Hallo, Ik heb zo'n stickje voor in mijn auto waarmee ik mijn spotify enzo kan streamen op de boxen van mijn autoradio. Ik heb gewoon zo'n standaard autoradio van de Citroen C1. Nu gaat zo'n stickje niet heel lang mee, plus dat ik hem toch veel vind storen. Ik ben daarom aan het kijken voor een nieuwe autoradio. (met frontje voor de Citroen C1) en ik dacht als ik dan wat nieuws neem laat ik het dan toch gelijk goed doen en niet alleen bluetooth nemen, maar ook met navigatie. Ik vroeg mij alleen af, wanneer je zoiets neemt is het toch wel behoorlijk zichtbaar in de auto, geeft dit niet risico op inbraak? Wie heeft er ook een andere radio in zijn Citroen C1 (of Peugeot of etc..). Mijn C1 is van voor 2014. Ik hoor graag de ervaringen.
Ik had zo’n radio, gekocht op AliExpress, voor mijn chevrolet matiz. En nee; nooit ingebroken haha. Maar die was uit 2007 dus wellicht minder aantrekkelijk...
Ja een c1 is ook niet echt aantrekkelijk lol. Hij is uit 2010. Dus tja. Dank voor je reactie in ieder geval!
In mijn vorige auto (vw polo) had ik een parot auto radio, met groot scherm touch screen, Bluetooth, navigatie, Spotify, carkit, en nog veel meer functies erop. Was een heerlijk systeem en je kon een klein balkje eraf halen en meenemen zodat bij diefstal ze niets aan het scherm hadden. Soort van sleutel van het systeem.