Hersteloperatie

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammielove, 28 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Heeft er iemand ervaring met een hersteloperatie na de bevalling? (Ik plaats het topic even hier, omdat niet zo goed weet waar ik het anders moet plaatsen, in het subforum na de bevalling gaat het voornamelijk om klachten net na de bevalling en dit is iets van járen geleden).
    Ik tob al een tijd met de knip van mijn middelste zoontje. Al een paar keer een abkuur gehad, maar ik voel hem weer op gaan spelen. Begint met een gevoel als schraalheid, en het wordt dan weer dik. Komt een soort knikker onderhuids. Dat wordt denk ik deze week weer een bezoekje aan de ha, maar ik moet eigenlijk naar de gyn. Ik ben bang dat alles opengehaald moet worden en opnieuw gehecht. En ben benieuwd of iemand hier dus ervaring mee heeft? Of wellicht ervaring met klachten en een andere oplossing?

2. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Ja heel herkenbaar. Ik loop er ook al jaren mee. Maar er wordt binnenkort gelukkig wat aan gedaan. Ik moet sowieso binnenkort geopereerd worden. Maar tijdens de narcose komt er ook een soort van verdoofende spuit in.(ik ben even de naam kwijt) ik heb echt een mega trauma van de knip en durf het niet aan als ik gewoon "wakker" ben zeg maar. Dus nu nemen ze dat gelijk mee tijdens de operatie.

3. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

De operatie die je krijgt staat hier los van begrijp ik? Maar ze nemen het dan mee? Wordt dit dan wel door een gyn gedaan? Die verdovende spuit werkt dat dan blijvend of is dat een tijdelijke oplossing? Jammer dat je de naam niet meer weet, anders had ik er even op kunnen zoeken.

4. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb even in m'n dossier gekeken. Het heet depomedrol.
    Het kan zijn dat het wel gaat werken. Maar bij sommige mensen werkt het dus totaal niet. Dus ik hoop maar dat het goed aanslaat.
    Het staat inderdaad los van de operatie en ze nemen het gewoon gelijk mee.

Deel Deze Pagina