profiel foto Kiewie... Ik ben benieuwd hoe het met Lill is? Ik zie dat ze al even niet online is geweest, dus hopelijk gaat het goed met haar...
Hahaha leuke profielfoto Kiewie!! Wat fijn Roseline dat het is gestopt en dat je nu minder pijn hebt! Ohhwww Gruffalo!! Herkenbaar wat je schrijft!! Ik zit totaal niet op 1 lijn net mn hoofd, hart en gedachtes haha. Wij boffen ook met 7 a 8u slaap en soms wel 9u! En idd alles veranderd met zo'n kleintje. Maar het is echt mooi en hoef ook niet iedere week op stap! Het gaat allemaal vanzelf! Lekker burgerlijk allemaal! Hier gaan we weer een nieuwe cyclus volgen! Helaas of toch wel oke? ongesteld geworden! Gggrrr! Af en toe wordt ik echt crazy van mezelf.
de 16e Voor mij was de dag wel belangrijk omdat het anders voelde alsof het alleen voor het huis gebeurde. We gaan er een fijne dag van maken Verder gaat het hier goed, lekker twee weekendjes weggeweest (schoonouders en ouders) Met mijn broertje gaat het stukje beter gelukkig (heb ik meer over verteld in de club) Vandaag gaan we samen naar een tattoo shop om een gezamenlijke tattoo te bespreken super veel zin in. laatste dag van februari begin in met de vitamines.. begint steeds echter te worden <3 We hebben er steeds meer zin in samen. Raar om te denken dat in september we nog zover van elkaar afstonden. Hoe gaat het met de andere dames <3?
@ mar18, balen dat je gek word van jezelf, maar volgens mij hebben we dat allemaal wel.. @ Lizme, fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Laat je nog een foto van je tattoo zien. Ik ben benieuwd (zet hem anders in de club). Ik wil ook heel graag een kleine tattoo van een hartje op mijn onderarm, heel klein. Maar ik wil hem pas laten plaatsen als ik ooit zwanger ben (of misschien bedenk ik me voor die tijd, hihi). Oh en we hebben ook nog een leuke datum gevonden om een geregistreerd partnerschap te regelen (ik wil het ook op een speciale dag, vrouwe dingetje denk ik). Nu moet mijn vriend het nog willen, hij vindt het een hele stap, dus hij wil er nog even over nadenken.. mannen!
juk, moet volgende week ongesteld worden en ik merk het meteen aan mijn buik (au!) en mijn stemming (ik wil een derde kindjuuuuh!!!). Ik zit mezelf echt enorm in de weg. Nou ja, nog een stukje chocolade dan maar
Ooh Gruffalo herkenbaar hoor hier zie ik in Mn fb lijst elke week week weer een aankondiging van een derde en denk grrrrr! Happy voor de personen hoor maar Mn man krijgt de volle laag dan van mijn humeur .... Hoest verder met jullie? Ik was ff wat stiller t was druk en probeerde me ff rustig te houden qua derde gevoel maar het helpt helaas niet 😢😂 Roseline heb je al een datum geprikt voor jullie partnerschap ? Jullie nog weekendplannen?
Mijn vriend moet je nog even aan het idee wennen, dus nog geen datum geprikt. Ik heb de datum die ik wil al wel vast vrij gevraagd... hihi Ik ben vrijdagavond naar fifty shades darker geweest met een stel collega's, hihi. Zaterdag wilden we naar de dierentuin, maar hebben we even gelaten door de sneeuw en kou (en ik ben nog snel moe). Dus zijn we even de stad in geweest. Verder rustig gehouden.. En jij??
Hoe is het met de rest van de meiden?? Met mij gaat het gelukkig weer beter, alleen nu helaas een pittige verkoudheid met oorpijn enzo (maar alles beter dan die ellendige zenuwpijn).
Hier rond eisprong dus ik doe mijn best om er niet te veel aan te denken maar lukt totaal niet :') Eerste helft van maand gaat het prima maar pf. Verder alles prima, leven is leuk op het moment Sociaal contact in weekenden en druk met werk door de weeks, maar wel lekker druk tot nu toe. Is er bij jullie sneeuw? Hier was vannacht heel veel, dus nog late ronde gemaakt met hond. Maar nu is het grootste deel alweer gemolten...
Ik kwam vrijdagavond uit de bios en toen lag er opeens sneeuw, toen hadden we besloten niet naar de dierentuin te gaan zaterdag. Overdag viel het inderdaad wel mee. Het was alleen nog wel erg koud. Vannacht ook veel sneeuw hier. Ik zat wat dingen terug te kijken en ik ging laat slapen en het bleef maar sneeuwen vanmorgen ook bijna alles weg.. ik vind het wel jammer eigenlijk. En fijn dat het goed met je gaat en succes met er niet veel aan denken (dat gaat hier ook steeds beter, maar ja dat komt ook omdat er niets kan gebeuren)...
Aah zo hahahaha wel leuk dat jij al vrij hebt gehouden! Ooh gezellig zeg was de film leuk? Gier vandaag verjaardag van een zoontje van een goede vriendin(is 1 geworden) en gister gewerkt Hier was ook sneeuw maar gelukkig viel t mee in vergelijking met een paar weken geleden. Was blij dat dat net weg was Hier net de eisprong gehad maar niet benut hoor😂