Volgens mij heb ik vanochtend mijn eisprong gevoeld op weg naar mijn werk. Weet niet of dat al kan als ik gister een posi ovutest had. maar dan zit ik nu op het wachtbankje.
Nou ben nu voor de tweede keer aan het testen met de Sensitest. Vandaag eerste dag, streepje amper te zien. Ben benieuwd!
Als je wat bloed hebt verloren is de eisprong dan al geweest of kan het ook zijn dat ie dan nog moet komen?
hoi pioen, dat je wat bloed hebt verloren kan een aantal dingen betekenen,mochte het zo zijn dat je eitje bevrucht is gaat het een week later in nestellen in je baarmoeder daarbij kan een bloedvaatje worden geraakt en kun je dus wat bloed verliezen,maar dan is het zo pril dan is het ongeveer 1 a 2 weken het vruchtje..spreek uit ervaring namenlijk de meeste vrouwen denken dan dat ze ongesteld worden door het bloedverlies dat dacht ik dus ook toen... of het kan betekenen dat je ongesteld gaat worden...weetje zo voldoende hihi
Nou ik bedoel eigenlijk rond de eisprong. Vanmiddag positieve test! Dus voor af na je ei wat bloedverlies?
Ik denk met je ei wat bloedverlies. heb er zelf geen ervaring mee. Altijd alleen veel slijm en buikpijn, maar geen bloed. Ga vanavond nog even testen. Ben echt benieuwd. Denk dat hij wel gesprongen is, dus dan hebben we helemaal goed geklust. Hoe zit het bij jou Pioen?
Hier wat bloedverlies gehad en dikke vette positest. Dus vanaaf nog maar een keer testen. Als ie lichter is dan is ie vast gesprongen
Is ie dan gesprongen als hij lichter is? Heb die van gister als posi aangemerkt, en dan springt hij binnen 24 tot 48 uur. Dus het zou ook nog morgen kunnen. Maar weet bijna zeker dat ik hem gevoeld heb. Precies aan de andere kant als vorige maand.
Je LH piek is dan gedaald dus volgens mij is ie dan gesprongen. Of ik moet t helemaal verkeerd hebben
Bij mij was ie nog net zo positief hihi. Ook echt uitstralingspijn naar mijn linker been en een soort brandering, zeurende pijn in mijn linkerlies. Zo duidelijk heb ik t nog nooit gevoeld! Spannend!
Nu weer positief.... Hmm. al twee hele dagen dus. Of blijft ie positief als je bevrucht bent? Liefs ik
Hoi, Ik weet het niet? Welk merk heb je? die van mij was gister om 1830 zwaar negatief, dus het zeker weten mijn eisprong gehad. En hem dus goed gevoeld. Wel vreemd dat hij positief blijft.
Wij hebben de testen gisteren binnen gekregen oeh wat spannend ik heb er super zin in zeg..hoop dat het snel lukt
Is zeker spannend hoor die testen! Succes en hoop voor ons allemaal dat het gelijk raak is dankzij die testen.
Ik heb de testen van sensitest, zal straks nog eens testen. Had gisteren flinke pijn in mijn linkerlies, is nu over dus denk dat ik mijn ei gisteren wel gehad heb...Eergisteren en de twee dagen ervoor flink geklust dus nu maar hopen dat het raak is..
Dan heb je in ieder geval goed geklust. Als je je ei hebt gevoeld, zal de test nu wel lichter moeten zijn. Dat had ik ook. En nu samen op het wachtbankje. Vind het zo spannend. Voel van alles, maar dat slaat natuurlijk nergens op.