wat voel je nou eigenlijk??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mj24, 15 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Even een vraagje, als je last heb van je lies, zijkant buik enzo rond je ei, wat voel je dan eigenlijk. Is dat de ei die groter wordt en daardoor druk zet, of is dat het echte los laten. Het kan toch soms best een paar dagen duren, dus ik vind het qua gevoel erg lastig te bepalen wanneer de daadwerkelijke sprong is.

2. Niet meer actief

Meid,

ik heb eerlijk gezegd geen idee..ik vermoed dat het de druk is op de eileider..voor de sprong dus

maar pin me er niet op vast..

belangrijk is dat je een eisprong hebt...als je op tijd klust, heb je meer kans om bevrucht te raken...en waar dat dan ook mag plaatsvinden..
    als het maar gebeurd..

toch?

succes!

Aoife

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    zoals ik het van mijn gyn begrepen heb (dec / janb 2005-06) is het de druk die het eitje geeft op je eierstok ( 2 cm) nadat je ei gesprongen is is de druk ervan af en dus vaak ook de meeste pijn weg....bij mij dachten ze destijds dat ik een acute blindedarmonts. had maar dat bleek dus een niet gesprongen eitje te zijn geweest van 5 cm..

ik heb het de begin maanden na het stoppen van de pil een maand of 5 gehad dat ik echt 2-3 dgn krom liep van de pijn, en vanaf dag 14 was het over..) (dag 14 was bij mij dus altijd dag van eisprong)...nu voor de 1e keer ovulatietesten gebruikt, de gehele week negatief (romeds viavia) en vandaag de 1e van de webwinkel hier en vet positief...niet licht maar echt vet positief nu weet ik niet of ie net gesprongen is en dus zo donker is of dat mijn eisrong heel heel dichtbij is maar geeft wel aan dat de pijn ook nu achteraf gezien dus echt te maken heeft met de periode voorafgaand aan de eisprong en dat de gyn dus echt wel gelijk had dat dat bij sommige vrouwen gewoon echt een paar dagen een pijnlijke druk geeft, er zit toch een minimaal 2 cm ergens te drukken... :D

Deel Deze Pagina